Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: inhottava uni..  (Luettu 2879 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« : 15.11.2010 17:01:40 »

Jouduin jostakin syystä kahden miehen kanssa, en muista oliko ne tuttuja oikeasti, mutta näin olettaisin.. niin niin johonkin huoneeseen jossa lattia oli kalteva ja se sijaitsi korkean kerrostalon ylimmässä kerroksessa. Huoneessa oli paljon pieniä mustia hämähäkkejä jotka laskeutui katosta ja loikki huoneessa kuin pienet kirput, Hämähäkit oli nähtävästi myrkyllisiä koska yritin ettei ne purisi. Miehet sensijaan oli pahoja ja mutta jäi epäselväks mitä ne musta halus. Ovi oli siellä katevuuden yläpäässä ja miehetkin oli siellä, laskeuduin huoneen alapäähän enkä tahtonut päästä sieltä enää ylös. No väkisin väkerrettyä pääsin kuin pääsinkin ovelle mut se oli lukossa. Jotenkin kummallisesti mä sen sain auki ja juoksin kamalaa vauhtia karkuun tehden upeita pitkiä loikkia roskisten ja aitojen yli! Smiley Seuraavassa hetkessä olin kavereideni kanssa siskopuolen luona. Yksi kavereistani oli tuonut vaatteita jotka halusi lahjoittaa meille. Sain pari kivaa paitaa jotka hoikisti mukavasti mutta mun kengät oli ihan hirveät ja ajattelin etten kyllä niillä voi mennä juhlimaan vaan ei muitakaan ollut. Porukalla meikattiin siinä ja yksi tyttö kaverin kaveri opasti minua ja toista tyttöä laittamaan kajaalit. Toinen tyttö laittoi ensin ja kun minä aloin laittamaan niin se vaan tokaisi kaverilleen "ärsyttävä" juurikin niin että tiesi että kuulin. No, muut kaikki olivat valmiita lähtemään paitsi mä.. Mulla kesti TODELLA kauan valmistautuessa koska olin pettynyt, surullinen ja ruma. Katsoin itseäni peilistä ja kaikki viat oikein korostui ja totisesti olin RUMA  crazy2
Unen lopussa menin pedilleni jonka ilmeisesti tää mun kaveri oli laittanut mulle niin se vilisi niitä hämähäkkejä ja muita mahdollisia ötököitä!!! HYI!!
Mistä ihmeestä tässä oikein on kyse?? Minulla kyllä on ollut joitain pettymyksiä  ystäviini niin heijastuuko tää uni nyt olemaan varovainen?
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #1 : 15.11.2010 17:09:35 »

Hämähäkit ja muut pikku ötökät ovat yleensä unissa huolien, murheiden ja pelkojen symboleita. Sänky on lepopaikka, etkä pysty lepäämään, kun huolesi ihan vilisevät lakanoissa hämisten muodossa!

Talo on aina minuus ja yläkerta symboloi usein alitajuntaa. Mielessäsi asiat ovat nyt ihan vinksin vonksin ja sekaisin, täynnä huolia. Mutta, eipä hätää! Päästyäsi pois huoneesta juoksit pitkin, gasellimaisin loikin. Asioiden selvittäminen vapauttaa sinut ja tunnet olosi kevyemmäksi.

Meikit voisivat viitata itsensä piilottamiseen sekä huonoon itsetuntoon, koska peilistä tulee esiin vain ruma naama. Se voi myös viitata siihen, että ikävät asiat nousevat kirjaimellisesti silmille, vaikka niitä yrittäisi kuinka peittää ja vaikka kuinka muut neuvovat, miten ne tulisi unohtaa (peittää meikin alle).

Tällaisia ajatuksia!
tallennettu
Aretha
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118



Profiili
« Vastaus #2 : 15.11.2010 17:38:31 »

Kiitos Atha!! Tuo oli jotain sellaista mitä itsekkin ajattelin sen olevan  Undecided Ei se ainakaan hyvää viestinyt, niin ahdistava se uni oli. Lukuunottamatta sitä kun lähdin juoksemaan ja koin sen vapautumisen tunteen.. Taitaa olla tää pikkujouluaika mikä stressaa kun pitäs taas näyttää niin kauniilta  :Smiley
tallennettu

Nousumerkki NEITSYT, Aurinko VAA'ASSA, Kuu HÄRÄSSÄ, Merkurius SKORPIONISSA, Mars SKORPIONISSA...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: