Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Selvätuntemisen lahja-olen hukassa, tarvitsen apua  (Luettu 10337 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
IrisX
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 17.11.2010 13:25:56 »

Minulla on ollut selvätuntemisen lahja aina, mutta viimeisten vuosien aikana se on voimistunut valtavasti. Olen ihan normaali työssäkäyvä ihminen ja tunnen olevani hukassa tämän asian kanssa. Ennustuksia saattaa tulla useita päivässä ja ne ovat ihan tavallisia esim. työhön liittyviä asioita, tiedän etukäteen mitä tapahtuu, mitä seuraava puhelu koskee jne. Helpottaahan se elämää jossain määrin.

Jostain syystä en kuitenkaan osaa elää tämän asian kanssa ja ahdistus on lisääntynyt niin paljon että se alkaa häiritä elämää. Alkaa tuntua siltä että tulen hulluksi, olen hämmentynyt ja eksyksissä, minusta tuntuu että minulta pyydetään jotain mitä en osaa tehdä. Tuntuu että minun pitäisi tietää mihin suuntaan minun pitäisi elämässäni kulkea, mutta en osaa kuitenkaan kuunnella ohjeita oikein ja kun valitsen väärin, saan rangaistuksen. En myöskään hallitse näitä tuntemuksia mitenkään, ne tulevat niin kuin itse haluavat, mikä on kaikista pahinta. Onko täällä ketään joka ymmärtää mistä puhun?

Haluaisin päästä sinuiksi näiden tuntemusten kanssa ja erityisesti ymmärtää miksi niin voimakkaita ennusteita minulle annetaan ja miten hallitsen niitä, mutta en tiedä miten asian kanssa etenisin, mistä saisin apua tai ohjeita? Alan kirjallisuuteen olen vuosien aikana hieman tutustunut ja sitä kautta olen alkanut paremmin ymmärtää asioita, mutta se ei tunnu riittävän. Tunnen vetoa vahvistaa tätä kykyä, jopa tuntuu että minua työnnetään siihen suuntaan.

Reiki on ollut pitkään sellainen asia johon tunnen vetoa, onko kenelläkään muulla kokemusta että se auttaisi? Onko väliä kenelle menee hoitoon, linjoja tuntuu olevan useita?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 17.11.2010 13:58:29 »

Henkiselle tielle kun lähtee, kohtaa haasteita ja vaikeuksiakin. Ei oo mikään asia elämässä vain positiivista tia lahjoja. Smiley Että ihan normaalia! Lahjan mukana tulee haasteita. Smiley
Itselläni tuli paljon henkimaailmojen juttuja tutkittuani ja liikaa niihin keskityttyäni ja ajateltuani, pelkotiloja. Tajusin että Mun täytyy maadoittautua, jättää kaikki päihteet pois, keskittyä myös tänne maailmaan ja arkisiin asioihin ja ottaa vähän perspektiiviä. Hakea vähän tasapainoa..
No, tämä oli oma tarinani, ja halusin vain kertoa että kaikenlaiset pelot ovat normaaleja juttuja,
pelottaahan se tuntematon usein. Neuvoni sinulle olisi, ethän liikaa vaadi itseltäsi? Et voi todellakaan osata eritellä juttuja ja tietää kaikkea.. se tulee varmasti pikkuhiljaa Kokemuksen myötä. Smiley
Suosittelen kääntymään jonkun henkisen ihmisen/meedion tms. puoleen, ihan mennä kasvotusten keskustelemaan. Sieltä voi löytyä todella hyviä apuja ja vinkkejä omaa oloa helpottamaan! Ja kuinka jatkaa.. Smiley
Toivottavasti joku joka tietää hyvän meedion tms. kertoisi esim. yv:llä sulle.
Reikistä en omaa oikein mielipidettä, se ei oikein ole mun juttu...
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 17.11.2010 16:33:42 »

En itse ole varsinaisesti selvänäköinen kuin satunnaisesti, mutta melko runsaasti minulla on ollut enneunia ja muita erikoisia yhteensattumia. Aluksi enneunet olivat kuin harjoittelua, itsensä vakuuttamista siitä, että unet voivat toteutua. Aika usein nämä unet olivat täysin merkityksettömiä, joka tietysti pisti miettimään, mitä hyötyä tällaisesta ylipäänsä on. Aika ajoin unissa alkoi olla kuitenkin mukana opas, joka näytti minulle asioita ja joihin minun pitikin sekaantua todellisessa elämässä. Toisinaan enneunet ovat olleet varoituksia, ne ovat näyttäneet selkeästi jonkin mahdollisen valinnan seuraukset, ja olen sitten osannut olla tosipaikan tullen jämäkkä, eikä minua ole saatu houkuteltua mihinkään sellaiseen, jolla olisi vain huonot seuraukset.

Jos lahjansa haluaa hyötykäyttöön, vaatii se ehkä jossain määrin kaapista tulemista ja koulutusjaksoa (omat oppaat + mahdollisesti elävät alan konkarit). Kannattaa tietysti edelleen jatkaa kirjallisuuden tutkimista ja surffailla netissä, mistä voit löytää paljon hyödyllistä tietoa nimenomaisen lahjasi kanssa elämiseen ja sen hyödyntämiseen. Ja anna intuition johdattaa, uskon, että löydät "sattumalta" juuri oikeat tiedot ja oikeat kurssit itsellesi!
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Yep
Vieras
« Vastaus #3 : 17.11.2010 18:52:08 »

Haluaisin muistuttaa sinua siitä, että Valon henkimaailma ei koskaan pakota meitä mihinkään. Eikä varsinkaan rankaise mistään.

Sinulla on lahja. Jos et halua tai osaa käyttää sitä, pyydä apua henkimaailmalta. Saat joko neuvoja tai sitten lahjasi painuu taka-alalle odottamaan, josko olet myöhemmin valmiimpi.

Muista myös, että meidän perspektiivistä katsottuna vaikeudet ja kuolema ovat ikäviä ja tuntuvat ehkä rangaistukselta. Henkimaailmasta katsottuna ne ovat oppitunteja. Kuolema on sieltäpäin katsottuna Kotiinpaluu.
tallennettu
IrisX
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 17.11.2010 20:08:20 »

Kiitos vastauksista, todella hyviä neuvoja tuli paljonkin! Olen todellakin erittäin ankara ja vaativa itseäni kohtaan. Olen koko ikäni joutunut ottamaan vastuuta paljon eikä tilanne ole vieläkään hyvä. Minun on vaikea luottaa muihin tärkeissä asioissa ja olen viime aikoina miettinyt paljonkin asiaa. Olen aina ollut kova kontrolloimaan kaikkea ja nyt olenkin tilanteessa missä minun pitäisi luottaa jonkun muun ohjaukseen. Haluaisin kyllä tehdä niin, mutta en osaa. Omat ajatukset jotenkin sotkevat kuuntelemista ja päädyn väärälle tielle. Sanoin ehkä väärin tuon rangaistuksen, mutta tuntuu että asiat menevät pieleen jos valitsen väärin. Olen pyytänyt apua ja olen sitä saanut ja siltikin palannut samaan vanhaan tapaani että minä tiedän paremmin  Embarrassed

Kesti tosi pitkään ennen kuin sain tarpeeksi todisteita että minulla todellakin on kykyjä ja silti vieläkin joskus mietin olenko vain tullut hulluksi. Ehkä se johtuu siitä että olen aika yksin tämän asian kanssa, en tunne ketään toista samanlaista. Mieheni tietää kyllä tämän kaiken ja uskoo kykyihini, koska on nähnyt ne käytännössä, mutta ei hän osaa tukea sen kummemmin. Tämä on ensimmäinen kerta että puhun asiasta suoraan kenellekään.

Oppitunteja olen todellakin saanut ja voin sanoa ihan suoraan että mitta alkaa olla täynnä. Haluan oppia kuuntelemaan ja sitä kautta toivottavasti pystyn helpottamaan elämääni. Jostain syystä minusta tuntuu että juurikin tuo kuuntelun oppiminen olisi tärkeää ja se että lakkaisin olemasta kontrollifriikki. Elämäni on kyllä parantunut huomattavasti sen jälkeen kun olen hyväksynyt kykyni olemassaolon ja alkanut pyytää apua, mutta en osaa viedä asiaa tästä eteenpäin. Mutta enpä ole siihen tainnut apua pyytääkään  Smiley

tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 18.11.2010 08:49:49 »

Henkisistä asioista kiinnostuneita ihmisiä on yllättävän paljon, mutta harva tuo esille sitä puolta itsestään. "Kaapista ulos tuleminen" on vaikeaa ja pelättyä. Kuitenkin se, että löytää samankaltaisia ihmisiä, auttaa. Saa olla oma itsensä ja keskustella kaikesta maan ja taivaan välillä. Uskon vahvasti, että sinunkin lähellä on sellaisia ihmisiä. Pyydäpä apua, että tunnistaisit sellaisia tai että sinua ohjattaisiin sinulle sopivaan seuraan. Kaikilla ei ehkä selvännäkökyky ole yhtä vahva, mutta voi olla, että löydät oppaan itsellesi ja toisaalta, henkistäpolkua käyvät hyväksyvät selvännäön ja useilla intuitio on jokatapauksessa kehittynyt. Ennenkaikkea tarvitset rakkautta itsellesi. Ja pohjimmiltaan jokaisen täytyy se varsinainen työ tehdä itse, vaikka oppaita olisikin matkan varrella. Meditointi ja hiljentyminen auttaa tässä. Valoa ja rakkautta polullesi toivottelen  smitten
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
IrisX
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 18.11.2010 10:29:44 »

Itselläni ei ole koskaan ollut opasta ja tuntuu hassulta kun niin monet puhuvat niistä, myös näkijät. Jotenkin alunperin kuvittelin että näin asian kuuluu olla ja ihmettelin miksi minulla ei ole koskaan ollut yhtään. Kuinka yleistä tämä mahtaa olla?

Tunnen yhden ihmisen joka kovasti näistä asioista tietää ja harrastaa, mutta en hänelle kertonut totuutta itsestäni. En luottanut häneen ja lopulta selvisikin että hyvä niin. Kyseessä on todella kamala ihminen, en ole koskaan tavannut itsekkämpää ja rahanahneempaa ihmistä. Ja niin hyvää valehtelijaa. Hän kävi näkijän, alan ammattilaisen, opissa ja aluksi itsekin innostuin kovasti ja halusin häneltä opastusta, mutta mieleni muuttui kun seurasin sivusta sitä touhua.

Olen aina uskonut tasapainoon ja heidän touhu soti kaikkea moraaliani ja koko ajatusmaailmaani vastaan. En usko minkään hyväksikäyttöön, on se sitten ihminen, eläin tai luonto ja minua hämmästytti suuresti tämän ihmisen yläkertaan lähetetyt pyynnöt ja niiden täyttyminen. Mietin mihin arvoihin heidän homma perustuu kun koko idea on miten oppii saamaan asioita itselleen. Keinoilla ei ole väliä, kunhan omat toiveet toteutuvat. Tietysti voi olla että tuttuni sovelsi oppimaansa omalla tavallaan, mutta ihmettelin kovasti miten tämä kuuluisa näkijä ei sitten näe millainen ihminen tämä tuttuni on ja opasta oikeaan suuntaan? Vai eikö hän vain välitä? Ja tuttuni on siis ihminen joka teki ihan aktiivisesti kiusaa ja inhottavia temppuja muille, erityisesti jos niistä oli hänelle jotain hyötyä, yleensä taloudellista, mutta kaikki palveluksetkin kelpasivat. Hyväksikäytöllä ei ollut muuta rajaa kuin hyväksikäytetyn kyllästyminen touhuun, ihmiset ovat hänelle kertakäyttötavaraa.

Joka tapauksessa en halunnut enää tämän näkijän opastukseen, koska epäilen hänen motiivejaan ja kykyjään. Etsin siis itselleni täysin eri pohjalta lähtevää opastusta ihmiseltä jolla on oikeasti kykyjä ja jotain moraaliakin. Siksi varmaan tuota reikiä olen miettinyt koska siinä ainakin tuntuu olevan periaatteet kohdallaan. Lisäksi tuo rentoutumisen ja keskittymisen oppiminen kuulostaa houkuttelevalta. Mutta olisi ihanaa löytää oikea näkijä jolta saisi vinkin tai kaksi miten edetä.

Kiitos kaikista kommenteista, ne ovat auttaneet todella paljon.

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 18.11.2010 13:05:13 »

Juu, ei välttämättä kannata ainakaan aluksi puhua ihan kaikille näistä kyvyistä, mutta se, että puhuu asiasta valikoidulle piirille, on ehkä tarpeen. Intuitiosi/arvostelukykysi on toiminut ihan hyvin, kun osaat erottaa epäluotettavat ihmiset luotettavista.

Tuli vain mieleen, että Suomen Spiritualistinen seura on tällaisiin mediaalisiin kykyihin ja niiden harjoitteluun erikoistunut yhdistys, toimintaa on useilla paikkakunnilla. Vaikkei osallistuisi seuran järjestämille kursseille, niin kannattaa tutustua ainakin kirjaston valikoimaan, siellä voi olla kaikenlaista sinullekin sopivaa. Tässä linkki Helsingin yhdistyksen tämän syksyn tarjontaan:

http://www.henkinenkehitys.fi/60
tallennettu

www.horoskooppi.com
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 18.11.2010 14:03:36 »

Minusta kuulostaa silta, etta suurin ongelmasi on se, etta pyristelet vastaan ja kontrolloit liikaa seka nakemisia etta muitakin asioita elamassasi. Ehka sinun kannattaisi pysahtya miettimaan, miksi teet nain ja miksi koet, etta on tarpeellista kontrolloida nakemistasi tai nakemattomyyttasi. Sinulle ei ole annettu mitaan, mika ei olisi tarpeellista tai mita et pystyisi kantamaan tassa elamassa. Ehka sinun pitaa tehda sovinto itsesi kanssa joidenkin menneisyyden asioiden suhteen ja tietylla tavalla aloittaa alusta. Puhdista poyta, ole armollinen itsellesi. Anna anteeksi.

Kaikkea hyvaa sinulle ja tiellesi.  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
noitatäti
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 18.11.2010 15:13:03 »

Iris X, minäkään en ole koskaan nähnyt oppaitani, enkä saanut viestejä, jotka tulisivat selkeästi juuri oppailta.

On siis mahdollista, että minullakaan ei ole oppaita. Tai jos opas on, se on sitten todella introvertti ja flegu.

tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 18.11.2010 15:35:05 »

Jos oppaat ovat kovin huomaamattomia, eikä työskentely niiden kanssa onnistu, niin sitten elävät kollegat + kirjallisuus ovat se realistinen vaihtoehto kyvyn kehittämisessä.
tallennettu

www.horoskooppi.com
IrisX
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #11 : 18.11.2010 16:26:03 »

Ebenia: Olet oikeassa ja tiedostan asian, mutta helpommin tuo on sanottu kuin tehty.

Eli olette sitä mieltä että kaikilla on oppaat, mutta jos niitä ei tunne eikä niiden kanssa kommunikoi niin jotain on pielessä? Nää säännöt on mulle vielä kovasti epäselvät  Smiley

Jos jollain on hyviä lukuvinkkejä niin niitä otetaan vastaan ilomielin.

Ja otin härkää sarvista ja lopetin vetkuttelun; varasin ajan reikihoitoon, katsotaan onko se mun juttu. Ainakin ihmisestä tuli hyvä fiilis puhelimessa, yritän mennä niiden tuntemuksien mukaan tulevaisuudessa.
tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 18.11.2010 17:35:16 »

Voi olla kulunut fraasi, mutta niinhän sitä usein sattuvasti sanotaan, että kun oppilas on valmis, opettaja ilmaantuu  Smiley Älä murehdi turhia, ja ne oppaat voivat todella olla ihmisiä, kirjoja jne. Tarpeen mukaan ja mikä sinulle sopii. Luota vain itseesi ja johdatukseesi, kaikki mitä tarvitset tuodaan eteesi tai sinua johdatetaan. Mistään ei pidäkään tulla riippuvaiseksi, koska ennenpitkää on kyettävä luottamaan omaan korkeampaan viisauteensa. Pidä silmäsi auki ja sydämesi. Ja hyvä muistaa sekin, että vaikka olisi kuinka lahjakkaita näkijöitä, niin he ovat vain ihmisiä - vielä. Joten sokea luottaminen johonkin ei todella olekaan hyvästä, hyvä että sinulla on terve järki paikallaan ja arviointikyky.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 19.11.2010 12:57:28 »

Itse ainakin koen, että ryhmässä oppiminen ja tasaveroinen tiedon ja taidon jakaminen on varsin kehittävää, mutta olenkin Kaksonen  Cheesy. Kaikki voivat olla vuorollaan opettajia ja oppilaita. Tämän astro-fooruminkin koen tällaiseksi oppimispiiriksi. Selkeän hierarkian puuttuminen on hyvä asia ainakin omasta mielestäni, mutta ei välttämättä ole kaikille paras vaihtoehto. IrisX:nä ottaisin yhteyttä Suomen Spiritualistiseen Seuraan ja osallistuisin ainakin kokeilumielessä seuran järjestämiin kehityspiireihin. Ovat maksullisia, mutta kohtuuhintaisia. 
tallennettu

www.horoskooppi.com
IrisX
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 19.11.2010 13:37:50 »

Voi vitsi, täällähän onkin fiksua porukkaa  Grin Hyviä ajatuksia kaikilla, olen positiivisesti yllättynyt. Olen pitkään ollut tietoinen tämän sivuston olemassaolosta, mutta jotenkin ajatellut etten ole tarpeeksi hörhö tänne  laugh Mutta näyttää että täällä liikkuu ihan jalat maassa olevaa porukkaa.

Ihana huomata miten teille tämä kaikki on niin luonnollista. Se tunne on kyllä tarttuvaa enkä muutenkaan tunne enää olevani friikki. Pakko paljastaa tästä aiheesta sellainen yksityiskohta että meillä kaikilla sisaruksilla perheessä on sama kyky, eri muodossa vaan. Ja sisarukseni päättivät jo lapsena, erityisesti lahjakkain, että hautaa asian täysin. Olen kunnioittanut hänen päätöstään ja ehkä vain pari kertaa monen vuosikymmenen aikana edes maininnut asiasta mitään hänelle ja edelleen tulee seinä vastaan. Tajusin että olen erittäin hyvin sisäistänyt tämän sisään pullottamisen ja peitellyt omaa kykyäni jopa itseltäni. Se tuli sitten ryöppynä esille kun elämässä oli vaikeuksia, en kai jaksanut enää jarrutella kun olin heikkona.

Mutta hyvä näin, nyt palaset ovat loksahtaneet paikoilleen ja ymmärrän monta asiaa paremmin. Ja aion kyllä rohkeasti sopivalla hetkellä kysellä sukulaisilta mikä tilanne on ollut esim. isovanhempien kohdalla. Jotenkin tuntuu jo nyt että saatan yllättyä vastauksista ja toisaalta yksi isovanhemmista tulee heti mieleen, ihme jos hänellä ei ole ollut jotain kykyjä.

Toisaalta jotkut uskovat että meillä kaikilla on näitä kykyjä, mutta vain osa kykenee käyttämään niitä. Mitä mieltä te olette tästä?
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: