Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: lapsen kidnappaus..  (Luettu 3256 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 02.11.2010 03:13:20 »

Joo eli kerronpas taas unen teille Cheesy
Unessa olin kuusamossa jonne on useiden tuntien matka täältä missä asun. Olin siellä mökillä ja aamulla kun heräsin niin mökki oli täynnä minulle ihan vieraita ihmisiä jotka oli kans ollu siinä yötä. Mökkisiivooja tuli sinne ja sano et kello on jo puoli neljä että mun pitäis maksaa vuorokausi lisää hintaa ja toiseks mökki oli aivan siivottomassa kunnossa enkä ehtinyt siivota kaikkea koska piti lähtee kotiin ja oli jo kiirekkin koska menisin yöks töihin Smiley
Seuraavassa vaiheessa olin menossa hissiin, siinä hissin vieressä oli pienen pieni lapsi. ehkä vuoden vanha, pinkissä toppahaalarissa seisoi tukea pidellen seinäävasten. Katsoin ettei sen vanhempia näy missään ja otin sen syliin ja menin hissiin. Heti samointein hissiin tuli sosiaalitäti ja väitti että olin kidnapannut tän vauvan!! Shocked Olin aivan kauhuissani ja kyselin että mitä nyt tapahtuu koska enhän mä sitä yksinään voinut jättää! No poliisit tuli sitte ja käveltiin kadulla kohti poliisilaitosta. Tarkoituksena että ne pidättää mut ja pitää putkassa kolmepäivää ja yritin selittää etti se onnistu kun töihin pitäis päästä ja palauttaa autokin! Matkalla vastaan tuli susi joka meinasi hyökätä mun kimppuun ja kovalla komennolla sain kun sainkin sen komennettua maahan. Susi nuoli kasvojani, sillä oli pitkä ja kovera kuono. poliisit oli tän jälkeen ystävällisiä ja sitä mieltä että saadaan asiat järjestymään, että lapsen pappa olisi ehkä unohtanut tytön ja minä toimin oikein. Poliisit lähti viemään mua kotiin, auto jäi kuusamoon ja matkalla soitin vanhemmilleni että voisivat lähteä kuusamosta hakee auton.  uglystupid2
Eli nyt on toistunut unessa nuo koirien/suden hyökkäykset jotka olen saanut komennettua irti, aika hyvä fiilis se smitten
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: