Äänestys
Kysymys: Missä seuraavista parisuhteista voisit kuvitella eläväsi tai olet elänyt?
Molemminpuolisessa rakkaussuhteessa, mutta partneri on naimisissa eikä aio erota? - 5 (7.5%)
Rakastavassa parisuhteessa, mutta partneri on 6 alaikäisen lapsen yksinhuoltaja? - 5 (7.5%)
Rakkaussuhteessa, jossa partneri asuu toisella puolen maapalloa? - 9 (13.4%)
Partneri on kaikin puolin hyvä ja rakastaa sinua, mutta sinä et häntä? - 4 (6%)
Sinä rakastat partneriasi kiihkeästi, mutta hän ei sinua? - 2 (3%)
Rakkaussuhteessa, jossa partnerin perusasiat ovat retuperällä? - 10 (14.9%)
Rakkaussuhteessa, jossa partneri on impotentti/seksuaalisesti kylmä? - 2 (3%)
Rakkaussuhteessa, jossa partneri on vakavasti sairas fyysisesti/henkisesti? - 3 (4.5%)
Rakkaussuhteessa, jossa ikäeroa on vähintään 20 vuotta? - 7 (10.4%)
Rakkaussuhteessa, jossa kumppani on jatkuvasti töissä/matkoilla/harrastuksissa? - 12 (17.9%)
Pysyttelisin mieluummin sinkkuna - 8 (11.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 23

Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vaaka-Saturnuksen kunniaksi hankalia ihmissuhteita! :)  (Luettu 9294 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« : 14.11.2010 14:36:44 »

Harvempi meistä on löytänyt täydellisen sielunveljen tai -siskon, jonka kanssa elämä on yhtä ruusuilla tanssimista vuosikymmenestä toiseen.

Tuossa yllä on hieman haasteellisempia parisuhdemallia, joissa moni on ihan oikeastikin elänyt. Oletko sinä ollut jossain vastaavassa suhteessa tai voisitko kuvitella eläväsi sellaisessa? Tositapauksista olisi mukava kuulla jotain astrologista analyysiakin.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #1 : 14.11.2010 14:51:38 »

Äänestin heti, lukematta viestiä..  Viestissä sitten oli sekin vaihtoehto, että missä suhteessa on elänyt jo ennemmin.  Silloin olisin voinut vastata vielä, että kumppanin perusasiat retuperällä, ja toinen vakavasti sairas.  Fyysisen sairauden voisin hyväksyä vieläkin, mutta en henkistä, sillä luen alkoholismin siihen ja sitä en enää kestäisi.

Laitoin raksit kuuden lapsen yksinhuoltajalle ja sille, joka on jatkuvasti töissä/harrastuksissa tai matkoilla.

Sitä astrologista analyysiä en nyt kerkiä kirjoittamaan, formulat alkaa!   Smiley
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
mirka222
Vieras
« Vastaus #2 : 14.11.2010 14:58:43 »

Rakastavassa parisuhteessa, mutta partneri on 6 alaikäisen lapsen yksinhuoltaja ja sitten tuo 20 vuotta ikäeroa..Hei, Lilli mitä tuo vaaka-saturnus tarkoittaa tossa otsikossa? Mulle tärkeintä on molemminpuolinen uskollisuus, rehellisyys ja rakkaus, lisäksi jatkuva yhdessäolo Grin Varmasti tuo vahva härkävaikutus tekee sen..

Musta ois aivan kamalaa elää suhteessa "muuten vaan" pelkän turvallisuuden takia tai sellaisessa, jossa toinen rakastaa ja toinen ei (kumminkin päin). En pelkää ihmissuhteissa jätetyksi tulemista vaan sitä, että toinen olisi minun kanssani "vääristä syistä" tai "muuten vaan". Olen itse lähtenyt pitemmästä suhteesta, jossa en itse kokenut enää miehen ja naisen välistä rakkautta kumppaniani kohtaan mutta hän tunsi.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 14.11.2010 15:07:06 »

Muokkasin pikkuisen tuota äänestystä, niin että toselämässä koetut hankalatkin suhteet tulee huomioitua. Tässä tapauksessa olen ollut useammankin kerran parisuhteessa, jossa partnerin asiat ovat olleet retuperällä. Usein tämä on ollut kuitenkin väliaikaista. Olen ollut myös pitkässä parisuhteessa, jossa rakkaus on ollut yksipuolista. Suhde oli monella tapaa ihan hyvä, mutta rakkauden puute toiselta ei riitä kantamaan kriisipaikkojen ylitse. Tässä samassa suhteessa molemmat olivat myös jatkuvasti poissa kotoa töiden/harrastusten takia, ja vieraantuminen olikin sitten vääjäämätöntä.

Saturnus vaeltaa tällä hetkellä Vaa´assa, joka symboloi mm. ihmissuhdeasioita. Saturnuksen ollessa kyseessä, nyt paneudutaan realiteetteihin ja haasteisiin, mitä tässä gallupissakin kyselen.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.11.2010 16:31:52 »

Jottei astrologia unohtuisi, niin itsellä Kuu-Härkänä eivät etäsuhteet ota oikein onnistuakseen, fyysistä läsnäoloa pitää olla kuitenkin melkoisen paljon. Suhde impotentin kanssa olisi myös melko kuolleena syntynyt ajatus. buck2

Uusperhekuviot ovat taatusti haastavia. Itselläni on eräs tuttavapariskunta, jossa nainen on moninkertainen Vaaka ja mies  aurinko oinas kuu neitsyt askendentti rapu ja he pyörittävät 9 lapsen uusperhekuviota. Naisella entisestä avioliitosta 7 lasta, miehellä 1 lapsi aikaisemmasta suhteesta sekä 1 yhteinen lapsi. Mies ei suostunut koskaan muuttamaan yhteen, mutta he asuvat samassa taloyhtiössä ja samassa rapussa. Kylässä piipahtaminen on tosi helppoa! Yhteiselon alkutaival oli kyllä katastrofin merkkejä pullollaan, mutta niin he ovat onnistuneet olemaan yhdessä jo kymmenisen vuotta.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 14.11.2010 17:08:17 »

Minä merkkasin heti vaihtoehdot, joissa kumppani on paljon töissä/matkoilla/harrastuksissa sekä tuon maapallon toisella puolella asumisen. Vaikka olenkin  venus harka koen  aurinko oinas ja  askendentti kauris ettei parisuhde kysy fyysistä läheisyyttä - niin kauan kuin henkisellä tasolla ollaan yhtä, välimatka on vain ihmisten keksintö  Smiley

Minä itse kaipaan itsenäisen kumppanin, joka on paras ystävä enemmänkin kuin perässä roikkuja. Jotenkin jo pitkän erossaolon jälkeen sanat "Minulla oli sinua ikävä" saavat niskakarvat nousemaan. Ensimmäinen ajatus on "Etkö muka tule toimeen omillasi, kun minua pitää ikävöidä?" (tai päinvastoin). Tuohon tilanteeseen sopii paremmin ystävien keskeinen "Hauska nähdä, pitkästä aikaa! Mitä kivaa tehtäisiin?" 
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 14.11.2010 18:00:34 »

Kukaan ei tunnusta olleensa vakisuhteessa naimisissa olevaan henkilöön, mutta esim. mieheni äitipuoli ( aurinko kauris kuu vesimies) on aikoinaan elänyt melko erikoisessa triangelisuhteessa. Mies, miehen vaimo ja tämä kyseessä oleva nainen asuivat kaikki välillä saman katon alla ainakin suhteellisen sopuisasti. Miehen vaimo ei ollut ilmeisesti kovin seksuaalinen ja hän oli vain helpottunut, kun mies purki tällaiset tarpeensa johonkin muualle.

Hieman myöhemmin hän oli sekaantunut jälleen ukkomieheen ja hämmästyi suuresti, kun tämän miehen vaimo nostikin äläkän rinnakkaissuhteesta.  Grin
tallennettu

www.horoskooppi.com
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 14.11.2010 19:24:05 »

Minulla on tuo 2o vuotta vanhempi suhde, mikä ihme ja kumma on toiminut. Mutta...omat haasteensa siinäkin, olen joutunut tasapainottelemaan lasten nykyisyyden ja mieheni vahvan menneisyys-tapojan välimaastossa. Saati nyt, kun mies on tosi sairas. Eli tämä kriisitilanne nyt Vaaka-Saturnuksen kunniaksi....ko?

Mutta elämää tämä kaikki!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 14.11.2010 23:55:25 »

Minä laitoin rastin kohtaan töissä/ harrastuksissa jne. vaikka harkitsin tuota ensimmäistäkin vaihtoehtoa.. Olen ollut suhteessa mieheen jolla oli myös toinen suhde, mutta koska mies ei ollut naimisissa en sitä valinnut.

Tämä Vaaka-Saturnus aika on muuten kyllä muokannut minun käsityksiäni parisuhteesta ja jonkin verran myös nykyistä parisuhdettakin..

Minulla on pluto aspect_opp  kuu aktivoitunut jälleen, kolmas ohitus on tulossa joulun aikaan.. AP -kartallani  saturnus  aspect_squ  pluto  aspect_opp radix  kuu eli Saturnus on vielä jonkin aikaa osallisena omassa henkilökohtaisessa Suur-Ristissäni.  crazy2
tallennettu

Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 15.11.2010 10:07:46 »

mulla taitaa toi nyt olla päällä, olen suhteessa jossa toinen rakastaa.
eipä mulla tässä nyt mikään huonosti oo, en inhoo enkä vihaa, ihan ok, tykkään varmaanki.
Mutta jotenkin oon sitä mieltä että varmaan nää tämmöset kuuluu sitten jollainlailla ajoittain suhteisiin.. odottelen enskuun  neptunus  aspect_squ  keskitaivas  että miten tässä käy..
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #10 : 26.11.2010 10:51:14 »

Kuin mä olen niin nirppis, etten kyllä huolis noista ketään.

Yhdessä suhteessa mies oli Australiassa ja minä täällä. Se loppui sitten siihen, kun edes puhelimessa ei pystynyt puhumaan, kun hän oli aina jossain outbackmeiningeissä. Vieläkin ollaan hyviä ystäviä ja rakastan häntä - ystävänä.

En halua olla kaukana rakkaastani, haluan iholle. Tulen kipeäksi fyysisesti, jos en saa läheisyyttä. Haluan myös, että toinen on tasavertainen kumppani kanssani ja jakaa ne myötä- ja vastoinkäymiset -eli toisin sanoen näemme toisiamme. Olemme nykyisen mieheni kanssa myös toistemme parhaat ystävät ja keskustelemme paljon kaikista asioista, pyörittelemme ja kiistelemme.

Kaikissa edellä mainituissa suhteissa on mielestäni vähän sellaista hoitaja - hoidettava tai uhrimeininkiä. Minä kun olen päättänyt, etten ketään vapaa-ajallani hoida... kun aluksi tein miesten kanssa vaan niin. Olen ehkä aika kova jollakin tavalla nykyään tässä suhteessa, mutta en myöskään halua miksikään marttyyriksi marttyyrin paikalle. Ajattelen niin, että todella voin luottaa ja rakastaa vain tasa-arvoisessa asemassa minun kanssani olevaa miestä. Huolimatta siitä, että olen kovin dominoiva, on nuorempi skorpionimieheni täysin henkisesti vapaa olemaan sellainen kuin on, koska hän on vahva itsenään.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #11 : 26.11.2010 23:26:22 »

No niin, minäpä pääsen heti ensimmäisenä tunnustamaan, että olen ollut kolmisen vuotta suhteessa varattuun mieheen, eikä hän aikonut erota missään vaiheessa, vaikka heitteli ajatusta asiasta ilmoille aina silloin tällöin. Tällä toimellaan hän sai pidettyä minun toiveita yllä. Onneksi tämä kuluttava suhde katkesi.

Olen myös ollut suhteessa, useammassakin, jossa miehellä on olleet perusasiat ihan hanurillaan. Viimeisin oli ex-mies, jonka elättäjänä toimin. Tämä samainen mies oli myös henkisesti sairas.

Olen myös onnistunut keräilemään joko ylimustasukkaisia tyyppejä tai sitten niin vapauden kaipuisia miehiä, jotka eivät missään nimessä halua asettua aloilleen. Huomaan myös kilttinä/hoivaavana ihmisenä tuntevani sanoinkuvaamatonta vetoa ns. pahoihin poikiin, en niinkään renttuihin. Kaiketi siinä on se omien luonteen pimeiden puolien hakeminen ja niiden projisointi toisen kautta. Liian lässyt miehet minä kierrän kaukaa. 
Tähän liittyy myös oma henkilökohtainen ristiriitaisuuteni, koska kartallani on niin paljon eri elementtejä.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #12 : 27.11.2010 23:17:55 »

Pahoissa pojissa on vain se huono puoli, että ne ruukkaavat olla pahoja.  crazy2 Eräs puolituttu nainen ( aurinko kaksoset kuu vaaka askendentti leijona) on haalinut itselleen melkoisen kavalkadin pahispoikaystäviä, joista on yhden kanssa mennyt naimisiinkin. Suurin osa näistä existä istuu tällä hetkellä vankilassa tai he ovat kuolleet. Naiselle itselleen he ovat aiheuttaneet pelkkiä vaikeuksia. Ihme, että hän on vielä ylipäänsä hengissä.
tallennettu

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: