Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hurjan näköinen AP ensi vuodelle...  (Luettu 4748 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 05.11.2010 00:40:25 »

...pitäiskö alkaa pelottaa? Undecided
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Suljin
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 05.11.2010 08:49:13 »

Mulla melko samanlainen.. Tosin itselläni saturnus tekee oppositiota
myös aurinkoon ja siitä olen lukenut vaan kauheuksia, apua crazy2 2funny

Ajattele se vain mielenkiintoisena, tulevaisuus sitten tuo sen, mitä
tarvitset Wink eikun jännityksellä odottamaan, mitä tapahtuu.. angel

Ai, mulla on huoneetkin eri järjestyksessä, mutta aikalailla noin ne
menee omalle kartalleni niinkuin sinulla tuossa ap-kartalla..
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.11.2010 15:26:25 »

Suunnitteletkohan sinä jotakin bisnestä? Millä mallilla ovat raha-asiat muuten?
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Lilian
Kohtuuastroilija
**

-All Is One-

Profiili
« Vastaus #3 : 05.11.2010 17:28:46 »

Tuli jotenkin mieleen tosta semmoinen ajatus että mitä tapahtuukin se vie sun elämäntehtävää eteenpäin, siis toi keskitaivas jousimies. Useinhan näin just on, vaikeuksien/haasteiden kautta voittoon. smitten

Mulla oli hurja AP viime vuonna, XI h. täynnä tavaraa  vesimies , arvelin että suljetulle päädytään mutta se ehkä tarkoittikin sitä että viihdyin hyvin yksin jne. Noitakin voi tulkata niin monella tavalla..
« Viimeksi muokattu: 05.11.2010 17:31:19 kirjoittanut Lilian » tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 07.11.2010 02:45:00 »

Oi ihanaa positiivisuutta sieltä tuli  Smiley Varsinkin Lilian tuo sinun ajatus elämäntehtävän etenemisestä kuulostaa, ahh, niin lohdulliselta! Ja juu Suljin, odotellaanpa uteliaina, mitä se elämä sieltä vastaan heittää!  Wink

Lilli - hmmm bisneksiä ei ole mielessä, mutta ensi vuoden talous huolettaa jo valmiiksi. Työelämätilanne hiukka epävarma ja raha-asiat stressaa vähän jo takaraivossa...

Jotenkin tuo Saturnus kasissa karmii, jos nyt ajattelen  saturnus isän symbolina ja kasihuonetta kuoleman, perinnön jne huoneena. Isä alkaa olla kuitenkin jo aika vanha jne ja pidemmälle tätä ajatusta en oikein uskalla edes viedä...
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Lilian
Kohtuuastroilija
**

-All Is One-

Profiili
« Vastaus #5 : 07.11.2010 10:52:49 »

Grin kiitti, mä oon vaan itse säikähdelly näitä jo monet kerrat kunnes tajusin että se on ihan turhaa- se tulee mitä tulee ja kaikesta selvitään. Mulla on nataalilla  saturnus rapu VIII h. En ole saanut mitään perintöjä tähän mennessä..mutta voisin kuvitella että hidastuksia, viivästyksiä jne. tulee kun aika koittaa. Itseasiassa mulle olis kuulunut jo joitakin juttuja mitä en ole saanut..Sen sijaan  rapu - miehet on karmallisia mulle, muuta mulla ei  rapu :ssa kartalla ole kun toi  saturnus.
Nyt olen innostunut tutkimaan lunar return- karttoja mistä saa niinkun kartan joka kuukaudelle, nikki neuvoi että lunar opposition- kartta on ikäänkuin se mitä oikeasti tapahtuu. Niitä on ollut jännä vertailla ja seurata. Ja sillain kivaa että jos tulee joku vähän haasteellisempi kartta niin sitten voi enempi katella seuraavan kuukauden meininkejä.. Wink
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: