Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Edellisen elämämme horoskooppi?  (Luettu 11574 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 01.11.2010 15:17:20 »

Rupesin miettimään noita kuunsolmuja ja astrologian juttuja siitä, kuinka edellisen elämän valmiudet, haasteet ym. vaikuttavat nyt kykyiseen elämään jne.

Mutta mikä sitten olin edellisessä elämässä, noin horoskooppimerkin kantilta? voiko sitä mitenkään päätellä, jos tiedon tulisi perustua täysin astrologiaan?  Huh Shocked

Typerä kysymys, mutta en vain saa rauhaa kun se on pyöriny mielessä  Grin
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 18.12.2010 18:43:40 »

Itse ainakin suhtautuisin hyvin varauksella minkäänlaisiin entisen elämän syntymäkarttoihin, ellei syntymätietoja voi dw:n tapauksen mukaisesti jäljittää. Entisen elämän kartta voi muistuttaa nykyistä tai olla muistuttamatta. Tietynlaisia entisten elämien teemoja voi kyllä päätellä nykyisestä syntymäkartasta esim. kuunsolmujen kautta. Karmisiksi katsotaan myös 12. huone, Saturnus ja yleensä neliöaspektit kartalla.

Astrologian avulla ei voi sanoa henkilölleen - ellei astrologi satu samalla olemaan selvänäköinen - että olit esim. Maija Meikäläinen Mikkelistä ja toimit Osuuskaupan myyjänä. Jos samaisen Maijan elämän suurena teemana oli vaikkapa koko aikuisiän kestänyt kolmiodraama, joka lopulta johti yhden osapuolen kuolemaan, niin tämä todennäköisesti näkyisi myös nykyisyydessä. Jos Maija piti myyntityöstä, niin sekin voisi kuultaa läpi nykyisyydessä. Jos ei pitänyt, niin sekin voi kuultaa lävitse. Jos Maija haaveili tuolloin esim. eläinlääkärin ammatista, muttei koskaan uskaltanut hakea opiskelemaan, niin ehkä tämäkin haave siirtyy seuraavaan elämään. Silloin tämä haave voisi olla enemmän yläsolmun tai Auringon aluetta, ehkä jopa Saturnuksen.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #2 : 18.12.2010 19:48:06 »

Mielestäni draconinen kartta on ihan hyvä ko. tarkoitukseen ja sehän perustuukin solmuihin, mutta toisaalta yhtä lailla avain lienee progressiivisessa kartassa; esim. Pluto (evoluutio) vaihtaa periaatteessa huonetta per elämä kellon suuntaisesti.

Eräs kokeilu minkä tein oli yhdistää progressiivisen kartan päivämääriä paljon parjattuihin algoritmeihin kunnes osuin lopulta sellaiseen proge-päivämäärään, joka täsmäsi mun nykyisen elämän syntymäsijaintiin ja jopa työnkuvaan. Se on parin vuoden päässä tulevaisuudessa, joten periaatteessa mun 'seuraava' elämä alkaa silloin. Lips Sealed
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 19.12.2010 12:48:54 »

KV, mitä ovat algoritmit?

Israea, itse en ole ollut suuressa leikkauksessa, mutta sen verran perustavaa laatua oleva transformaatio minulla on kyllä takana, että olen piirtänyt itselleni myös toisen syntymäkartan. Ikää minun toiselle elämälleni tulee keväällä 11 vuotta.  coolsmiley Tässä kun on jo aikaa hieman kulunut ja kaikenlaista tapahtunut, niin tuon uuden kartan toimivuutta voi verrata varsinaiseen syntymäkarttaan. Jotensakin tuossa päädyin sellaiseen lopputulokseen, että ensimmäiset 4 vuotta vanha kartta on toiminut paremmin, sen jälkeen taas uusi kartta.

Minulla uusi kartta ei muistuta vanhaa kovinkaan paljon. Kuu-Härkä on vaihtunut Aurinko-Häräksi, mutta siihenpä ne yhtäläisyydet jäävätkin. Uudella kartalla on Leijona-nousu ja Jousimies-Kuu, MC löytyy Kaloista. Fyysisen syntymäkartan tiedot löytyvätkin tuosta allekirjoituksesta.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 19.12.2010 13:23:05 »

KV, mitä ovat algoritmit?

Tässä tapauksessa kyseessä on kokoelma laskelmia, jonka tekijöitä ovat syntymävuosi, -kuukausi ja -päivä, ja joiden arvo on suoraan verrannollinen joukkoon määritteitä kuten astrologiset piirteet.

Vaikka niiden paikkansapitävyys on sinänsä kyseenalainen, en ole aikaisemmin kuullut että joku olisi keksinyt verrata niitä progekarttoihin - paitsi mahdollisesti ne ihmiset jotka kehittelevät kyseisiä algoritmeja - silloin ne ainakin mulle avautuivat.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #5 : 19.12.2010 13:24:28 »

Minun nykyinen elämäni siis alkoi poikani syntymän jälkeen (syntyi hätäsektiolla). Se kyllä sitten selittäisi samankaltaisuuden minun ja poikani välillä ja yhteisymmärryksen.

Silloin karttani näyttäisi tältä:

aurinko oinas ,  kuu kalat ,  merkurius kalat (juttu luistaa kuin nastaton auto jääradalla, sanoi Seppo),  venus vesimies ,  mars kaksoset (tää kävis yhteen tän mun adhd:n kanssa),  jupiter skorpioni ,  saturnus leijona ,  uranus kalat ,  neptunus vesimies ,  pluto jousimies ,  chiron vesimies ,  ceres  vesimies ,  pallas  kauris ,  juno  rapu ,  vesta rapu ja  kuunsolmu oinas .  askendentti neitsyt , MC  harka ja IC  skorpioni .

Kartta muuttui radikaalisti. Kyllä mä itteni enemmän oinaaksi tunnen kuin nousuleijonaksi tai kauriiksi. Tällä uudella kartalla vaan on 4 oppositiota, mikä ei ole mukava juttu.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 19.12.2010 14:41:55 »

Mielenkiintoista Isarea. Itsellä taas vanha vesipitoinen ja tuliköyhä kartta vaihtui tulirikkaaksi ja vesiköyhäksi ja kehitin tuon transformaation yhteydessä itselleni melko kiivaan luonteen, joka tosin tulee esiin vasta vahvan provosoinnin jälkeen. Tietynlainen (yli)herkkyys on kadonnut tai pikemminkin muuttanut muotoaan voimaksi. Koin myös, että luovuus kuoli, mutta sekin on vain muuttanut muotoaan. Minua ei huvita enää ilmaista itseäni samoilla tavoilla kuin ennen (tanssi, piirtäminen).

Uudella kartalla minulla on Neptunus DC:llä. Vedän nykyisin puoleeni muusikkoja ja muita taiteilijoita.  uglystupid2 Nämä "hörhöpiirit" ovat tietysti etsimällä etsitty.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 19.12.2010 14:56:40 »

Mitä noihin leikkauksiin tulee, niin eiväthän ne automaattisesti merkitse sitä, että vanha horoskooppi lakkaisi vaikuttamasta. Sitten voisin harkita uuden skoopin piirtämistä, jos olet leikkauksen aikana ollut kliinisesti kuollut, sydämesi on vaihdettu tai jotain yhtä massiivista.
tallennettu

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #8 : 19.12.2010 15:10:10 »

Oletteko verranneet näitä uudestisyntymisienne karttoja progressiiviseen karttaanne?  Mä olen ymmärtänyt, että nimenomaan progressiivisessa kartassa näkyy se eläminen sillä hetkellä, ns. henkinenkin kasvaminen?

Olisi erittäin mielenkiintoista kuulla.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #9 : 19.12.2010 16:26:30 »

Minä en piirtäisi uusia syntymäkarttoja muuttuville elämäntilanteille, nehän ovat normaali asia. Tavallisia elämänmuutoksia voi seurata vaikkapa transiittien kautta.

Mitä noihin progressioihin tulee, niin tuolloisen progressiivisen kartan nousu on siirtynyt uuden kartan nousuksi parin asteen tarkkuudella. Kuun yläsolmu oli hivenen progressoitunut syntymäkartan asemista ja uuden kartan Aurinko on asteen tarkkuudella sen päällä. Muutoin progressiiviset Aurinko, Kuu ja peräytyvä Merkurius yhtyivät keskenään aivan radix-askendentin tuntumassa 12. huoneen puolella.

Omaan kuolemaan ja uudestisyntymään liittyy vahvasti mies, jonka koin sielunkumppaniksi ja jonka kanssa tapahtui voimakasta yhteensulautumista ja energiansiirtoa. Nykyinen kartta muistuttaa hänen karttaansa, Kuut ovat Jousimiehessä yhtymässä keskenään, uuden karttani nousu on just eikä melkein yhtymässä hänen Leijona-Aurinkoonsa. Yläsolmut tulevat kummallakin Rapuun, uuden karttani solmu on tarkalleen hänen askendentillaan.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 19.12.2010 16:56:30 »

Oletteko verranneet näitä uudestisyntymisienne karttoja progressiiviseen karttaanne?  Mä olen ymmärtänyt, että nimenomaan progressiivisessa kartassa näkyy se eläminen sillä hetkellä, ns. henkinenkin kasvaminen?

Pääsin tuloksiin nimenomaan syöttämällä progekarttojen päivämääriä algoritmiohjelmiin kunnes osui oikea (nykyisen elämän) syntymäpaikka ja muut tiedot. Vitsi on siinä, että progekarttojen päivämäärien skaala kattaa useita progevuosia tulevaisuudessa (=on päivätty 24.11.-7.12.xxxx väliselle ajalle), ei esimerkiksi mitään menneistä vuosistani eikä nykyistä. Tämä muuten tarkoittaa tässä systeemissä, että tulen delaamaan kyseisten progevuosien aikana, koska sen jälkeiset päivämäärät eivät enää täsmäisi ainakaan nykyisen elämän syntymäsijainnin kanssa. Sittenpä näkee. Tongue)

Ei se ihan niin simppelisti mene, että jotkin yksittäiset tapahtumat elämässä olevinaan tarkoittavat että olisi yh'äkkiä se seuraavan elämän henkilö vain siksi että ne ehkä ovat nykyisessä elämässä erityisen merkittäviä.
Lobotomiaa ehkä lukuunottamatta, tai jos päähän juuttuu esim. luoti, metalliputken pätkä tai värikynä. Sitten voi ollakin jo ihan todistettavasti eri henkilö. Tongue
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 19.12.2010 18:28:47 »

Suljin, testaa se kartta, jolloin koit syntyneesi uudelleen. Transiitteja, progressioita, auringonpaluita ym. Ja jos koet muuttuneesi jyrkästi luonteeltasi lyhyessä ajassa, menettäneesi kiinnostuksesi tai jopa lahjakkuuden tiettyihin asioihin, mutta olet löytänyt uusia kykyjä, niin kyseessä voisi olla yhden fyysisen elämän sisäinen uudelleensyntymä.

Itse testasin esim. viimevuotista raskaaksituloa vanhalla ja uudella kartalla. Transiittien perusteella en osannut tämmöistä ennustaa vanhan kartan perusteella, mutta kun katsoi samoja kuvioita uudella kartalla, niin melko tyypillisiä kuviota sieltä tuli ilmi (paljon transiitteja Kuulle, vanhalla kartalla Kuu ei ollut mitenkään aktivoituna).
tallennettu

www.horoskooppi.com
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #12 : 19.12.2010 19:46:47 »

Ai kuinka sen testaan? En aivan ymmärtänyt? Cheesy
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.12.2010 20:05:07 »

Eli piirrät sen uuden syntymäkartan ja näin jälkiperoisesti tutkit elämän tärkeiden tapahtumien transiitteja, progressioita, auringonpaluita ja mitä nyt ikinä keksitkin. Herkimmät kohdat syntymäkartalla suuremman luokan tapahtumille ovat varmastikin Aurinko, Kuu, AC-IC ja MC-IC. Tarkista, toimiiko virallinen syntymäkartta paremmin kuin uusi vai toisinpäin.

Olen itse esim. ihmetellyt n. vuoden ajan kestänyttä plutonisen oloista meininkiä, joka kärjistyi melkoiseen spektaakkeliin tuossa heinäkuun puolivälissä. Viralliselle syntymäkartalle ei osunut YHTÄÄN transiittia tuolle jaksolle, mitä nyt Neptunus majaili ja majailee edelleen MC:n tuntumassa. Uudelle syntymäkartalle taas osui minuuttitarkka  pluto aspect_tri aurinko. Olisi saanut tuosta spektaakkelista hyvän jakson Salattuihin elämiin.  buck2
tallennettu

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #14 : 20.12.2010 12:07:31 »

Transiittia tekevistä planeetoista ei varmastikaan kannata Jupiteria nopeampia planeettoja hirveästi tarkkailla isojen ja tärkeiden tapahtumien yhteydessä. Kuunsolmujen transiitit voivat olla myös mielenkiintoisia tarkkailtavia erityisesti sellaisissa tapahtumissa, jotka voisi kuvailla kohtalonomaisiksi.

Ja suosittelisin käyttämään transiiteissa melko tiukkoja orbeja. Sinullahan nuo akselit ovat ilmeisesti uudella kartalla niin sanotusti vähän sinne päin, joten Aurinko ja Kuu olisivat parempia testauskohteita.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: