Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ikäerosta, kun nainen on vanhempi...?!  (Luettu 31521 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #30 : 08.01.2011 19:01:38 »

jännä tuo näkemys, että jokin kuuluisi elämänsuunnitelmaan, kun itselle on tullut järjestään nuorempia viimeisen 5 v aikana; siis yksi oli 7v nuorempi  kauris /juttu ei alkanut, toinen myös  skorpioni ja oli jotain, sitten tulee taas huomattavasti nuorempi ja kestää kauan, ja taas nuori, ja taas. tämä alkaa olla vakio samoin kuin etten oikein näe perhe-systeemiä asettuvan ympärilleni. jotenkin tuolla etelässä (matkalla) mietti että pitäisikö olla se perhe tms, kohtahan tässä alkaa olla kyseenalainen nainen, vaikka on erittäin henkinen ja kaikkia vanhoja uskontoja tiedostavampi==? no mutta ei se mitään, viihdyn niiden seassa, tosin en halua kokea olevani mikään hoitsu.  Cheesy

merkit näkyy pojilla vaihtelevan ja tunteet, en aina meinaa uskoa että jokin juttu alkaa tai mitä ne kertoo tai haluaa.. ja riippuu itsestä mitä kaikkea alkaa viritellä. siis "kypsempänä" kun voi olla ilman mitään juttujakin.. ja muistaa kaiken miltä on tuntunut.

siinä on muuten se juttu, että kaikissahan on nuori nainen tai mies sisällä vaikka ikä vähän heittäisi jonnekin, siis jos pysyy elämänhaluisena ja uteliaana jne. meillähän on ne menneetkin ajat mukana, ainakin minun mielestäni ja ne tyypit kun tulee sieltä jostain ajasta, jännää tai tuttua, nyt mietin onko eräs tulivaikutteinen heppu menneestä, mutta eipä sillä väliä.

ja taas kanssani flirttailee hieman nuorempi  kaksoset . pitää siis olla sexy nainen mutta kamu samalla? tms.
« Viimeksi muokattu: 09.01.2011 11:52:04 kirjoittanut *Chrystalline* » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
arzie
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 08.01.2011 19:30:47 »

Oli tämä pluto-mars aikamoinen heureka. Mutta se ei saa olla syy välttää jotain suhdetta ennen kuin läksy on opittu, sen eteen joutuu kuitenkin jossain toisessa suhteessa. Täten ei voi ketään neuvoa tätä välttämään, sehän olisi jo puuttumista kehityssuunnitelmaan. Tiesin sen olemassaolon mutten merkitystä kunnes se lopulta selvisi. Ja vähintään yhtä tärkeää kuin löytäminen on sen tiedostaminen ja läpikäyminen. Ja oppi kotiin!

Muutenkin kumppanin kartalta tulevat haasteelliset aspektit varsinkin henkilökohtaisille planeetoille on juuri ne tärkeimmät joissa universumi tarjoaa koulutusta.
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 09.01.2011 10:15:44 »

minä en nyt kyllä opi muuta kuin huvittelemaan näiden kanssa.. eikös se ole paras oppi? elämä on luotu että olisi kivaa?  Cool
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
arzie
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #33 : 09.01.2011 12:33:39 »

minä en nyt kyllä opi muuta kuin huvittelemaan näiden kanssa.. eikös se ole paras oppi? elämä on luotu että olisi kivaa?  Cool

Oikeilla jäljillä  2funny
tallennettu

nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Valery
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 16.01.2011 19:15:49 »

Vielä tapaillaan ja juttu syvenee aina vaan myös henkisellä tasolla  smitten
Olen kyllä niin onnellinen hänen kanssaan ja asiat vaan sujuu niinkuin pitääkin!
Ja ei se ikä kyllä katso kypsyyttä, hän on jotenkin ikäisekseen varsin "aikuinen" kun taas eräs 40 vee mies on hyvinkin lapsellinen ja kypsymätön.
Voi mahdoton miten onnellinen olenkaan!!!<3
Ja hassua, enpä osannut kuitenkaan ikinä ajatella että seurustelisin itseäni yli 10 v.nuoremman kanssa!Elämä on ihanaa ja ylläreitä täynnä!

Hän on härkä ja minä oinas...
hmm..ainaki vielä merkitkin sopii mukavasti...voihan sitä jossain vaiheessa tulla sarvien kalistelua ;P
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 16.01.2011 19:49:35 »

Minulla on melkein 5 vuotta nuorempi mies smitten
Tavatessamme kun kuulin hänen iän,25v ajattelin että voi ei buck2
Itse olin viettämässä 30 vuotis synttäreitäni,eronnut,kolmen lapsen yksinhuoltaja ja mieheni poikamies Cool
mutta nyt olemme olleet yhdessä 15 vuotta joista yli 12 vuotta naimisissa.
Lapsiakin on siunaantunut kaksi lisää smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #36 : 17.01.2011 11:25:57 »

Huomasinpa tuossa, että kun eräs on aikas nuori ja viriili, niin toki niillä on henkinen taso vähän hmm.. en ole aivan varma asioista enää, itse olin tuntevinani alussa joitain kemioita, ehkä täytyy joskus katsoa hieman järjenkin kanssa juttuja. Toki voi tulla tuttuuden tunnetta ja muuta, mutta? Yleensä jokaisen tyypin kanssa, paitsi se yksi  skorpioni ja joskus  jousimies , kaikki spiritual puoli on ollut minun kantimissani tai päässäni, siis suhteen merkitys, kun kaikki voivat koko ajan vaihtaa kumppania. Ei nuoria miehiä jossain vaiheessa kiinnosta mikään syvempi, vain seksuaalinen.. no sitten taas joskus kävi niin, että jotain kiinnosti kaikki muu, kulkea ja keskustella, vaan ei seksi, koska tulee sellainen nuorekas paketti jossa on kaikki.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #37 : 17.01.2011 11:29:51 »

tajusin muuten, että kaveri mainostaa kykyjään ja sitä että olisi tyttöjä ja toisaalta sanoo, että ei ole ollut pitkään aikaan, joten mitä? miehet saattaa tehdä "kokeneesta" naisesta jonkun ihme objektin pue sitä ja tätä, tee niin ja näin. mutta nyt sain kiinni puheista jotka aion oikaista. > luultavasti live tilanteessa niille saattaa iskeä ujous päälle, sittenpä näkisin tekeekö ja osaako?

miehethän on helppoja ja naisessa niillä on tekeminen, oikeasti. aina voi sanoa, jos loukata haluaa, ettet osaa mitn. mutta sitten taas jos on jtn  smitten niin ei sanokaan. vai osasko  rapu muka jotain, kysyn vaan  Grin

eipä ole minulla tainnut vanhempia miehiä ollakaan, 2v max, ja 2kpl, kaikki muut melkeinpä nuorempia.
« Viimeksi muokattu: 17.01.2011 12:05:57 kirjoittanut ^^Zirnitra^^ » tallennettu

arzie
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #38 : 17.01.2011 14:54:27 »

kaikki spiritual puoli on ollut minun kantimissani tai päässäni

Missä se tässä tapauksessa on? :

mutta nyt sain kiinni puheista jotka aion oikaista. > luultavasti live tilanteessa niille saattaa iskeä ujous päälle, sittenpä näkisin tekeekö ja osaako?

Ei kovin rakentavaa  Angry

tallennettu

nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #39 : 17.01.2011 16:33:57 »

ai pitikö minun olla se henkevä kun miekkoset machoilee?  Grin
tallennettu

Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #40 : 17.01.2011 21:50:04 »

Näkypä olevan iltapäivälehden otsikoissa, että Katri Helenalla ois 30 vuotta nuorempi kumppani. Liekö sitten mimmonen kumppani, ei aina niistä provo-otsikoista tiedä. Kutri Katri on kyllä hieno ihminen smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 18.01.2011 19:40:58 »

mutta mitäs väliä sillä tosiaan on. on indigoteoriat, sielukumppaniteoriat jne, itse aloin miettiä että miksi joku yleensä on jonkun kanssa, seksi kai ja seura. ja jos joku kohtalokas juttu jää kokematta, mitä sitten kun kaikki fiilikset voi vetää itseensä takaisin. kun ajattelen vika suhdetta nuorempaan, mitä jäi mieleen? kokemus, vain, sen itsensä takia. -

sitten taas kun joku on nuori.. mitä ne osaa? nuorilla on vietit. itseä jopa huvittaa koko seksuaalisuus, mutta ole siinä sitten nuoren kanssa.  Cheesy sain jossain sieluohjauksessa yhteyden erääseen henkilöön, jonka kanssa esille tuli vain fyysiset nautinnot, ei henkeily. mutta mitä jos ei tapaisi ketään.  Grin joskus pystyy koko suhteen juonen katsomaan jo etukäteen.
tallennettu

Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 19.01.2011 08:54:32 »

Joo, ei ole väliä Smiley Ihan hieno juttu, en yleensä lue noita lehtiä, mutta osui silmään, enkä tiedä sen tarkemmin, onko kyseessä pitkäkin suhde ja millainen suhde. Kaikki kestää aikansa, mikään ei ole ikuista, on ihanaa jos osaa ottaa päivän kerrallaan ja nauttia tilanteesta eikä suotta murhedi tulevaa tai pyri omistamaan toista ihmistä. Siis tarkoitan tuota ihan kaikissa suhteissa, enkä vain jos mies on nuorempi.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
AveMarisStella
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #43 : 18.02.2011 15:19:52 »

Mistä syystä olen aina niin onnellinen, kun näen vanhan pariskunnan lähteneen luonnollisesti yhtä aikaa ja omaiset ovat laittaneet yhteisen kuolinilmoituksen. Sen tähden, että nämä ikäerot ovat toisille ihmisille kauhean suuri ongelma. Ensinnäkin mitä on aika? - Aikaa ei ole.

Toiseksi onko ihmisen ikä suorassa suhteessa syntymästä kuluneeseen aikaan? - ei ole. Toisin sanoen tietyn iän saavuttamiseen kuluu eri ihmisiltä eri pituinen aika. Mitä enemmän kokemuksia tarvitaan, sitä hitaampaa on  kypsyminen.

Oletetaan vaikkapa, että inkarnoituminen on tosiasia ja on olemassa sielu joka kaipaa opetuksia toiselta sielulta (jos ei tässä yhteydessä puhuta nyt parisieluista). Sielu haluaa syntyä toisen kumppaniksi, mutta kumppani onkin jo 20:n vuoden iässä, niinpä vaihtoehto onkin syntyä kumppanin lapseksi. Kuinka ollakaan tämä nuori nainen ei koe olevansa valmis äidiksi, vaan päätyy aborttiin. Sielu päätyy miehen ruumiiseen ja elää rikkinäistä elämää yksinhuoltajaäidin lapsena, kuten olisi elänyt kaipaamansa sielunkin kanssa oman karmansa mukaan. Mitä luulette tapahtuvan kun mies löytää kaipaamansa, mutta tämä kaivattu on jo yli 40 ja nuori mies päälle kahdenkymmenen. Kaikki riippuu siitä, miten kumppanit suhtautuvat toisiinsa ja miten tämä aiempi torjunta (abortti) vaikuttaa kummankin karmaan. Lisäksi tilanteeseen vaikuttavat kaverit ja sukulaiset.

Tässä lisää pohdittavaa. Jos tilanne on niin onnellinen, että olette jo löytäneet toisenne ja päässeet keinotekoisten ihmisiä luokittelevien numeroiden yli, nauttikaa onnestanne - tilanne voisi olla paljon mutkikkaampikin.

Ex-kumppanini oli eiemmin naimisissa 20 vuotta itseään nuoremman naisen kanssa ja heillä on yhteinen lapsikin. Liitto ei päättynyt ikäeron takia. Itse olen seurustellut itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa - samoin myös 15 vuotta nuoremman kanssa oli suhde.
tallennettu

askendentti vaaka
 aurinko merkurius venus uranus pluto kuu vesta neitsyt
 jupiter juno rapu
 saturnus chiron kalat
 neptunus skorpioni
 mars leijona
Valery
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #44 : 02.03.2011 21:31:07 »

On ollut ihana lukea mielipiteitä ikäerosta täällä.
Olen edelleen onnellisesti tämän nuoremman miehen kanssa  smitten
Ikäeroa ei edes ajattele,kun ollaan yhdessä.Näytän ikäistäni nuoremmalta jtn ei sitä taida edes huomata.Mutta tärkeintä on se yhteys ja se,että toisen lähellä on hyvä olla ja viihdytään yhdessä.
tallennettu

Minä en Sinua luonut vaan Sinä loit minut ja annoit minun luoda Sinut...
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: