Hmm, tämä kuulostaa ko. herran tapauksessa järkeenkäypältä. Tiedän nimittäin erään toisen
-ihmisen, joka on myös pahimmanlaatuinen minä-minua-minulle-minussa -ihminen
Hän tosin
,
1. huoneessa - exällä
oli 12. huoneen puolella parin asteen päässä
:sta.
Tuohon Kaksosmies-asiaan: Itse olen tietyllä tapaa poikatyttö, eli käytös ei välttämättä ole kovin hienostunutta, jutuista puhumattakaan
Pukeudun sporttisesti, aika vähän naisellisia elementtejä on vaatteissa tai koruissa tms. Vaikken nyt mikään flanellipaita-reisitaskuhousu-tyyppikään ole, farkku-tennari-huppari -linjaa ja meikkaan kyllä päivittäin, meikin ja hiusten pitää olla kondiksessa
Tuttavissa on paljon miehiä, joiden kanssa tulee heitettyä ronskiakin läppää. Olen semmoinen omalaatuinen villivarsa, jota ei oikein saa alistettua. Tämä saattaa pelottaa miehiä, jotka odottavat hyvin perinteisiä sukupuolirooleja, eli nainen näyttää naiselta ja on nöyrä ja alistuva miestään kohtaan.
Exä juurikin on hyvin perinteinen mies, yritti laittaa mulle "suitsia päähän", onnistumatta, mistä aiheutui isoja riitoja (mm. allekirjoittaneen "huonosta käytöksestä", itsepäisyydestä, edustamattomuudesta sekä hankalasta luonteesta) ja lopulta ero
Nykyisin sitten kihloissa
-miehen kanssa, joka on samaan tapaan vähän outolintu kuin mäkin - hyvin pelittänyt ainakin tähän asti