Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä ammatiksi?  (Luettu 4738 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« : 16.11.2010 11:12:32 »

Hei!
Olen ihan ulapalla.. Mikä voisi olla sopiva ammatti?
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 20.11.2010 18:31:41 »

ei nyt mitään kaikenkattavaa tulkintaa tarvitsisi antaa, mutta jotain, mitä nyt tulee ekana mieleen..
on niin paljon ristiriitaisuuksia ja ajattelin, että jos tuosta kartasta löytyisi edes joku yhtenäinen lanka...

Aurinkomerkin hallitsija  venus, joka on myös kartan vahvin planeetta on yhtymässä kartan hallitsijaan, eli  pluto 11. huoneessa. Tärkein yksittäinen seikka? Lisäksi aika vahva kuvio, jonka todella tunnen itsessäni, on t-risti 1,7 ja 9 huoneissa...  uranuschiron ja  kuu tekemänä... Näistä kuu tekee kuitenkin quintiilia askendantille, en tiedä jos se jotenkin purkaisi sitä...

Eikö täällä tosiaan ole ketään, joka auttaisi?

Perinteinen sairaanhoitaja/lähihoitaja ei tule kysymykseen, vaikka mc:n perusteella vaikuttaisi sopivalta, olen kuitenkin liian "vapaa sielu" sellaiseen työhön..
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Silmei
Satunnainen astroilija
*

It is only love which sets us free.

Profiili
« Vastaus #2 : 08.12.2010 00:56:04 »

Tietysti ammatinvalintaa tehdessä on tärkeintä kuunnella sydämen ääntä ja valita sellainen ala joka aidosti kiinnostaa. Jos on tullut valittua väärä ala niin aina voi vaihtaa ja puhun nyt kokemuksen syvällä rintaäänellä...  Wink

Mutta siis vilkaistuani karttaasi, niin itselläni katse ainakin hakeutui automaattisesti  venus , joka on huoneessa 11 ja vaa'an alaisuudessa. Huoneesta 11 sanotaan, että se liittyy tekniikkaan ja tieteisiin. Henkilö, jolla tämä huone näyttelee vahvaa roolia on myös edelläkävijä ja radikaali uudistaja. Vieressä lymyilee  pluto, joka on myöskin aika uudistuksellinen planeetta omalla tavallaan. Voisiko siis sinussa esimerkiksi olla "Pelle Pelottoman" vikaa..? tai oletko kiinnostunut työskentelemään ryhmissä ja järjestöissä?  neptunus mars ja varsinkin jupiter lupaavat hyvää huoneessa 2  talouden ja vaurauden suhteen.

Mutta siis tämä meni aika fiilispohjalta, mutta pääasia on että tuli ainakin yksi näkökulma lisää.  Smiley
tallennettu

I'll miss you. Don't let me down. I can't imagine my life without you.

Mustien ja valkoisten ruusujen tarha.

aurinko kaksoset Huone 3
kuu skorpioni Huone 8
merkurius kaksoset Huone 4
venus harka Huone 2
mars harka Huone 1
askendentti kalat
Mamie
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2010 21:07:05 »

Kiitos Silmei, että jaksoit vastata!  Smiley

Olen joskus ihmetellyt, miksei minun kysymyksiini vastata, mutta monet muut saavat pitkiäkin vastauksia... Huh Ehkä tyylini kirjoittaa ei sovi tällaiselle henkiselle foorumille, tiedä häntä...

Tuo 11. huone omastakin mielestäni kuulostaa aika ratkaisevalta.. Kovasti kiinnostaa esim. hyväntekeväisyystyö, mutta ei ehkä ihan perinteisellä foorumilla.. Tähän asti kuitenki hyväntekeväisyyteni on pysytellyt vain puheen tasolla  Embarrassed
Radikaalius ja uudistusmielisyys on hyvinkin syvällä itsessäni, mutta välillä pohdin, että uudistan asioita vain pelkästään vaihtelunvuoksi ja kapinahenkisyydestä, enkä suinkaan syvästä tarkoituksesta. Tiettyä leikkimieltä on aina mukana..

Muutkin saa kommentoida, jos jollekulle tulee jotain mieleen  Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 10.12.2010 21:11:58 »

mä otan vähän offtopickiks, mulla on mars leijonassa 11. huoneessa?
oon ymmärtäny että työhön liittyvät vois olla 6. huonees?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Silmei
Satunnainen astroilija
*

It is only love which sets us free.

Profiili
« Vastaus #5 : 10.12.2010 22:06:05 »

No periaatteessa kai huone 10 on se joka liittyy ammattiin ja uraan. Mutta kun ajatellaan että mikä työ sopisi, niin siinä näyttelee myös isoa osaa persoona ja mieltymykset. Mandragoras Screamin tapauksessa hänellä on huoneessa 11 planeettoja jotka tekevät voimakkaita aspekteja muiden planeettojen kanssa, niin että näyttää kuin kartalle olisi muodostunut nuoli joka osoittaa  venus :sta huoneessa 11. Mandragoras Screamiä kehotankin miettimään tuota hyväntekeväisyys asiaa. Voihan olla, että radikaalina ja uudistusmielisenä henkilönä löydät vielä aivan uusia tapoja auttaa muita.  smitten
tallennettu

I'll miss you. Don't let me down. I can't imagine my life without you.

Mustien ja valkoisten ruusujen tarha.

aurinko kaksoset Huone 3
kuu skorpioni Huone 8
merkurius kaksoset Huone 4
venus harka Huone 2
mars harka Huone 1
askendentti kalat
Celesten
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 10.12.2010 22:36:13 »

Vaikutat anteliaalta ihmiseltä kartan perusteella, jaat paljon omaasi materiaalista ja henkistä..

Myös älyllisyys on toinen asia, joka tulee esille.

Tosiaan ehkä työn pitää olla sinulle juuri sinun tyylinen, mikään perusratkaisu ei oikein sovi. Mutta tekemällä työ löytyy.
tallennettu

Aurinko rapu 9 h, nousu vaaka,
kuu kaksonen 8 h,

venus leijona 10h,
mars kauris 3 h ja 4 h
jupiter kalat 5 h
pluto skorpioni 1 h

Tuli-(Puu)Tiikeri
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 10.12.2010 22:37:12 »