Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kehitystehtäväni? pyytäisin tulkinta-apua..  (Luettu 9203 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 14.12.2010 10:20:23 »

Entäs onko teillä muilla saturnus neliö venus tai saturnus oppositio venus ihmisillä sitä että huolehditte muista kovasti, mutta ette osaa ottaa muilta huolenpitoa vastaan? Itse ainakin koen vaikeaksi sen jos joku haluaa pitää huolta tai huolestuu itsestäni. Yritän aina olla niin ettei muiden tarvitse huolehtia minusta. Outoa..
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 14.12.2010 10:59:49 »

venus aspect_opp merkurius on mulla ja todella. luulen että tarttee yksin pärjätä. ja joo, annan vaikka vaatteet päältä jos toinen tarttee. tätä on kovasti käytetty hyväks.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #17 : 14.12.2010 19:21:04 »

Itsenäisyys ja riippumattomuus on hyve. Ainakin minun elämässäni. Eikä sitä kehtaa vaivata muita omilla vaivoillansa... Myös kehujen vastaanottaminen on vaikeaa. Sitä olen yrittänyt opetella: sanomaan kiitos, enkä vähättele sitä mitä kehutaan.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: