Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris joka planeetassa.  (Luettu 12901 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jannanne
Vieras
« : 02.11.2010 12:40:39 »

Kuinka yleistæ mahtaa olla se,ettæ on kauris joka planeetassa?? tai yleensæ se ettæ sama merkki jokaisessa?? Læheisellæni on nimittæin kauris joka planeetassa, hæn on todella omalaatuinen ihminen, hænen kanssa ei tule kukaan toimeen, ainakaan pidemmæn pæælle, koska hæn on niin hankala.
tallennettu
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 02.11.2010 12:49:02 »

Sanotaan mieluummin niin päin, että kaikki planeetat on Kauriissa.   Wink

Enpä tiedä, kuinka yleistä sellainen on.  Ja vaikea sanoa asiasta sen enempää, kun ei tiedetä kartan rakenteesta muuta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Jannanne
Vieras
« Vastaus #2 : 02.11.2010 12:50:09 »

Niin joo Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 06.11.2010 19:03:49 »

Læheisellæni on nimittæin kauris joka planeetassa, hæn on todella omalaatuinen ihminen, hænen kanssa ei tule kukaan toimeen, ainakaan pidemmæn pæælle, koska hæn on niin hankala.

Ei tuo ole mahdollista. Esim. Pluto ei ole ollut Kauriissa ennen vuotta 2008 kuin joskus 1800-luvulla (?) eli joko ystäväsi on TOSI vanha tai sitten vasta vauva.  Grin

Mutta esim. 1988 - 1990 hitaat planeetat (Saturnus, Uranus, Neptunus) liikkuivat Kauriissa ja jos henkilö on sattunut syntymään joskus joulu-tammikuun aikaan niin että myös nopeat Kuu ja Merkurius ja Venus osuivat Kauriiseen, niin sitten voisi olla varsin Kauris-painotteinen kartta.

Jos tästä on kyse, niin henkilön persoona (Aurinko) yhtyy siis noihin hitaisiin planeettoihin (syntyäajasta riippuen siis).

Kauris on sellainen merkki, että sitä voi ilmentää sekä hyvin että huonosti. Ikävä Kauris osaa kyllä olla TOSI ikävä.  (nimim. Kokemusta on)  2funny

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #4 : 06.11.2010 21:09:47 »

Tai sitten kauris ilmentää itseään hyvin huonosti, niin kuin minä ajoittain.  Grin Kukaan ei ymmärrä vitsejä tai sitä, että hörisee keskenään jollekin jutulle, joka ei muille kanssaolijoille avaudu. Tai nauraa väärässä kohdassa. You name it.  Wink
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #5 : 07.11.2010 10:51:08 »

Tai  kauris ei tarvitse mielistellä ketään.
Ne tunteet mitä   kauris  herättää toisissa, pelkoa, kiukkua, ärsyyntymistä ja kateutta, on itsessä olevia tunteita jotka nostetaan esille. Viisas tutkii itseään siitä mahdollisuudesta jonka tämä  kauris hänelle antaa, ei syytöstä, sillä silloin hän syyttää itsessä olevaa  kauris sta.
 kauris on omantiensä kulkija  smitten  ja se tie olisi hyvä oppia, lammaskatraankin.

Wink Mateve
tallennettu

mateve
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 07.11.2010 11:32:22 »

Ne tunteet mitä   kauris  herättää toisissa, pelkoa, kiukkua, ärsyyntymistä ja kateutta, on itsessä olevia tunteita jotka nostetaan esille. Viisas tutkii itseään siitä mahdollisuudesta jonka tämä  kauris hänelle antaa, ei syytöstä, sillä silloin hän syyttää itsessä olevaa  kauris sta.
 kauris on omantiensä kulkija  smitten  ja se tie olisi hyvä oppia, lammaskatraankin.

Tuo on aivan totta. Olen saanut osakseni omituista käytöstä, lähinnä negatiivista, enkä ole mielestäni käyttäytynyt niin, että olisin jotenkin provosoinut toisen käytöstä. Senkin kyllä osaan, että provosoin tahallani, mutta silloin teen sen tietoisesti.

Esimerkki: Jo lukioaikoina eräs nainen vihasi minua, vaikkei tuntenut minua ollenkaan. Olin ehkä "hei" hänelle sanonut koko lukiossa oloaikana. Samoin on näiden  rapu :n kanssa. En ymmärrä mitä teen väärin, kun heidän taholtaan satelee ihan suoraan sanottuna ulostetta niskaan.

Olen, mikä olen, eivätkä jotkut sitä hyväksy. Tämä on harmi.  Undecided
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 07.11.2010 13:12:39 »

Jos on vahva kauris ja saturnus kartalla voiko ihminen olla kapinoiva?
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.11.2010 13:48:32 »

Kapinallisuuden liitän enemmän Uranukseen.

Mutta sen olen pistänyt merkille, että kun kartalla on runsaasti johtavaa laatua, erityisesti Kaurista ja Oinasta, henkilö on taipuvainen pitämään itseään johtajana ja auktoriteettina silloinkin, kun siihen ei ole edellytyksiä. Eli saadaan aikaiseksi pomottaja, joka ärsyyntyy aina siitä, että hänen käskyjään ei totella. Muita hänen on vaikea hyväksyä auktoriteeteiksi, eikä hän ota mielellään opetusta vastaan. Nuorena voi olla paljonkin odotettavissa yhteenottoja niin vanhempien kuin opettajienkin kanssa. Arvostuksen ja kunnioituksen takia Kauris on kuitenkin valmis melkoisiin suoritukseen ja parhaimmillaan hän kypsyy niihin realistisiin johtotehtäviin iän, pätevöitymisen ja kokemuksen myötä.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Jannanne
Vieras
« Vastaus #9 : 07.11.2010 18:24:54 »

Wink Mateve

Hmm, ainakin ne asiat, minä, ja oikeastaan kaikki, on huomannut tästä henkilöstä, ei liity millään tuollaiseen mitä sinä kirjoitit. Tähän ei käsittääkseni liity se, että on toisille ihmisille todella ilkeä, toivoo pahaa muille, on erittäin kaksinaismoralistinen, ja syrjii joitain ihmisiä ilman, että siihen on mitään oikeaa syytä, oli ne lapsia taikka aikuisia, uskoo olevansa parempi kuin kaikki muut jne. Ei kunnioita edes omaa lastansa, valehtelee, selittelee omaksi parhaaksi asioita, ei myönnä valehdelleensa vaikka olisikin jo jäänyt kiinni. Ylipäätänsä, on sata prosenttisen varma olevansa aina oikeassa ja uskoo ettei kukaan muu ymmärrä mitään, mitä yksinkertaisimmistakin asioista. Ainiin, ja tuo kateus, uskoo tosissaan, että kaikki ihmiset on hänelle kateellisia, tavalla tai toisella, vaikka eihän se nyt voi olla totta.

Oikeastaan kun miettii, niin ehkä näihin asioihin löytyisi syyt jostain muualta kun astrologiasta, ei kai mikääna strologiassa  voi tehdä ihmisestä noin hankalaa.

Itselläni oli aluksi ongelmia suhtautumisessa tuollaisen, erittäin sekavaan käytökseen, ja aluksi se herättikin vihan tunteita ja kaikea, että miten ihminen voi olla tuollainen, mutta se meni nopeasti ohi, tajusin ettei hän muutu vihaamalla hänen tekemisiään. Nykyään vain seuraan vierestä ja ihmettelen silmät suurena, että oho...
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 07.11.2010 19:21:28 »

Luettelet, Janna, tyypillisen narsistin piirteitä. Toisessa ketjussa on parhaillaan aiheesta keskustelua, katso, löytyykö yhtäläisyyksiä muihin esimerkkitapauksiin tai liitä kartta jonon jatkoksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #11 : 07.11.2010 20:10:48 »

Luettelet, Janna, tyypillisen narsistin piirteitä. Toisessa ketjussa on parhaillaan aiheesta keskustelua, katso, löytyykö yhtäläisyyksiä muihin esimerkkitapauksiin tai liitä kartta jonon jatkoksi.

Narsisti minullekin tuli mieleen. Jos kyseessä on narsisti, niin silloinhan hän ei voi itse käytökselleen mitään, sillä joidenkin tutkimuksien mukaan narsisti ei ole saanut lapsena äidiltään varauksetonta rakkautta, joka on aiheuttanut persoonallisuuteen tuon sairauden. Narsismi on kyllä vaikea aihe enkä voi siitä tietenkään mitään totuuksina lausua mutta noin olen lukenut.

Jos nyt astrologisesti ajatellaan, niin esim. Auringon ja Kuun sekä Saturnuksen ollessa yhtymässä Kauriissa (mikä siis olisi mahdollista jos henkilö on syntynyt 1988-1990) voisi olla, että henkilö todellakin on ilkeä ja vaikuttaa ylimieliseltä. Silloin hänessä ilmenee kaikki Saturnuksen ikävät puolet.

Mutta miksi? Tunnetko hänen kotiolojaan? Eihän kukaan tahallaan ole ilkeä, vaan tuossa voi olla kyse henkilön omasta epävarmuudesta. Ilkeys tulee silloin, kun henkilöltä puuttuu terve itsevarmuus. Tämähän on tyypillistä juuri narsistelle, jotka sisimmissään ovat siis hyvin epävarmoja.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Jannanne
Vieras
« Vastaus #12 : 07.11.2010 20:38:21 »

Mutta miksi? Tunnetko hänen kotiolojaan? Eihän kukaan tahallaan ole ilkeä, vaan tuossa voi olla kyse henkilön omasta epävarmuudesta. Ilkeys tulee silloin, kun henkilöltä puuttuu terve itsevarmuus. Tämähän on tyypillistä juuri narsistelle, jotka sisimmissään ovat siis hyvin epävarmoja.
[/quote]

Hän on vanhempi tuota. Kotioloista tiedän sen verran, että sekavat, sitä samaa kaksinaismoralistisuutta, esim uskonto ja lasten hyväksikäyttö saman katon alla, hän ei ehkä myöskään ollut poika, mikä "piti" olla. En tiedä onko häntä hyväksikäytetty, mutta hänen perheensä nuorimpaa ainakin on. Ainakin hänellä on hirveä epävarmuus omasta painosta ja ulkonäöstä, ja silti samaan aikaan antaa ymmärtää olevansa joku miss maailma. juu, kuullostaa kyllä narsistilta, kun luin noita juttuja.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 07.11.2010 22:22:21 »

Kapinallisuuden liitän enemmän Uranukseen.

Mutta sen olen pistänyt merkille, että kun kartalla on runsaasti johtavaa laatua, erityisesti Kaurista ja Oinasta, henkilö on taipuvainen pitämään itseään johtajana ja auktoriteettina silloinkin, kun siihen ei ole edellytyksiä. Eli saadaan aikaiseksi pomottaja, joka ärsyyntyy aina siitä, että hänen käskyjään ei totella. Muita hänen on vaikea hyväksyä auktoriteeteiksi, eikä hän ota mielellään opetusta vastaan. Nuorena voi olla paljonkin odotettavissa yhteenottoja niin vanhempien kuin opettajienkin kanssa. Arvostuksen ja kunnioituksen takia Kauris on kuitenkin valmis melkoisiin suoritukseen ja parhaimmillaan hän kypsyy niihin realistisiin johtotehtäviin iän, pätevöitymisen ja kokemuksen myötä.

Tunnistan itsessäni kyllä tuon autoritäärisyyden, mutten mielestäni kyllä pomottele ihan ketä tahansa. Lapsena saatoin yrittää pomotella vanhempiani, mutta eihä se onnistunut.  Grin

Yhteenottoja ei ole tullut juurikaan vanhempien eikä oikeastaan ollenkaan opettajien kanssa, vaikka minä en opettajani opetustaitoja arvostaisi pätkääkään. Enempi näkyy sitten välinpitämättömyytenä kyseistä ainetta kohtaan.

Mottona on ollut se, että minä kunnioitan niitä, jotka kunnioittavat minua.

Niin ja minullahan tosiaan on kartalla oinasta ja jonkin verran  uranus -vaikutusta.
tallennettu

meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #14 : 08.11.2010 17:04:11 »

Marimourulainen, mulla tuli tuosta kartasta ja naisenvaihdosta mieleen, että ehkä naiset vaihtaa häntä!   kuu kauris aspect_con saturnus ei ehkä ole kovin lämmin ja rakastava henkilö.  :Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: