Mulla on ollut pari
-merkkistä heilaa. Omituista kyllä suhteet kaatuivat
niiden mustasukkaisuuteen ja huumorintajuttomuuteen, sitä kun nimenomaan luuli että hauskanpitopohjalla ja vapaasti voisi toimia - sitoutuminen ei nääs ole mun juttu.
Kumpikin vaikutti myös loukkaantuvan kun en tuntunut piittaavan heistä niin paljon kuin itse toivoivat tai luulivat, sellaista tyypillistä tulimerkkien itserakkautta että olettavat olevansa jokaiselle numero ykkösiä. Mulla kun menee heilojen edelle oikeastaan kaikki - duuni, harrastukset, jopa pyykit.. :
Voiskohan noilla jouskarinaisilla olla venus muualla kuin jouskarissa?
Mä deittailin joskus vuonna nakki ja makkara yhtä
-miestä, joka oli niin omistuksenhaluinen ja mustasukkainen, että oksat pois
Lähetti n. paarikymmentä kertaa päivässä tekstiviestejä, joissa kyseli, missä olen, mitä teen, soitteli myös useamman kerran päivän aikana. Jos olin kavereiden kanssa, vaati päästä mukaan. Vielä sen jälkeen, kun olin katkaissut suhteen (rupesin pelkäämään miestä tämän päällekäyvyyden takia
), sain pari-kolme viikkoa h*oritteluviestejä tältä mieheltä puhelimeen - päättyi vasta, kun vaihdoin numeroa ja pistin sen salaiseksi...
Vilkaisin mielenkiinnosta ja tällä miehellä oli
, jonka en uskoisi olevan niin hirmu mustis tai muutenkaan tuulettavan fiiliksiään kovin avoimesti
Asteentarkkana tällä herralla oli tosin
, eli olisikos tuo sitten syynä lähes pakkomielteiseen omistushaluun?
Ja mitä tulee meikäläisen mustasukkaisuuteen, huomionkipeyteen ja itserakkauteen, niin kyllä otan itseeni, jos en koe saavani arvostusta ja huomiota tai mielipiteitäni ei kuunnella/arvosteta ja/tai lytätään kerta toisensa jälkeen. Toki molemmilla pitää olla omaa tilaa, mutta jos toinen heiluu joka ilta töiden jälkeen harrastuksissa ja käy kotona vain nukkumassa, niin kyllä se syö suhdetta... Viikossa pitää olla ainakin joku päivä pyhitettynä vain ja ainoastaan suhteelle
Olenko sitten liian mustis, en tiedä, ehkä jonkun mielestä
Nimim. olen
, joten sitä huomiota on paree antaa ainakin joskus
Me heilutaan miehen kanssa n. 2-3 päivää viikossa omilla teillä, harrastuksissa, kavereiden luona ja ainakaan vielä ei kumpikaan ole valittanut
Tuossa minunkin tuntemassani tapauksessa Jousimies on se mustasukkainen osapuoli ja hänen mustasukkaisuutensa on oikeasti sairaalloista. Miehensä ympärillä pyöriville ihmisille sukupuolesta riippumatta- lukuun ottamatta niitä harvoja jotka on itse hyväksynyt - hän on todella töykeä. Jotkut pitävät tätä Jousimiesnaista kaupungin v*mäisimpänä ihmisenä.
Tosi inhottavaa
Tuota en ymmärrä, miksi pitää olla kaikille muille ilkeä - tuskin se mies lähtee jokaisen vastaantulijan perään juoksemaan, jos kerta on tämän naisen valinnut kumppanikseen ja rakastaa häntä. Tai tässä tapauksessa ehkä naisella onkin syytä pelätä, että lähtee
Kuulostaa siltä, että naisen aikaisemmat kumppanit ovat olleet renttuja ja siksi ikäänkuin ripustautuu tähän nykyiseen ja pelkää, että joku vielä kaappaa tämän miehen häneltä
Ja (yrittää) ajaa kaikki mahdolliset miehen suosiosta kilpailevat pois?