Lapselliset, minäkeskeiset ihmiset... No, minä esimerkiksi :
Silloin, kun mulla on meneillään se minäminäminä-vaihe, niin helposti jätän muut huomioimatta ja koko maailmani pyörii vain omien asioideni ympärillä. Voin tunnustaa...
Yleisesti kuitenkin kannan ennemmin huolta läheisistäni ja heidän hyvinvoinnistaan ja helposti jätän omat asiani toissijaisiksi muiden murheiden edessä. En kuitenkaan aina, koska mussa on myös se puoli, joka pitää puolen, jos jotain todella haluan - milloin homma saattaa mennä jyräämisen puolelle...
Minäkeskeisimpiä ihmisiä, keitä olen tavannut, on osunut kohdalleni tuplamerkeistä. Siskoni, kaksinkertainen Rapu ja exäni, kaksinkertainen Kaksonen. Molemmilla
- epätervettä egon pullistumista?
Siskoni on
,
1. huoneessa, joten egoa riittää... Ei ota ketään muita huomioon kuin itsensä, jyrää muut halutessaan jotain, loukkaa ja käyttää hyväkseen häikäilemättä ihmisiä ja jos ei tahto mene läpi, alkaa syyllistämään muita - siis vain muissa ihmisissä on vikaa ja he estävät häntä, siskonihan on itse täydellisyys
Exäni on
, hällä
12. huoneen puolella. Ulkoisesti erittäin miellyttävä seuramies, jolla on sana hallussa. Mutta pinnallinen ja mitä Musta Iloinen Lumikkikin sanoi, myös tämä mies ei jaksanut ottaa muita huomioon ja keskittyi lähinnä itsensä ja omien saavutustensa kehumiseen (hällä oli
1. huoneessa - sanoissa voimaa).
Yksi hiukan minäkeskeinen on
. Mukava tyyppi ja hyvää seuraa, mutta käytää kyynärpäätaktiikkaa häikäilemättä. Ei kannata olla samoilla apajilla tämän miehen kanssa, koska mies varmasti tavalla tai toisella pelaa sut sivuun! Peluri.