Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuu oinat?  (Luettu 5846 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« : 10.11.2010 03:07:08 »

Heis,
Kiinostiasi kuulla teidän kokemuksia kuu oinaista? Onko vauhtia piisannut tunne elämässä, vai onko jotain rauhallisenmpiakain versioita jotka vain osaavat tehdä nopeasti päätöksiä?

Myöskin jos joku osaisi kertoa mun kartan nähtyään että miksi kaikki miehet ovat tähän mennessä olleet kuu oinaita (ja nousu jouskareita)? Olen itse tunenpuolella niin rapu, että kuulostaa vähän hassulta yhdistelmältä välillä.



tallennettu

aurinko jousimies h.12
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #1 : 10.11.2010 15:40:03 »

Myöskin jos joku osaisi kertoa mun kartan nähtyään että miksi kaikki miehet ovat tähän mennessä olleet kuu oinaita (ja nousu jouskareita)? Olen itse tunenpuolella niin rapu, että kuulostaa vähän hassulta yhdistelmältä välillä.

Usein sitä valikoituu sellainen kumppani, jolta löytyy erilaisuutta ja itseään täydentäviä palasia..
Ihastutko heidän tunteidensa päämäärätietoisuuteen, viehättääkö miehen tulisuus/meneväisyys, tunteiden impulsiivisuus ja intensiivisyys sinua? Itsehän voit vastavuoroisesti parisuhteeseen tuoda hellyyttä ja herkkyyttä ja sen puolen että pohtii enemmän tunteita.
En tiedä tästä yhdistelmästä, mutta voisin kuvitella että Oinaan itsevarmuus saa sinut välillä tuntemaan itsesi entistä epävarmemmaksi..? ja kun rapu ei taida tykätä näyttää "heikkouksiaan" niin siinäpä haastetta sitten mitä käsitellä. Smiley
Jospu joku Kuu Oinas vastaisi sinulle enemmän.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #2 : 10.11.2010 17:22:43 »


Usein sitä valikoituu sellainen kumppani, jolta löytyy erilaisuutta ja itseään täydentäviä palasia..
Ihastutko heidän tunteidensa päämäärätietoisuuteen, viehättääkö miehen tulisuus/meneväisyys, tunteiden impulsiivisuus ja intensiivisyys sinua? Itsehän voit vastavuoroisesti parisuhteeseen tuoda hellyyttä ja herkkyyttä ja sen puolen että pohtii enemmän tunteita.
En tiedä tästä yhdistelmästä, mutta voisin kuvitella että Oinaan itsevarmuus saa sinut välillä tuntemaan itsesi entistä epävarmemmaksi..? ja kun rapu ei taida tykätä näyttää "heikkouksiaan" niin siinäpä haastetta sitten mitä käsitellä. Smiley
Jospu joku Kuu Oinas vastaisi sinulle enemmän.. Smiley

Nyt tuli paha, ehkä se määrätietoisuus? Nyt mennään eikä meinata ajattelu on juuri vastakohtaa näille mun ajatuksille tunne puolella. Voiko kanssa johtua että kuuni on oinaan vastamerkin huoneessa? (kaukaa haettu?) Ja haasteita kyllä välillä on, onneksi mulla on sentään jouskaria vähän tulistuttamassa. Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #3 : 10.11.2010 19:06:33 »

Voiko kanssa johtua että kuuni on oinaan vastamerkin huoneessa? (kaukaa haettu?)

Mun huomio kiinnittyi kartassasi siihen, että siellä on kuu yhtymässä DC:lle (7. huoneen teemoja). Tämä aspekti herkistää sinua tunnetasolla muiden ihmisten reaktioille. (Pahimmillaan voi tehdä jopa läheisriippuvaiseksi) Olet ehkä yhdistänyt piirteen  kuu rapuun, vaikka kyse ei ole siitä. Siksi vedät puoleesi ihmisiä, jotka ilmaisevat tunteitaan välittömästi. Siinähän  kuu oinas on hyvä.  :Smiley
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #4 : 10.11.2010 22:04:55 »


Mun huomio kiinnittyi kartassasi siihen, että siellä on kuu yhtymässä DC:lle (7. huoneen teemoja). Tämä aspekti herkistää sinua tunnetasolla muiden ihmisten reaktioille. (Pahimmillaan voi tehdä jopa läheisriippuvaiseksi) Olet ehkä yhdistänyt piirteen  kuu rapuun, vaikka kyse ei ole siitä. Siksi vedät puoleesi ihmisiä, jotka ilmaisevat tunteitaan välittömästi. Siinähän  kuu oinas on hyvä.  :Smiley

Kiitoksia hurjasti vastauksestasi, kuulostaa tutulta!

"Kuu yhytmässä DC:lle"  Shocked Mitä muita vaikutuksia tällä mahtaa olla, tai löytyisi asiasta infoa?
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #5 : 13.11.2010 10:24:29 »

Onhan itselläsi myös aika vahvasti jousimiestä esillä ja vesimiestä, koska uranus noin vaikuttavassa asemassa. Itse olen nousujouskari ja aina tuntenut sukulaissieluisuutta aurinkojoukkarien kanssa. Tykkään niistä, ehkä se on joku samankaltaisuuden peilaaminen  Smiley

Kuu oinaasta. Miun kumppanilla on kuu oinaassa, vaikka muuten onkin neitsyt ja rapu ihminen ja kauris, kossa saturnus nouseva. Mutta jokatapauksessa, mieheni on aika rauhallinen ja aika omissa oloissa viihtyvä (varmaan nuo muut kartantekikjät). Kiihkeyttä on ja kiukunpuuska yllättää äkkiä ja vauhdikkaasti, se on todella kuin tuli ja leimaus, mutta menee myös pian ohi, ainakin näin parisuhteessa. Joillekin joille hän on suuttunut, hän kantaa pitkääkin vihaa. Oisko taas enemmän nuo muut tekijät kuin kuu oinas silloin tapetilla... Silloin kun tavattiin, se oli ensisilmäyksellä-juttu ja hän alkoi innokkaan piirittämisen -  se varmasti on kuu oinaan tapoihin sopiva Smiley
« Viimeksi muokattu: 13.11.2010 10:26:31 kirjoittanut selkälokki » tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
jadeliino
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 49


Profiili
« Vastaus #6 : 13.11.2010 23:03:57 »

Niin sitähän on että toisen nousua kiehtoo toisen aurinko. Itseäni ei ole kyllä missää kohtaa nousu kauriit kiinnostaneet Cheesy Niin Uranus minulla planeettana ensimmäisenä, ilmeisesti vaikuttaa aika paljon Shocked ei sentään tähän kuu oinas asiaan Shocked

Selkälokki, Mukava kuulla muiltakin kokemuksia, varsinkin tällaisia jossa kuu oinaat eivät ole niin kauheita eteenpäin menijöitä Smiley
tallennettu

aurinko jousimies h.12
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5940



Profiili
« Vastaus #7 : 19.10.2011 16:09:11 »

Vanhahko ketju, mutta kirjoitan  Smiley

Itse  kuu oinas, ja minä menen enkä meinaa....ihan liikaa tähän asti.
Luulenpa että  aurinko vesimies vielä kannustaa tuota  kuu oinas
Veskarista varmaan tuntuu kivalta, ettei jäädä niitä tunteita ihmettelemään pidemäksi aikaa, nekun on aika pelottavia, ja  kuu oinas tekee sen palveluksen mielellään buck2
Ja  askendentti jousimies ei ainakaan hidasta  coolsmiley

Minä itse pitäisin  rapu tyypissä sellaisesta hellyydestä ja herkkyydestä, mitä on myös  harka -tyypeissä. Joku sellainen ihan pieni huomaavainen ja hellä ele heiltä, ja minä olen aivan kyyneliin asti liikuttunut.
En kuitenkaan usko että parisuhteesta pidemmän päälle tulisi mitään, sillä herkempää sielua varmastikin  alkaisi ahdistaa minun räiskymiseni  Embarrassed

tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 757



Profiili
« Vastaus #8 : 20.10.2011 06:46:01 »

Heii jadeliino! Cheesy

Mullahan on myös kuu yhtymä DC, aurinko oinas tosin olen, mutta sitte vielä nousu jouskari
ja vedän myöskin puoleeni jonkin verran näitä kuu oinaita. Itte oon tosin usein pistäny sitä
oinaspainotukseni piikkiin, mutta tuo Casperiinan toteamus kuulostaa kyllä myös hyvin
järkeen käypältä
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: