Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: kala pojan äiti kyselee :)  (Luettu 6445 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Jannanne
Vieras
« : 01.11.2010 14:12:09 »

Olenkin nyt miettinyt, kun lukee kalamiesten horoskooppeja, niin on aika rankkaa tekstiä heidän äiteistä, tunnen myös useita kala miehiä ja naisia, ja kaikkia heitä yhdistä tavalla tai toisella ainakin se, että äiti on ollut jollakin tapaa pyllystä. Tässä nyt esimerkki kala miehen rakkaushoroskoopista: http://www.astro.fi/love/loveHoroscope/sign/pisces/sex/male

Noniin, itse kun olen kala pojan äiti, voinko mitenkään välttyä olemasta se äiti mikä noissa mainitaan, vai kuuluuko sen noin olla kertakaikkiaan??? :O

Ja mainittakoon nyt, että en hirveästi ymmärrä horoskoopeista, siis noista kartoista ja aspekteista sun muista.

tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 01.11.2010 20:26:40 »

Hei, jos voisit niin linkitä sekä poikasi syntymäkartta
plus sitten myös teidän synastriakartta niin saa
enemmän valotettua tätä äitikuvaa, sekä juuri teidän
suhdetta Smiley

http://www.astro.com/cgi/genchart.cgi tuolla voit
tehdä kummatkin niin tulee selkeät kartat..

Kysy neuvoa, jos et löydä, miten mm.
synastriakartta väsätään niin kerron sitten.. Tässä
olin jo kirjoittanut sinulle pitkän neuvon, kunnes
tämä poisti koko viestin crazy2 Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Jannanne
Vieras
« Vastaus #2 : 01.11.2010 21:22:21 »

no tæssæ tulee ainakin poikani kartta, toiv saan tehtyæ oikein tuon toisenkin.
tallennettu
nousukuu
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 01.11.2010 21:22:51 »

Olenkin nyt miettinyt, kun lukee kalamiesten horoskooppeja, niin on aika rankkaa tekstiä heidän äiteistä

Hassua kun mulle ei ole tullut vastaan. Huh  Tai en muista ainakaan.

Lainaus
Noniin, itse kun olen kala pojan äiti, voinko mitenkään välttyä olemasta se äiti mikä noissa mainitaan, vai kuuluuko sen noin olla kertakaikkiaan??? :O

No ei tietenkään kuulu olla. Smiley  Sehän nyt on ihan selvää. Ei astrologiassa mikään pakota mihinkään. Ja jos vielä pelkästä aurinkomerkistä kyse niin ei sillä minusta ole mitään yhteyttä henkilön äidin laatuun.

Kuuta katsomalla voi nähdä karkeasti ottaen minkä tyyppinen kokemus lapsella on äidistään. Mahtaako sekään sitten toimia jokaisen kohdalla.
tallennettu
Jannanne
Vieras
« Vastaus #4 : 01.11.2010 21:26:34 »

Æh, en mæ sitæ saa tehtyæ. meni kyllæ liikaa yli hilseen Smiley
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #5 : 02.11.2010 01:14:16 »

Okei, elikkäs Cheesy

mene ~> http://www.astro.com/cgi/genchart.cgi
etsi ~> Please select the type of chart you want.:
valitse ~> synastry chart (2) <~ heti kolmantena
klikkaa ~> Click here to show the chart
klikkaa ~> click here to go to the data entry page
syötä tiedot
klikkaa ~> Continue
klikkaa ~> Add a New Person
syötä tiedot ja ~> Continue

Toivottavasti nappaa nyt Wink
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Ratkaisu
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 02.11.2010 02:40:46 »

Eikös kuu yleensä liitetä äitiin? Kannattaisi varmaan sitä kuuta vilkuilla.
Itselläni ainakin  kuu on aika osuva osoitin minun ja äitini suhteesta. Paremmin se ainakin kertoo kuin auringon sijainti, ainakin omalla kohdallani.

tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
Jannanne
Vieras
« Vastaus #7 : 02.11.2010 12:34:26 »

Noniin!!! Cheesy tajus tæmæki tollo Smiley tæssæ tæmæ tulee nyt. Smiley

Niin en minæ ajatellutkaan, ettæ horoskooppi velvottais minut olemaan huono æiti, olen vain kovasti ihmetellyt, ettæ miten se aina voi olla niin, riippumatta æitin merkistæ. No en tietenkææn sitæ sano ettæ kaikkien kala poikien æiti on huono æiti, mutta tuntemissani tapauksissa ainakin on ollut aina jollain tapaa. Sekæ nuo kirjoitukset noissa horoskoopeissa. Esim, yks ryyppææ, vaihtaa miehiæ, eikæ vælitæ lapsesta pætkæækææn, kuhan itellæ on hienot kuteet jne, toinen ei hyvæksy lastansa semmoisena kun on vaan vææntææ mielensæ mukaiseksi vækisin, eikæ vælitæ siitæ mitæ lapsi yrittææ kertoa jne....

Oikeastaan jokaisessa hyvin tuntemassani tapauksessa, 4kpl æitillæ on joku hirvittævæ tarve tehdæ lapsesta itsesæ peilikuva, oman mielensæ mukaisen yleyden aihe. tai jotakin...

tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #8 : 02.11.2010 13:44:38 »

Mä olen myös miettinyt samaa kala-pojan äitinä. Itsekin olen Kalat ja oma äiti-suhteeni on ollut vähän hankala. Pojallani on vielä kuu rapu ja jostain luin että kuu ravun äiti on ylihuolehtiva hössö..
No itellä on kuu vaaka ja oma äitini on vähän ylihuolehtiva hössö.. ja tiedän että minulla on myös taipumusta ylihuolehtia muksuista..
Vaan koen että se on yleinen raami, eikä kenenkään tarvi välttämättä toteuttaa yleisten raamien negatiivisia puolia. Jotain on ehkä jo oppinut ja siten voi toteuttaa ainoastaan niitä hyviä puolia. Smiley

Tein minäkin tuon synastria-kartan meille mutta en tajua siitä kyllä hölkäsen pöläystä.
Jos osaava näkee tuosta jotain ja jaksais kertoa olisin kiitollinen.
« Viimeksi muokattu: 02.11.2010 14:07:42 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 12.11.2010 16:42:39 »

Janna Löysin tällaisen..

Ceres - äiti

Cereksen teemoihin kuuluu äitiys, huolenpito, ruokkiminen ja hoitaminen. Hoivan kohteena voi olla niin oma perhe kuin sellaiset yleismaailmallisemmatkin asiat, jotka henkilö sydämellään oikeaksi kokee. Cereksen teemoihin kuuluu myös lapsiin takertuminen ja ylihuolehtiminen ja siksipä etenkin naisen, jonka kartalla Ceres on vahva, on opeteltava elämässään myös irtipäästämisen vaikea läksy. Ceres on yleensä kartalla aktiivisena esim. raskaaksi tullessa tai lapsen syntyessä ja myös omasta äidistä luopumisen aikaan.

Itselläni on Ceres 1. huoneessa Kauriissa, ja sieltä tulee varmaan minun ylihuolehtivuuteni.
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: