Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Planeettojen liikkeet v. 2011  (Luettu 25031 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #30 : 05.01.2011 15:12:30 »

Minulle Pluto edustaa Skorpionin vuodenaikaa, jolloin maanpäällinen elämä kuoleutuu ja oleellinen, elinkelpoinen on pinnan alla, siemenet,juuret, näkymättömät virukset ja bakteerit,
elämän oleelliset tekijät, jotka voivat toki elämän tuhotakin, mutta vain ,jos sulla ei ole vastutuskykyä,
vaikka Kauriin Saturnus "selkärankaa".
Pluton transiitti on tuonut itelle parhaat palat elämässä, avioliiton ja lapsen, jolla on  pluto askendentti:lla.

Tosi hyvin sanottu Skorpionin ajasta, silloin kun luonto hoitaa itsensä luonnollisesti.
Tulee syksy, lehdet putoaa, luonto kuolee.
Mutta, mitä sitten , kun ihminen salaa, tahallisesti.
 Kätkee, piilottaa, tekee petoksen…tunkee jotain piiloon, itseltäänkin.
Tarkoitan Pluton psykologista puolta.

Minkä näkisit olevan sen takana?

Ja itsellänikin tr.Pluto tuonut vain hyvää muutosta. Ehkä se johtunee tuosta tekemästään radixin kolmiosta Aurinkoon.
Myös minulle tuonut lapsen, jolla  pluto  aspect_con  askendentti.

Nythän Pluton tr. Aurinkooni alkaa olla jo ohi mennyttä ja voin todeta, ettei mitään ihmeempää, kuin joidenkin turhien asioiden loppua,
mutta hitaasti ja oli aikaa pohtia ja miettiä, jopa valita.

Uranus ei koskaa ole samaa tarjonnut.
 Smiley
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 05.01.2011 17:22:02 »

Totta, Uranus ei anna aikaa harkita tai miettiä asioita. Sen transiitit antavat mahdollisuuden muutokseen ja jos et sitä tee ensimmäisellä kerralla, toisella kerralla se vain tapahtuu.

Pluto ei salaa, eikä salaile. Ihminen tekee sen. Jos jokin taivaankappale liitetään salailuun ja salaamiseen, se on  neptunus , jolla on tapana sumuttaa, harhauttaa ja johtaa väärille urille.

Mutta Pluton edessä ihminen on välillä kuin sätkynukke, toimien mitä oudoimmin tavoin tajuamatta miksi itsekään, kunnes jossain vaiheessa Pluto kertoo ja paljastaa miksi.
tallennettu

rovatar
Astro-nauttija

Keltainen Kosminen Aurinko

Profiili
« Vastaus #32 : 05.01.2011 17:55:48 »

Mulla Pluton neliöitä ja kolmioita, tykkään tosi paljon koska on saanut itkupillistä koviksen esiin  Cool
Jotain munaa meikässäkin, sillain ovelalla tavalla, eikä niin suorasukaisesti kuin mitä Marsin lapselle on tavanomaista. Siis peluri minust tullut.  Cool Paljon kivempi kuin Uranus, joka repii ja raiskaa. Ei ehdi sopeutua kun tulee jo seuraava muutos.  crazy2

Pluton Neliö Kuulle ja Venukselle, kolmio Merkkarille. Seksuaalisuus tapetilla  coolsmiley Jeah!

Uranus on taas kolmiossa ASC:ille. Ehkä sekin koventaa?

Uranuksesta kyllä ihan samaa mieltä...se ei kysele. eikä anna aikaa pohtia, sopeutua, Se vie eikä auta vikistä.
Pluto antaa aikaa sopeutua muuttuneeseen elämän vaiheeseen tai tilanteeseen.
Hitaasti, mutta ehkä väistämättä kuitenkin.

Sinusta, StPoP, aistii kyllä suuren muutoksen... smitten,
 kun, muistelen aikoja taaksepäin täällä foorumilla,
ja
henkii sellainen laaja-alainen muutos,
jota olet käynyt/ käyt.
Positiivisesti.

Silti olet ihanasti säilyttänyt järjen, kyseenalaistamisen ja sopeutumisen ajatuksen.
 smitten
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 05.01.2011 18:29:36 »

Noista planeettojen liikkeistä ja varsinkin Pluton, olen jossakin maininnutkin, kuinka Pluto esim. viime vuosina on minua opastanut muutoksiin aika hellästi.

Sehän on ollut pari kolme vuotta oppositiossa stelliumiin (Pluton tullessa järjestyksessä Uranus, Ceres, Merkurius, Venus ja Aurinko). Kun ajattelen taaksepäin, niin oikeastaan Uranuksessa noin kymmenen vuotta sitten oli pakko muuttaa ajattelusuuntaa, monenlaiset huuhaat ja esim. astrologiaa. Se on muuttanut ja myös virkistänyt elämääni aika lailla. Seuraavaksi oli Ceres. Siitä en nyt viitsi puhua, mutta jotakin tapahtui... Pluton tullessa Merkuriukseen, olen ottanut vastaan kaikenlaista uutta oppia, ja sen tullessa Venukseen, on tunnemaailma ja arvot olleet tutkinnan alla.
Pluton on vielä oppositiossa tämän vuoden Aurinkooni ja siihenhän olen näin ollen opastettu, kasvatettu ja koulittu monella tavalla, mutta sittenkin se voi tehdä vielä yllättäviä tilanteita.

Yritän täten ymmärtää tätä kokonaisuutta, johon en kuitenkaan jaksa tai kykene vielä liittämään koko kartan tapahtumia. Cheesy
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #34 : 05.01.2011 18:57:50 »

Noista planeettojen liikkeistä ja varsinkin Pluton, olen jossakin maininnutkin, kuinka Pluto esim. viime vuosina on minua opastanut muutoksiin aika hellästi.

Yritän täten ymmärtää tätä kokonaisuutta, johon en kuitenkaan jaksa tai kykene vielä liittämään koko kartan tapahtumia. Cheesy

Ja Pluton ollessa kyseessä ei kokonaisuutta voikaan hahmottaa muuten kuin katsomalla tilanteita taaksepäin. Se kun toimii tavalla tai toisella suhteessa omaan kulkuunsa.

Pääsenköhän minä koskaan kokemaan tuota  pluto  aspect_opp  aurinko , taitaa jäädä kokematta kun ei  pluto elinaikanani taida ehtiä liikkua sinne asti...
tallennettu

Titania.
Kanta-astroilija

haahuilija

Profiili
« Vastaus #35 : 09.01.2011 17:20:14 »

Mulla näyttäis olevan aika mukavia transiitteja, toivon todella että tämä vuosi olisi vähän kevyempi kuin edellinen. Tällaisia nyt ainakin tähän alkuvuoteen ekoiksi kuukausiksi:
 pluto aspect_sex venus
 pluto aspect_sex mars
 jupiter aspect_sex kuu
 jupiter aspect_tri aurinko
 saturnus aspect_sex aurinko
 jupiter aspect_sex askendentti
 jupiter aspect_tri MC
ja ainoa vähän pidempään kestävä neliö aspekti on jupiter aspect_squ neptunus

Mulla kun on jouskarissa vähän enempi planeettoja, niin jupiter tekee sinne kivasti kolmiota ja saturnus taas sekstiiliä, pluto taas on kolmiota keskenään tekevien venuksen ja marsin välissä. Eli jospa jupiter toisi vähän onnea mulle ja pluto hyvää tekeviä muutoksia ja yhdessä venuksen kanssa plussaa raha-asioihin, tiedä häntä. Saturnukselta rakennetta ja ryhtiä elämään, kiitos angel
tallennettu

aurinko, MC jousimies
askendentti, kuu vesimies
Miksi pitää olla muiden kaltainen, kun heitä on jo niin paljon? - Anonyymi
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #36 : 09.01.2011 17:59:24 »

katselin näitä, tietoa jota Lilli tuolla alussa jakoi:

Jupiter Kaloissa 22.1.2011 asti
Jupiter Oinaassa 22.1.2011-4.6.2011
Jupiter Härässä 4.6.2011-12-6-2012
Saturnus Vaa´assa 5.10. 2012 asti. V. 2011 liikkuu välillä 10-28o Vaakaa
Chiron siirtyy Vesimiehestä Kaloihin 8.2.2011 ja liikkuu siellä vuoteen 2018 asti
Uranus Kaloissa 11.3.2011 asti

Olen todella iloinen, että Jupiter lähtee tuleen päin. Jupiter lilluttaa mieltäni tuolla Kuun maisemissa ja en saa nukutuksi, tuhansia ideoita pää täynnä, niin että se tuntuu muurahaispesältä!

Saturnus siis perääntyy, eikä tahdo Vaakaa jättää. Se taas uhmaa Neptunustani ja rajoittaa sen vesiä. Oikein hyvä sekin!! Sillä tarvin neljä kuukautta eteenpäin pelkkää arkijärkeä!

Chiron taas häiritsee Lilithiäni ja kohtaa tuolla yhtymällä Kuuni! Toivon todella, että se hoitaa minua, eikä sairastuta. Viisi vuotta taaksepäin jos mietin, niin silloin se ainakin hoiti minun sisäistä maailmaani piristämällä sitä ja antamalla todella uudenlaisia virikkeitä!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Laksmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #37 : 23.02.2011 12:31:49 »

Moi Lilli ja muut,

tässä vielä tällainen juttu planeettojen liikkeistä tänä vuonna  pluto aspect_squ jupiter näinä päivinä, ja maaliskuun lopussa  jupiter aspect_opp saturnus

Tämä on tältä erää viimeiset aspektit jo 2009 alkaneen T-risti-kuivossa, missä pääosin on ollut kyse  uranus jupiter aspect_opp saturnus ensin neitsyessä ja kaloissa. Sittemmin  jupiter siirtyi  oinas ja  saturnus vaaka  ja  uranus liikkuu hitaammin eikä ole enää kuvioissa mukana.

pluto ja  uranus neliöivät vielä elokuussa mutta asteluku ei ole ihan eksakti.  Uranus ja jupiter olivat viimeisen kerran yhtymässä tämän vuoden alussa, mutta viime vuonna moneen kertaan.  pluto ja saturnuksenkin neliöt loppuivat viime vuonna.

Olisi mielenkiintoista kuulla jos jollain on tästä kuviosta ja sen loppumisesta sanottavaa  WinkUusi-ja täyskuista vielä. Asteluvut puuttuvat tuosta taulukosta, etenkin pimennyksien asteet on hyvä tietää. Itse en nyt aina huomaa mitään sen suurempaa noina päivinä mutta seuraan silti kuun vaiheita. Totta kai sitä havahtaa että uusikuu on  aspect_con askendentti, mikä tapahtui minulle syksyllä. Mutta laajempaa ymmärrystä näistä minulla ei ole.

Jotkut meditoivat uuden ja täydenkuun aikana, koska silloin voisi laajentaa tietoutta. Itse olen ottanut tavaksi ainakin miettiä tärkeitä asoita  noina päivinä  Cool

Esmiralda:  saturnus perääntyy aina säännöllisin välein, vain mars ja venus perääntyvät parin vuoden välein.  Saturnus on aina samassa merkissä parisen vuotta. Tämän kanssa meidän kaikkien on elettävä. Nimimerkillä ei saturnustransiittia kahteen vuoteen ....
« Viimeksi muokattu: 23.02.2011 12:40:54 kirjoittanut Laksmi » tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: