Löysin tuolta vanhan keskustelunkin aiheesta...
http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=18714.0mutta aloitan nyt uuden... josko muillakin olisi aiheesta kokemusta?
Tuo linkittämäni keskustelu kuvaa hyvin omiakin tuntemuksiani. (aloitus postaus)
viimeiset 6kk olen tuntenut tosi selvästi tuntemuksia, jotka ei mielestäni ole omiani. Jo monta vuotta olen tuntenut esim. muiden ihmisten fyysisiä vaivoja, ja aistinut tuntemuksia..mutten ole aikaisemmin kokenut mitään tunteita näin raskaana, etten pääse niistä kunnolla irti. (pelkoa,ahdistusta, etenkin iltaisin) Ne jopa vaikuttivat niin voimakkaasti että kärsin hetken aikaa uni ongelmista...enkä ymmärtänyt alkuun lainkaan mistä kyse.Olen aina ollut hyvä uninen. toisaalta, silloin kun nukuin kunnolla, unissani vieraili useasti eräs henkilö. (joka on käynyt "vierailulla" n. vuoden päivät säännöllisen epäsäännöllisesti...) Sain viimein tuntemukset "lokeroitua" muiksi kuin omikseni, olen pystynyt luomaan nyt itselleni "suojauksen" etten koe näitä toisen ihmisen tunteita liikaa ominani, ja annan niiden mennä vain "läpi". Mutta etenkin iltaisin tunnen että niitä aletaan kaataa niskaani...
Vasta ihan hiljattain, aloin mielessäni yhdistelemään asioita. Tämä henkilö on yli 10vuoden takaa,joka käy unissani, kuin pyytämässä että etsisin ja seuraisin häntä. Emme ole kertaakaan sen jälkeen tavannut oikeassa elämässä. Unissa joissa hän käy, toistuu aina sama kaava... jollain tavalla yritän tavoittaa hänet, ja hän on tosi eksyksissä... joka kerta kadotan, vaikka seuraan hänen jälkiään kuinka pimeille poluille. Tunnen sen kuinka peloissaan tuo ihminen on. Ja unessa rakastan häntä valtavasti. (ja joskus kauan sitten rakastinkin) Tosin olen kuvitellut eläväni onnellisessa parisuhteessa nyt..ja kuvitelmissani olin päässyt irti siitä menneestä.
Se että ko. mies ilmestyi uniin, vaikken ole häneen ollut missä tekemisissä, mitään muuta kautta kuin unissa, tuntui oudolta. silti aina herättyäni tajusin että hän oli koko päivän mielessäni.
Näiden unien alkamisen jälkeen olen nähnyt hänet pariin kertaan vilaukselta, hän ei ole ainakaan silloin nähnyt minua... senkin jälkeen hän on käynyt unissa. Ikäänkuin nämä kohtaamiset johdattaisi kohti jotain, jota en tiedä... Olen aina kokenut että välillämme on kuin jättimäinen magneetti. Joudun todellakin pyristellä vastaan...
Kunnes hän sitten otti yhteyttä yhtäkkiä, alle kuukausi sitten, netin välityksellä. eräänä aamuna odotti meili: moi mitä kuuluu
olin juuri herännyt, ja kappas tyyppi oli taas yöllä vieraillut unessakin... hetken aikaa epäilin mielenterveyttäni, ja mietin olenko hereilläkään. no olin...
vaihdoimme pari viestiä, ihan "asia linjalla". Kunnes hän ei enää vastannutkaan.
Hän ei kertonut mitään yksityiskohtia elämästään, mutta silti tiedän niitä paljon. siis vain "tiedän".
Nyt tämän ensimmäisen kommunikoinnin jälkeen on pää pyörällä...tyyppi jatkuvasti mielessä. Ja todellakin, muistan nyt mitä tunsin silloin joskus... en ole sitä fiilistä tämän 10v aikana tavoittanut,missään suhteessa. vaikka avomiestäni rakastan paljon...tiedän että sen tunteen saavuttaminen on järjen vastaista, mitä silloin joskus koin.
Olen melko varma että joko tämä toinen mies on kaksoisliekkini, parisieluni, tai sitten meillä on jotain karmallista velkaa jostain menneiltä.Tämmöisiä fiiliksiä ei kovin moni ihminen aiheuta.
Mutta toisaalta en ehkä kykenisi hänen kanssaan suhteeseenkaan... ristiriitaisia fiiliksiä aiheuttaa.
Jotenkin, epäilys on suuri että hän on kaksoisliekkini todellakin. (astrologi tsekkasi karttamme, ja totesi että hän on sitä mieltä että jotain "konnektia" on edessä, ja jotain takana)
sen verran taustatietona että itse olen aurinko oinas, nouseva neitsyt, ja kuu leijonassa. Hänellä aurinko härkä, nouseva leijona ja kuu kaksosissa...
Aikanaan (tässä elämässä) yhtys katkesi, koska hän vain katosi. (sama jatkuu tavallaan unissakin, ja nytkin hän vain katosi, eikä vastannut enää viestiin,vaikka itse oli se joka ensin otti yhtyttä..) Monta vuotta parantelin haavoja...
Tiedän että hänellä ollut tosi rankka elämä taustalla,ja nämä pelon/ahdistuksen ym. tunteet joita koen hänen puolestaan, liittyvät varmaan niihin rankkoihin kokemuksiin... elämme nykyään niin erilaista elämää, että tuskin siitä mitään suhdetta ikinä enää kehittyisikään. ei voisi käytännössä.
Se tilanne jos törmäisimme kasvotusten, ihan tässä elämässä, on pelottava. En todellakaan tiedä miten reagoisin. Ja epäilen että hän pelkää samaa, siksi yhtys taas ehkä katkesi. Kaikki nämä vuodet olen kokenut että jos yritän ottaa hänestä mitään "otetta", hän rimpuilee heti karkuun. Tärkein oppi on ollut se etten voi mitenkään pitää siitä ihmisestä kiinni, vaikka kuinka välittäisin..
tosi sekavaa sepostusta, ja puolet jäi poiskin.
mutta kaipailisin jotain mielipiteitä/ajatuksia/kokemuksia...