Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 108008 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #45 : 21.01.2011 00:03:53 »

Näin unta että entisen ystäväni kanssa menimme moottoriveneellä järven jäällä ja siinä moottorissa ei ollut sitä osaa joka menee veden alle, mutta pääsimme eteenpäin kuitenkin. Olimme tanssipaikalla ja kohta olin valtavassa hirsimökissä, joka oli korkea ja ihmettelin että ikkunat oli melko korkealla eikä niistä nähnyt kunnolla ulos kun olivat liian korkealla. Ajoin myös autoa metsätiellä kumpareista maastoa jossa puut olivat hakattu pois.

Oikeassa elämässäni olen alkanut seurusteleen miehen kanssa ja ihana mies on, mutta pikkusen liikaa käyttää virvokkeita. On silti mukava vaikka pikkusessa pierussa onkin. Wink

Et pääse jään alle, etkä yletä katsomaan ulos talostasi, siis sielustasi ja mäkinen, karu hakattu maasto, siis elämäsi. Diagnoosini olisi itseluottamuksen puute, et taida oikein uskoa mahdollisuuksiisi elämässä vai et vain näe niitä ja tyydyt siksi huonompaan?
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #46 : 02.02.2011 19:31:52 »

hei.. olen parhaani mukaan yrittänyt unohtaa ihastustani, koska haluan unohtaa hänet. on niin epäselkoinen mies että hermot palaa.

näen hänestä kuitenkin jatkuvasti unia, vaikka päivällä en lainkaan miettisi häntä?

sain yhdeltä ennustajalta ennusteen että n.9kk sisällä pitäisi tapahtua meidän välillä kuitenkin jotain.. ja jostain iloisesta tapahtumastakin oli puhetta.

näin unta viimeyönä että olimme juhlimassa jotain ja hän halusi mennä nukkumaan ja toivoi että minäkään en menisi enään jatkoille, olimme unessa yhdessä ja hän sanoi että "älä mene.. tule viereeni" ja sitten siihen jäin.. mitähän tämä voisi tarkoittaa Shocked ?

yksi yö näin unta että istuimme sellaisella aidalla ja puhuimme todella syvällisiä tulevista kesällä.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #47 : 06.02.2011 05:20:37 »

hei.. olen parhaani mukaan yrittänyt unohtaa ihastustani, koska haluan unohtaa hänet. on niin epäselkoinen mies että hermot palaa.

näen hänestä kuitenkin jatkuvasti unia, vaikka päivällä en lainkaan miettisi häntä?

sain yhdeltä ennustajalta ennusteen että n.9kk sisällä pitäisi tapahtua meidän välillä kuitenkin jotain.. ja jostain iloisesta tapahtumastakin oli puhetta.

näin unta viimeyönä että olimme juhlimassa jotain ja hän halusi mennä nukkumaan ja toivoi että minäkään en menisi enään jatkoille, olimme unessa yhdessä ja hän sanoi että "älä mene.. tule viereeni" ja sitten siihen jäin.. mitähän tämä voisi tarkoittaa Shocked ?

yksi yö näin unta että istuimme sellaisella aidalla ja puhuimme todella syvällisiä tulevista kesällä.

Oma pakkomielteesi kyseistä miestä kohtaan sua vaivaa, jolle toivot muualta vahvistusta, kun mieheltä et sitä saa. Unohda ja jatka elämääsi uusille urille.
« Viimeksi muokattu: 06.02.2011 05:23:35 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #48 : 06.02.2011 20:13:56 »

Mitähän tarkoittaa, kun --yksisarvinen sarvikuono poikasensa kanssa ajoi miestäni takaa,

mies ajoi pyörällä niin kovaa kuin pääsi,--ja eläimet perässä,--ihan meidän koti kulmilla,

lopuksi mies sai ajettua niiden "häntien" yli. Tämä oli aamuyön uni,- ja hyvin selkeä.

Löytyisiköhän tälle unelle selitystä.  Kiitos. 

tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #49 : 06.02.2011 21:15:55 »

hei. mitähän uneni mahtoi tarkoittaa... näin unta että olin kaupassa ja minulla oli kaksi eriväristä shamppoo pulloa kädessä, mutta oli pirun hankala päättää kumman otan, ihan kuin minulla olisi ollut elämästä ja kuolemasta kyse siinä kun niitä mietin. sitten ahdistavuus lähti kun sain oikean valittua  Huh
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
ihinwih
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #50 : 07.02.2011 09:35:49 »

Mielenkiintoinen uni, Evea.  Minulle tulee mieleen, että juuri tänään, 24 tunnin sisällä, alkaa jokin hyvin positiivinen asia sinussa tai yleensä elämässäsi, kehitys, joka johtaa oman voimasi hyväksymiseen ja siitä iloitsemiseen.  Tiikerinpennut herättävät ihailevia, helliä, rakastavia tunteita, unohtamatta kuitenkaan sitä, että ne täysikasvuisina ovat voimakkaita, itsenäisiä ja laajaa reviiriä hallitsevia.
"Tänään on hyvä päivä ELÄÄ".
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #51 : 07.02.2011 10:12:06 »

Kiitos aiemmista tulkinnoista, en ole varma olenko muistanut kiittää. angel
Pyydän taas tulkintaa uneeni joka on suht pitkä ja tuolla Kerroppas unesi tänne -ketjussa. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #52 : 08.02.2011 00:07:48 »

Mitähän tarkoittaa, kun --yksisarvinen sarvikuono poikasensa kanssa ajoi miestäni takaa,

mies ajoi pyörällä niin kovaa kuin pääsi,--ja eläimet perässä,--ihan meidän koti kulmilla,

lopuksi mies sai ajettua niiden "häntien" yli. Tämä oli aamuyön uni,- ja hyvin selkeä.

Löytyisiköhän tälle unelle selitystä.  Kiitos. 

Olisiko viestiä, että jotkin ongelmat ajavat miestäsi takaa? Häntien yli ajaminen vois tarkottaa, että saa ongelmista hoidettua ihan kuvaannollisesti hännät.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #53 : 08.02.2011 00:10:49 »

hei. mitähän uneni mahtoi tarkoittaa... näin unta että olin kaupassa ja minulla oli kaksi eriväristä shamppoo pulloa kädessä, mutta oli pirun hankala päättää kumman otan, ihan kuin minulla olisi ollut elämästä ja kuolemasta kyse siinä kun niitä mietin. sitten ahdistavuus lähti kun sain oikean valittua  Huh

Elämässä käännekohdassa? Et tiedä, minne suuntaan haluat mennä? Oli suunta mikä tahansa niin se on todenäköisesti se oikea suunta minne sun pitääki mennä. Ennen valintaa aina ahdistaa ja päätöksen tehtyä helpottaa, normaalia realielämää.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #54 : 08.02.2011 00:17:38 »

smitten smitten

Heräsin tänä aamuna sellaisen unen jälkeen, jossa olin kerrostalohuoneustossa ja jo edesmennyt isäni haki jostain tiikerinpentuja ja toi ne ylös asuntoon. Pennut vilistivät jalkojeni ohi ja laskin niitä olevan 24.

Saisinko tulkinta-apua! Tiikerit ovat unikirjan mukaan vihollisia, mutta nuo suloiset karvapallot muistuttivat koiranpentuja. Mitä tuo luku voisi tarkoittaa? Tapahtuuko jotain 24 päivää eteenpäin, kun pennut tulivat sisälle pitkässä letkassa yksitellen.

Viestiä tuonpuoleisesta. Isäsi on viestintuoja. Tiedostat tiikerit vihollisiksi -joksikin pahaksi, vaikka unessa ne olivat suloisia. Unennäkijän omalla tiedostamisella on merkitystä unien tulkinnassa. Asia voi olla jotain toisaalta ikävää, jolla on hyvä kääntöpuolensa -ilmeisesti, miten kukin asian tulee kokemaan.
Kerro, mitä tapahtui sitten.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #55 : 08.02.2011 00:21:46 »

Pyydän taas tulkintaa uneeni joka on suht pitkä ja tuolla Kerroppas unesi tänne -ketjussa. Smiley

Siellä oli useampi uni sulta, mihin niistä haet tulkintaa multa?
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #56 : 08.02.2011 11:25:08 »

Kiitos tulkinnasta,--jäljillä olit, sillä mies odottaa edelleenkin päätöstä, jo keväällä 2010,

sattuneeseen tapaturmaan,--ja se asia on hänellä mielessä päivittäin,--ehkä se

häntien yliajaminen merkitsisi, että pikkuhiljaa alkaisi selvitä.   Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #57 : 08.02.2011 13:06:15 »

Heh kappas..
Siihen pitkään uneen, jossa oli Ylpeys ja Välinpitämättömyys teemoina, se shamanistisen mystinen kohta jäi mietityttämään raakoine korvalävistyksineen. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
ChayaLea
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #58 : 09.02.2011 10:05:43 »

Hei, olen ensimmäistä kertaa foorumillanne, ja en tiedä vielä miten oikein toimia, mutta toivoisin jonkinlaista tulkintaa viimeöisestä unestani (pakko kirjoittaa se johonkin muistiin, ennen kuin sekoittuu tai unohtuu vallan).

Uni oli erittäin vaihteleva, en tiedä edes oliko samaa unta koska heräilin jatkuvasti.

Pääpiirteittäin uni meni kuitenkin näin:

Olin eräällä sisäpihalla, oli erittäin hämärää, lähes pimeää, ja ympärilläni oli korkeita vanhahkoja kerrostalomaisia rakennuksia.
Edessäni olevassa rakennuksessa oli 3 parveketta, joista ylimmästä jonkun kiipeävän lakanaa pitkin alas.
Hetken päästä tämä "kiipeilijä" oli vieressäni, hän oli n-40v juopon oloinen nainen jonka tissit olivat polviin saakka, posket olivat pussittavat ja turvonneet ja selkä aivan kumara.

Samassa sisäpihalle ilmestyi joku "rauhoittavan oloinen naispuolinen henkilö" (en nähnyt häntä kertaakaan unessa, mutta tunsin hänen olevan koko ajan takavasemmallani ja oli hieman kuin kertojana.)
Hän kertoi että tällä "karkurinaisella" oli tapana kerran viikossa karata sieltä kolmannesta kerroksesta joka oli naisten osasto. Karkuri pysähtyi aina toisen kerroksen parvekkeelle (miesten osasto) pyytämään kondomeja ja leipää. Sitten nainen lähtee päiväksi pariksi pois (ilmeisesti harrastamaan seksiä?) ja palaa sitten takaisin naisten osastolle.

Karkurinainen häipyi, ja uneen tuli tauko hetkeksi, ettei mitään tapahtunut.

Tämä takavasemmalla oleva puhujanainen alkoi taas puhua, ettei ole mitään hätää, täällä on aivan turvallista koska "tämä" vahtii täällä. Nainen talutti pihalle valkoisen hevosen, josta heijastui jotakin pintaa vasten uljas ja ylväs kuvajainen. Valkoinen hevonen lähes hohti. Mutta en muista nähneeni hevosesta kuin tämän peilikuvan.

Löydän itseni jonkun kapungin kaduilta. Kuljen niitä pitkin erään miespuolisen ystäväni kanssa. Olen tehnyt hänelle jonkun palveluksen, ja minua harmittaa koska hän vain kävelee kanssani, eikä huomioi minua mitenkään, vaikka autoin häntä.
Tajuan, että hän on pilvessä, ja ajattelen että yritän herättää hänen huomionsa olemalla mahdollisimman pirteä, mutta silti en häiritse häntä.
Alan kävellä toisella puolella katua pomppien ja lauleskellen, pyörähtelen liikennemerkkien ympäri ja kiipeilen katukivetysten reunoissa kuin itse olisin maailman iloisimmassa humalassa. Kuitenkin välillä vilkuilen häntä huomaako hän, mutta koskaan ei huomaa.
Kävelemme liikenneympyrän yli, ja siinä kohtaa alan miettiä olenko oikeasti humalassa tai pilvessä, en heti tiedä asiaa ja säikähdän.

Sen jälkeen heräsin, ja kun nukahdin uudestaan aloin nähdä aivan eri unta jossa koitenkin oli sama erittäin vahva tunnelma mikä edellisissäkin unissani oli.

On taas pimeää (kuitenkin näissä unissa on kevät/kesä), ja ajamme kaveriporukalla isosiskoni parkkipaikalle. Minulla on siskoni kotiavaimet, ja olemme suunnitelleet menevämme yhdeksi yöksi siskoni asuntoon kun luulin hänen olevan silloin poissa. Mitään pahoja aikeita meillä ei ole, suunnitelmissa, tarkoitus on vain yöpyä asunnolla mahdollisimman huomaamattomasti ja poistua ennen kun siskoni palaa kotiinsa.
Kompuroidessamme ovelle puskien ja muiden läpi, varoittelen muita ettei sitten varmasti päästä siskoni kissaa karkuun kun avaan oven ja menemme sisään. (Minulla on sellainen tunne, että siskoni on jostain vihainen minulle?).

Avaan oven, ja huomaan että siskoni onkin kotona. Hän on sängyllä poikaystävänsä kanssa ja näpyttelee tietokoneella.

En tiedä mitä tässä välissä tapahtui, mutta hetken päästä makaan "poikaystäväni" kainalossa siskoni sohvalla ja sisko valmistautuu töihinlähtöön. Muut kaverit ovat kadonneet kauan sitten ja juttelemme siskoni kanssa leppoisia.
Kysyn, eikö hän ole vihainen koska yritin tulla salaa hänen asuntoonsa, ja hän vastaa että ei, ja pyytää vielä "poikaystäväänikin" jäämään yöksi, koska hänellä oli tarvetta asunnonvahdille. Hämmästyn hiukan, mutta päätämme jäädä ja siskoni lähtee töihin.

Tähän tämä sekava uni päättyi, ehkä tästä saa jotain irti? =)
Ainakin sain kirjoitettua muistiin jos en muuta!
Kiitos jo etukäteen. Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #59 : 11.02.2011 18:35:11 »

Heh kappas..
Siihen pitkään uneen, jossa oli Ylpeys ja Välinpitämättömyys teemoina, se shamanistisen mystinen kohta jäi mietityttämään raakoine korvalävistyksineen. Smiley

Copypastaa tänne, ei jaksa kahlata koko sillisalaattia sieltä läpi. Kiitti.
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: