Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kotieläimiä  (Luettu 26839 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti

Astrotumpelo

Profiili
« Vastaus #15 : 20.11.2010 11:38:15 »

Kaksi kissaa.  smitten

Niin mullakin!
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #16 : 20.11.2010 18:30:57 »

Aasiassa asuessani mulla tavallaan oli lemmikkinä pari kissaa- ensin ulkosalla elänyt pentu jonka kyläläiset antoivat mulle lahjaksi, mutta päätin pitää sen ulkona koska muuten se olisi joutunut viettämään päivänsä itsekseen kuumassa asunnossa.

Myöhemmin sellainen ns. kilpikonnaväriä edustava ulkokissa tuli aina mun syliin nukkumaan ollessani lounastamassa asunnon terassilla. Huh Talkkaria rupesi ottamaan päähän kun kyseinen kissa kulki ajoittain öisin talon käytävillä etsimässä mua äänekkäästi ja mun piti aina kiikuttaa se pihalle.

Hyvin vähän näin siellä kissoja pidettävän varsinaisia lemmikkeinä, ehkä yhden. (Oli panta ja rusetti kaulassa.)
tallennettu
Witch-83
Kohtuuastroilija
**

Kaapistaan ja mielen kahleistaan vapautuva "noita"

Profiili
« Vastaus #17 : 20.11.2010 21:25:58 »

Ja minulla!  smitten
tallennettu

Paljon elämältä oon saannut ja paljon myös menettänyt, siksi elämän tarkoitusta ja vastauksia etsin kaikkeen.
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #18 : 21.11.2010 18:10:03 »

Isälläni on lehmiä,holsteineja ja ayshireja. Tarkkaa määrää en nyt muista,mutta lypsettäviä oli 30 kpl.
Lehmät on ihania otuksia. Se niiden kuuluisa lempeä katse..  smitten Ja niitä on kiva rapsuttaa kun niiden joidenkin karva on semmosta pehmosta ja silkkistä Cheesy
Meillä on aina ollut lemmikkejä maalla. Muutama koira ja ainakin kaksi kissaa. Itse en muista,mutta äitini kertoi minulle joskus Mustista,collien ja noutajan sekoituksesta. Jos äitini meni vessaan ovi auki,tunki Musti hetken päästä pään ovesta ja vahti tätä koko toimituksen ajan 2funny   uglystupid2
Ja kun äiti vei minut päikkäreille takapihalle, oli Musti koko koko sen ajan vahtimassa. Siinä ehti tulla varmaankin jo tylsää sillä vetelin välillä 5h putkeen  Grin :Smiley Kun sitten heräsin,tuli Musti ikkunan taakse kuikuilemaan,josko äitini huomaisi ja hakisi minut takaisin. laugh

Koirista muistan ainakin suomenajokoiran Bellan (vai Pella?), joka kuoli sydänkohtaukseen pellolla jahdattuaan jänistä. Siinä jossain Bellan aikana pihassamme kävi myös musta labradorin-noutaja,jota kutsuimme Mustiksi.  Bellan jälkeen maatilaamme vahti bordercollie Lili. Se oli hyvin älykäs. Tuntui ettei tarvinnut kuin katsahtaa toista ja se tiesi mitä ajateltiin  smitten
Lilillä oli tapana tunkea päänsä käden alle kun se halusi rapsutusta   smitten Jossain vaiheessa Lili sitten karkasi naapurin saksanpaimenkoiran kanssa ja jäi  myöhemmin auton alle.

Tänä päivänä isäni tilaa asuttaa koira nimeltään Pepsi  Cheesy Se on sellainen lapinpystykorvan ja norjanharmaahirvikoiran sekoitus,jos oikein muistan. Ihan pöhkö karvapallo. Aina tervehdittäessä se paukauttaa kuononsa suoraan keskelle naamaani,niin että lasini taittuvat  2funny Se oikein sattuu,kun semmoinen paksukallo tömähtää täysillä Grin En tiedä onko sillä jotain minua vastaan, vai onko se vain iloinen nähdessään minut  Huh Grin  Isäni tilalla on myös ulkokissa,jota kaikki kutsuvat omalla nimellään  :Smiley Minä sanon häntä Natuksi (lyhenne Natashasta) Smiley
Semmoinen joku musta pitkäkarvainen, jolla on keltaiset silmät. Kulkee jaloissa niin, että meinaa kompastua. :Smiley Natulla oli myös mustavalkoinen veli, Mustanaamio, joka jäi auton alle oltuaan meilla vasta muutaman kuukauden.  Sad
Natua ja Mustanaamiota ennen meillä oli vähän aikaa oranssiraidallinen tyttökissa Jaffa. Pepsi kiusasi sitä koko ajan ja Jaffa sitten karkasikin jossain vaiheessa eikä tullut takaisin.
Ennen Jaffaa taas meillä oli vanha pappakissa nimeltänsä Söpö  Cheesy Sillä oli valkoinen mahanalusta,leuka ja tassut. Päältä se oli harmaa tummilla raidoilla ja se oli ainakin 13 vuotta vanha. Kukaan ei oikeastaan tiennyt sen todellista ikää. Joskus muutama vuosi sitten se kuoli jäätyään pihassa maitoauton alle Sad Söpöllä oli myös harmaa tyttökaveri IItu,jonka mummini löysi metsästä lintuhäkkiin suljettuna. ( Voi olla että se olikin toinen kissa,mutta en sano varmaksi, kun en ihan muista) Iitukin katosi sitten jossain vaiheessa.

Ja sitten on tottakai kaikki sukulaisten ja isäni heilojen lemmikit,mutta niistä en nyt rupea kirjoittamaan,kun tuli muutenkin niin pitkä selostus  Grin
tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #19 : 21.11.2010 23:52:28 »

Jos lehmiä elämääni joskus tulisi, niin ottaisin mielelläni ylämäänkarjaa, niitä karvalehmiä. Ne on aika symppiksiä.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #20 : 22.11.2010 13:08:51 »

Ja meillä  smitten
Plus tuo iso haukku ruttale, jonka kanssa pitäis kai lähteä lenkille... NYT  2funny
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #21 : 22.11.2010 14:02:08 »

Jos lehmiä elämääni joskus tulisi, niin ottaisin mielelläni ylämäänkarjaa, niitä karvalehmiä. Ne on aika symppiksiä.  Smiley

Hanki vesipuhveli. Ovat säyseitä, mutta vähän kuin sarvekkaita hevosia, haisevatkin vähemmän epämiellyttävällä kuin karja yleensä.

Niitä on Euroopassa käsittääkseni ainakin Unkarissa ja Italiassa, missä niiden maidosta tehdään sitä mozzarellaa.
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #22 : 30.11.2010 10:06:57 »

No en kyllä ota.  Grin Miltäs se nyt näyttäisi, jos parvekkeella tai olohuoneessa kököttäisi puhveli laiduntamassa.

Toisen kissan meinasin ottaa. Harmaaraidallisen narttupennun tuon vanhan karvapallon seuraksi. Mulla ei koskaan ole ollutkaan vielä lyhytkarvaista kissaa.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 14.01.2011 10:50:03 »

Kolme kissaa - kaikki Aurinko-Rapuja... Itsellä Rapu-nousussa, että lienevätkö sitten opettamassa meikäläiselle jotakin  Cheesy
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #24 : 14.01.2011 22:43:45 »

Minulla ja miehellä on kotona nyt syys- lokakuusta asti ollut akvaario. Molempien ic:t on muuten vesimerkissä, minulla  skorpioni , hänellä  kalat . Aika laiskoja ollaan tuon akvaarion suhteen, suurin osa kaloista ollaan saatu lahjoituksena ja tänään siivosin sitä ensimmäistä kertaa ja asensin uuden suodattimen.

Kalojen lisäksi haluaisin sinne maalaisKARTANOON, joka tosin on vasta haavetasolla, lampaita, lehmän tai kaksi, muutaman hevosen, kanoja, ehkä pari possua, kissan ja koiran. Eipä tartte sitten muuta kuin hoidella elukoita ja "ottaa rennosti".
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
unelmassa
Vieras
« Vastaus #25 : 28.01.2011 10:24:31 »

Oishan  se kiva Smiley jos ois se maalaiskartano..ja siellä..muutama eläin..

Hevonen tietty..ainakin...Meillä on muuten outo..tuo..kissanpentu

Syö koiran nappuloita..ruuaks..ja repii vessapaperit rullista..

Saanut vaan ihmetellä..et kuka ne sieltä repii.. idiot2

Mut sekinhän sitten selvis..ku sai sen itse teosta kiinni Grin
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #26 : 28.01.2011 11:51:31 »

Grin meillä taas kissa pureskelee akkulaturien johtoja, kaikki pehmeät johdot käy ja ollaan saatu muutama akkulaturinkin vaihtaa  knuppel2 Muuten ihanuus on kyllä pysynyt aisoissa, ei suurempia kommervinkkeleitä  Grin Kovin on hellyydenkipeä ja tulee melkein väkistenkin syliin ja tykkää kun sille puhutaan lempeällä äänellä. Syömisen suhteen tosi kranttu, naksut ja porsaan sydän kelpaa ainoastaan. Joskus saattaa maistaa porsaan suikalelihaa mutta kaikki kissan valmisruoat eivät käy.
               Joo..tääkin on niin ranttu..ettei paremmasta väliä.. idiot2
               Ei edes..kerma kelpaa...vaan vesi..
               Tämä meidän kissa ei tuu...syliin..ei sitten millään.
               Tuntee nimensä..erittäin hyvin..
               Kerran huutelin sitä..et Nuppu..tuu syömään..
               Salamana...ilmestyi..paikalle Grin
               Sitten..jotenkin välähti..etteihän se ollutkaan koira idiot2
               Tottunut..vaan koiria kutsumaan...tää taitaakin olla..sukua koiralle Grin
tallennettu
Edna
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #27 : 29.01.2011 11:37:14 »

Koira löytyy Smiley
tallennettu

Valkoinen Kristalli Koira
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #28 : 03.02.2011 11:05:05 »

Olen elänyt koirien keskellä pienestä tytöstä asti.. Kaksi omaakin ollut. Viimeisimmästä jouduin luopumaan parin kuukauden yhteiselon jälkeen, takaisin kasvattajalle, silloisen elämäntilanteen takia joka oli todellinen kaaos.. Vanhemmillani on kenneli ja olen ottanut koiria välillä hoitoon koiraikävää lievittääkseni. :Smiley
Nyt ei vaan vielä ole aikaa koiralle.. kun lapset on isompia, ja ollaan ehkä siellä omakotitalossa, sitten otan koiran. Faaraokoiria mulla on ollut, mutta niiden vahva metsästysvietti on hankala kumppani.. Olen miettinyt cirneco dell etnaa, vähän kuin minifaarao. Toisaalta, rakastan suuria koiria. Isovillakoira on myös vaihtoehto.. Rakastan niiden iloista, päätöntä luonnetta, samaa tohelointia kuin faaraoillakin. smitten Ja erittäin älykkäitähän nuo ovat. No, joku päivä sitten, kun on sen aika.. :Smiley Todella haluan antaa sitten kunnon panostuksen, rakkautta ja koulutusta. Enää ei yksikään koira minulta lähde kuin hautaan, niin pitkälle kuin se musta on kiinni. Ne on kuitenkin perheenjäseniä. smitten

Poikani kummitädillä on hevosia.. pääsee siellä välillä ratsastamaan. Itsekin rakastan hevosella mennä laukata pitkin metsäteitä, siinä on sitä jotakin. smitten Harvoin tulee tosin ratsastettua enää..

Lehmät on myös aivan ihania ja lähellä sydäntäni. <3
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
lydiam
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #29 : 04.02.2011 09:10:10 »

Bichon frise -tyttö löytyy täältä, kilteistä kiltein 3-vuotias karvaturri  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: