Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 108013 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #75 : 16.02.2011 18:07:34 »

Kide
Ruoka ja punaiset pöksyt, oisko ihan konkreettistakin varoitusta sairastumisesta?
Mies ei tarvi olla sun mies, vaan oma tekevä puolesi tai työkumppani.
Aivastamista pidetään luokkaantumisen merkkinä.
"Herne" on aika syvällä... coolsmiley
Kaikkinensa mulle tuli mieleen, että keneltä sinä vaadit, itseltäsi vai toiselta ja vaaditko liikaa?
Etkö millään tyytyä voi vähempään noin kuvannollisesti?
http://www.youtube.com/watch?v=jt2wP5mf7Tw&feature=related

Iskeekö tr  jupiteroinas sun oinas-energiaan?
tallennettu
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #76 : 16.02.2011 20:42:02 »

Kiitos mietteistä ja tulkinnasta.. Noinhan se varmaankin suoraan ajateltuna onkin Smiley Jännää miten itse ei osaa miettiä ennen kuin toinen antaa eri näkökulman Smiley
Tuohon sotauneen en osaa ottaa kantaa, kun on niin 'elokuvamainen'...Itsellä tulee mieleen vain unen näkijästä vihan ja pettymyksen tunteet joitakin lähimmäisiä kohtaan tai kokee taistelevansa jotain vastaan. Ehkä sisäisiä ristiriitoja jo kauempaa menneisyydestä.

No tätähän varten tämä topic on. Smiley Ihmisten ei pitäisi olla arkoja omien unelmien ja sisempien tuntemusten suhteen. Mun mielestä ihmisellä on oikeus siihen, mikä hänet tekee onnelliseksi ja tavoitella sitä.

Tuo sotauni on hämmentävän suora ja pirun mielenkiintoinen tulkittava, siksi sen halusin jakaakin. Elokuvamaisuus on tyypillistä enneunille ja varoitusunille, mutta toisaalta se voi olla henkilön omaakin henkistä työstämistä, mutta silloin unilla on tapana olla enemmän sekavampia, koska velvetilassa jo selkeissä asioissa ei ole enään henkistä työstämistä ja miettimistä, vaan käytännön toimimista asian eteen.
Lainaus
Silloin unilla on tapana olla sekavampia,koska valvetilassa jo selkeissä asioissa ei ole enää henkistä työstämistä.

Sotaunen selkeyteen kiinnitin huomiota.
Jos ihminen kokee varhain,lapsena tai hyvin nuorena esimerkiksi törkeän hyväksikäytön,joka on julma tapahtuma.Siitä muotoutuu mielessä aikainkuluessa kovinkin selkeä kuva.Ihmisen itsensä suojelumekanismi toimii sillätavoin.Asia on elokuvamaisesti muistona,"selitettynä"kaavamaisesti.
Vanhat tapahtumat usein ovat selkeitä,kuin raamitettuja,täsmällisine tapahtumineen.
Sellaisina ilmenevät unissakin.

Onhan yhteiskunnassa pientä sisällissotaakin havaittavissa.Nuoremmat sukupolvet ovat astuneet kehiin,ovat rohkeita kannanotoissaan,uskaltavat ravistella rakenteita.Kuten kirkonkin suhteen.

Jopa meni sekavaksi tämä juttu,en osannut lainata oikeasta kohdasta.Hupsista heijaa !
« Viimeksi muokattu: 16.02.2011 20:47:03 kirjoittanut sansai » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #77 : 16.02.2011 22:32:03 »

Sotaunen selkeyteen kiinnitin huomiota.
Jos ihminen kokee varhain,lapsena tai hyvin nuorena esimerkiksi törkeän hyväksikäytön,joka on julma tapahtuma.Siitä muotoutuu mielessä aikainkuluessa kovinkin selkeä kuva.Ihmisen itsensä suojelumekanismi toimii sillätavoin.Asia on elokuvamaisesti muistona,"selitettynä"kaavamaisesti.
Vanhat tapahtumat usein ovat selkeitä,kuin raamitettuja,täsmällisine tapahtumineen.
Sellaisina ilmenevät unissakin.
Onhan yhteiskunnassa pientä sisällissotaakin havaittavissa.Nuoremmat sukupolvet ovat astuneet kehiin,ovat rohkeita kannanotoissaan,uskaltavat ravistella rakenteita.Kuten kirkonkin suhteen.

Jopa meni sekavaksi tämä juttu,en osannut lainata oikeasta kohdasta.Hupsista heijaa !

Tälläistä en oikein osaa olettaa.. vaikka on saanu synnyinlahjana vahvan persoonallisuuden, mutta kuka tietää, mitä siellä neliän seinän sisällä on tapahtunu? Mulla on tulkittavana ihmisiä, joilla ei ole sen kummempia traumoja takanaan, ja silti näkevät yhtä selkeitä unia. Pari alle 10 vuotiasta lastakin.
Tää on jännä uni ja uneksijakin arvoituksellinen. Laitoin hälle lisäkysymyksiä meilin kautta.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti

oinas, asc jousimies

Profiili
« Vastaus #78 : 17.02.2011 09:23:29 »

Kiitos, Unissa käveljiä ja Nikki  smitten

Osuitte ehkäpä kumpainenkin kohtaalle, lähelle ainakin koska sattui  Sad
Varsinkin linkki ja laulun sanat...

Miestäni en osaa ajatella supisemassa tai muutoinkaan vieraissa kävijäksi, mutta itseni kyllä. Sen maskuliinisen puolen minussa joudun aina aika ajoin kirjaimellisesti suitsemaan ja aina se karauttaa ruoska soiden kuitenkin. Vaadin itseltäni mahdottomia! Tiedän, mutta uskoin oppineeni jo viime kerrasta kun sairastuin... mutta eipä sitten kai riittävästi tullu himmattua?
...koskakoos? Kun on pari kuutiota multaa niskassa... -kele  Angry

Sitten taas toisaalta, olen tunkenut erään "ystävän" takaraivoon, koska vaadin itseltäni suoriutumista. Ehkä ei hyvä siirto, mutta en uskalla muutakaan. Aika ajoin hengittäminen on vaikeaa, koska kaipaan... Woi hitto, huono juttu...

Kiitos, pureskelen ja sulatan... taidan mennä tirauttaan parit kyyneleetkin oman tyhmyyteni kunniaksi  tickedoff

Tuon kuvion tarkistan heti kohta, että mitä riivattua taivaalla taas tapahtuu... ei olekaan pitkään aikaan tullut sitä tehtyä  Wink
Muoks. Joopa, siellä köllii kauniista mahdollisuus onneen...  jupiter  aspect_con  aurinko ja  jupiter  aspect_tri  kuu
 angel
« Viimeksi muokattu: 17.02.2011 09:27:11 kirjoittanut *Kide* » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #79 : 17.02.2011 11:10:55 »

No tässä tämä uni, alleviivaan kohdat joihin pyydän lisäajatuksia, mutta laitan koko unen kokonaisuuden takia.

Huomio unistani on, että tuntemani ihmiset/tutut, sellaiset vähän etäisemmät tai vanhat kaverit, tulevat uniini vinkkinä persoonallisuudenpiirteistä/tapahtumista. Viime yönä uneen tulivat vanhat ystäväni lapsuudesta, jotka nimesin Lady Ylpeydeksi ja Neiti Välinpitämättömyydeksi. :Smiley Sitä he nykyään "merkitsevät" minulle, ja siinä ovat ne vinkit minulle (itsestäni)..

Viime yönä.. Smiley
Olin ostoskeskuksessa Lady Ylpeyden kanssa. Etsin kaupasta jotakin. En oikein muista mitä teimme siellä, koko ajan liikkeessä kyllä oltiin. (Pankkiautomaatti?-)jonossa olimme, ja vanha, mukava koulukaverini huomasi meidät. Hän oli menossa ensin kuin halaamaan Ylpeyttä, mutta kun huomasi että se tosiaan on se inhottava Ylpeys, hän sanoi ettei halua häntä halata, vaan tuli halaamaan minua. Muistan elävästi lämmön tunteen halauksessa, oli mukava tavata (yli 10 vuotta vanha kaveri).
Ostoskeskuksen yläkerrassa oli luokka ja menimme oppitunnille. Siellä istui joku pieni poika, hyljeksitty ja syrjitty, jolle minä ainoana olin ystävällinen.

Seuraavaksi olinkin Neiti Välinpitämättömyyden kanssa. Hän oli joskus paras ystäväni, mutta edustaa tosiaan välinpitämättömyyttä minulle nyt kun ajattelen. Oli kuuma kesäpäivä, kuljimme mystisissä maisemissa/kuin toinen maa, mutta kuitenkin suomi. Menimme johonkin kahvilaan, johon vei kierreportaat alas. Se oli mystinen tunnelmaltaan, ja siellä oli ukko joka oli shamanistisen oloinen. Ystäväni Välinpitämättömyys tunsi hänet, ja he juttelivat, tulivat hyvin toimeen. Siinä kohti ajattelin hänen olevan ystävällinen ja "normaali". Minä taas en tullut toimeen tähän ukon kanssa, hän oli ilkeä minulle. Ostimme jotakin häneltä, ehkä jokin teejuoma, tai en muista, mutta se oli jotakin erityistä ja salamyhkäistä, jotenkin henkistäkin.
Viereiseen pyöreään pöytään tuli kaksi tyttöä. He olivat ulkomaanmatkalla, turisteja. Sama tunne heistä kuin itsestänikin "vähän vieraassa maassa" ja he myönsivätkin olevansa turisteja, vaikka puhuivat loistavaa suomea. Toinen tytöistä osti ukolta lävistyksen. Katsoimme vierestä, kuinka ukko lävisti todella väkivaltaisesti ja raa'asti ja kivulla Undecided tytön korvan (toisessa väläyksessä se näytti nenältä), jollakin koukulla. Ajattelin miten paljon se mahtoi sattua, ja että onpa tyttö rohkea. Ja kuinka ukko oli jotenkin tarpeetoman julma ja tunteeton. Lähdimme sieltä.

Sitten olimmekin takaisin ostoskeskuksessa. Minulla oli lyhyt, musta tukka. Minulle oudot vaatteet, ehkä lyhyt mekko tms. Näytin ehkä vähän tyypilliseltä lesbolta (ei todellakaan pahalla ketään lesboja kohtaan coolsmiley ). Siellä oli joku muotinäytös tms. esitys, jossa Lady Ylpeys oli jotenkin pääosassa. Mutta hänelle kävi huonosti, häntä kohdeltiin jotenkin huonosti. Lähdin pois sieltä, ja vastaan tuli Ylpeyden äiti. Hän oli kiihkeänä menossa huolehtimaan ja pitämään loukatun tyttärensä puolta, niinkuin äidit tekevät, eivätkä näe itse tyttäressään mitään "väärää".

Ja taas vaihtuu kuva. Cheesy
Menin äitini työpaikalle, joka oli eduskuntatalon tapainen. Sellainen status sillä oli unessa. Menin odottamaan häntä, että hän pääsisi töistä, ja menisimme yhdessä jonnekkin. Hänen työhuoneensa oli laivan hytin tapainen, ja siellä oli kaksi vessaa, joissa olimme samaa aikaa. Kun tulimme ulos vessoista, näimme toisemme (hän näki minun saapuneen ja minä äitini unessa eka kerran) ja olimme iloisia.
Aloimme laittaa itseämme. Hänellä kestäisi vielä työjutut vähän, minun pitäisi odotella. Minulla oli se musta, lyhyt, ja Todella tuuhea, paksu tukka. Kysyin äidiltä neuvoa, miten laittaa se. Hän antoi mulle lakkaa, se ei ollut hyvä. Sitten otin muotovaahtoa, ja rupesin taiteilemaan makeaa kampausta, jopa vähän erikoista/abstraktia.
Yht'äkki'ä näen unessa kuvan, että ensin tukka on kuin "puolikalju", ja viimeisessä kuvassa se on kai täysin kalju. Shocked
Ja ihan siten että minä olen sen ite leikannut sellaiseksi, ei mikään vahinko tms. hiusten tippuminen. Minä olen siinä kuvassa kalpeana, meikattuna tyyliin sopivaksi. Hyvin erikoisen näköinen ja kaukana normaalista ulkonäöstäni. Huh Kaunis kylläkin, sellaiseksi tyyliksi. Vähän goottityylinomainen.

Mitähän hiukset/kaljuus merkitsee? Hiuksethan on kuin "naisen kruunu", koriste, jos itse ajattelen.
Entäpä tuo mulle ihan vieras tyyli..? Huh "uutta ulkomuotoa henkisesti"? joku outous on just tuossa tyylissä.. kun se on niin vieras mulle eikä ollenkaan mua..

Kiitos.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #80 : 17.02.2011 15:36:01 »

Ajattelin kommentoida tuota Unissa Kävelijän ystävän unta, joka on kyllä erittäin helposti tunnistettavissa erääksi tällä foorumilla kirjoitelleeksi henkilöksi. Tämä henkilö on kuvaillut foorumilla mm. todellisia kokemuksiaan rituaaliseksistä.

Itsekin olen nähnyt joku aika sitten runsaasti unia vampyyreista. Niissä ei ole mitään puoleensavetävää, ne ovat pelkästään vastenmielisiä ja äärettömän tunkeilevia. Elokuvissa vampyri on kuitenkin jonkinlainen valtaa ja viettelystä kuvaava hahmo, joka voi antaa lyhytaikaisesti voimakkaita ja euforisia kokemuksia, mutta pitkäaikaisesti syö sinut elävältä ja tekee sinusta orjasi. Vampyyri voi symboloida myös riippuvuuden kehitystä, jokainen varmasti tuntee henkilön, joka on niin pahasti koukussa johonkin asiaan/ihmiseen/päihteeseen, että näyttää, että hän on menettänyt täysin oman tahtonsa.

Kuvausten perusteella ystäväsi pelkää, että vaikka hän on saanut voimakkaita kokemuksia rituaaliseksin kautta (jota ovat harjoittaneet "papeiksi" julistautuneet ihmiset), hän pelkää, että viime kädessä häntä kuitenkin käytetään vain hyväksi ja että "papit" ovat susia lammasten vaatteissa. Uni kuitenkin antoi ymmärtää, että hän luopui vastustelusta ja "kuoli" ja liittyi mielihyvin tuohon joukkoon, josta hänellä oli alunperin vahvoja epäilyksiä. Miesystävän väliintulo kuitenkin pitää häntä vielä ns. normaalien joukossa, ehkä??

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #81 : 17.02.2011 20:42:12 »

Ajattelin kommentoida tuota Unissa Kävelijän ystävän unta, joka on kyllä erittäin helposti tunnistettavissa erääksi tällä foorumilla kirjoitelleeksi henkilöksi. Tämä henkilö on kuvaillut foorumilla mm. todellisia kokemuksiaan rituaaliseksistä.

Itsekin olen nähnyt joku aika sitten runsaasti unia vampyyreista. Niissä ei ole mitään puoleensavetävää, ne ovat pelkästään vastenmielisiä ja äärettömän tunkeilevia. Elokuvissa vampyri on kuitenkin jonkinlainen valtaa ja viettelystä kuvaava hahmo, joka voi antaa lyhytaikaisesti voimakkaita ja euforisia kokemuksia, mutta pitkäaikaisesti syö sinut elävältä ja tekee sinusta orjasi. Vampyyri voi symboloida myös riippuvuuden kehitystä, jokainen varmasti tuntee henkilön, joka on niin pahasti koukussa johonkin asiaan/ihmiseen/päihteeseen, että näyttää, että hän on menettänyt täysin oman tahtonsa.

Kuvausten perusteella ystäväsi pelkää, että vaikka hän on saanut voimakkaita kokemuksia rituaaliseksin kautta (jota ovat harjoittaneet "papeiksi" julistautuneet ihmiset), hän pelkää, että viime kädessä häntä kuitenkin käytetään vain hyväksi ja että "papit" ovat susia lammasten vaatteissa. Uni kuitenkin antoi ymmärtää, että hän luopui vastustelusta ja "kuoli" ja liittyi mielihyvin tuohon joukkoon, josta hänellä oli alunperin vahvoja epäilyksiä. Miesystävän väliintulo kuitenkin pitää häntä vielä ns. normaalien joukossa, ehkä??

Tällä kertaa ei oo kysymys Sashasta. Vanhempi, jo eläkeiässä oleva rouvasihminen, joka on ollu tulkittavana jo jonkin aikaa. Sasha olis helppo tulkittava.  Grin
« Viimeksi muokattu: 17.02.2011 20:44:09 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #82 : 17.02.2011 21:35:56 »

No minä kun luulin.. crazy2

Vampyyrisymboliikka on silti samanlainen, vaikka tulkittava ei ollut se, joksi häntä luulin.

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #83 : 17.02.2011 23:07:17 »

Olis täs maailmankirjat sekasin, jos sasha alkais nähä noin isänmaallisia unia, notta oikeen Mannerheimi seikkailis unissa. Grin

Kaipuu vahvasta johtajasta, puolustajasta elämässä? Suomalaista periksiantamattomuutta, ettei taivu pilkan ja vaikeuksien edessä. Samaistuminen Suomi-neitoon? Erikoinen piirre tuo, että on sankari Mannerheim, puolustaja ja sovinistinen ja väkivaltainen ivaaja, unelma ja pettymys miehissä samassa unessa?

tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #84 : 17.02.2011 23:22:32 »

No tässä tämä uni, alleviivaan kohdat joihin pyydän lisäajatuksia, mutta laitan koko unen kokonaisuuden takia.

Huomio unistani on, että tuntemani ihmiset/tutut, sellaiset vähän etäisemmät tai vanhat kaverit, tulevat uniini vinkkinä persoonallisuudenpiirteistä/tapahtumista. Viime yönä uneen tulivat vanhat ystäväni lapsuudesta, jotka nimesin Lady Ylpeydeksi ja Neiti Välinpitämättömyydeksi. :Smiley Sitä he nykyään "merkitsevät" minulle, ja siinä ovat ne vinkit minulle (itsestäni)..

Viime yönä.. Smiley
Olin ostoskeskuksessa Lady Ylpeyden kanssa. Etsin kaupasta jotakin. En oikein muista mitä teimme siellä, koko ajan liikkeessä kyllä oltiin. (Pankkiautomaatti?-)jonossa olimme, ja vanha, mukava koulukaverini huomasi meidät. Hän oli menossa ensin kuin halaamaan Ylpeyttä, mutta kun huomasi että se tosiaan on se inhottava Ylpeys, hän sanoi ettei halua häntä halata, vaan tuli halaamaan minua. Muistan elävästi lämmön tunteen halauksessa, oli mukava tavata (yli 10 vuotta vanha kaveri).
Ostoskeskuksen yläkerrassa oli luokka ja menimme oppitunnille. Siellä istui joku pieni poika, hyljeksitty ja syrjitty, jolle minä ainoana olin ystävällinen.

Seuraavaksi olinkin Neiti Välinpitämättömyyden kanssa. Hän oli joskus paras ystäväni, mutta edustaa tosiaan välinpitämättömyyttä minulle nyt kun ajattelen. Oli kuuma kesäpäivä, kuljimme mystisissä maisemissa/kuin toinen maa, mutta kuitenkin suomi. Menimme johonkin kahvilaan, johon vei kierreportaat alas. Se oli mystinen tunnelmaltaan, ja siellä oli ukko joka oli shamanistisen oloinen. Ystäväni Välinpitämättömyys tunsi hänet, ja he juttelivat, tulivat hyvin toimeen. Siinä kohti ajattelin hänen olevan ystävällinen ja "normaali". Minä taas en tullut toimeen tähän ukon kanssa, hän oli ilkeä minulle. Ostimme jotakin häneltä, ehkä jokin teejuoma, tai en muista, mutta se oli jotakin erityistä ja salamyhkäistä, jotenkin henkistäkin.
Viereiseen pyöreään pöytään tuli kaksi tyttöä. He olivat ulkomaanmatkalla, turisteja. Sama tunne heistä kuin itsestänikin "vähän vieraassa maassa" ja he myönsivätkin olevansa turisteja, vaikka puhuivat loistavaa suomea. Toinen tytöistä osti ukolta lävistyksen. Katsoimme vierestä, kuinka ukko lävisti todella väkivaltaisesti ja raa'asti ja kivulla Undecided tytön korvan (toisessa väläyksessä se näytti nenältä), jollakin koukulla. Ajattelin miten paljon se mahtoi sattua, ja että onpa tyttö rohkea. Ja kuinka ukko oli jotenkin tarpeetoman julma ja tunteeton. Lähdimme sieltä.

Sitten olimmekin takaisin ostoskeskuksessa. Minulla oli lyhyt, musta tukka. Minulle oudot vaatteet, ehkä lyhyt mekko tms. Näytin ehkä vähän tyypilliseltä lesbolta (ei todellakaan pahalla ketään lesboja kohtaan coolsmiley ). Siellä oli joku muotinäytös tms. esitys, jossa Lady Ylpeys oli jotenkin pääosassa. Mutta hänelle kävi huonosti, häntä kohdeltiin jotenkin huonosti. Lähdin pois sieltä, ja vastaan tuli Ylpeyden äiti. Hän oli kiihkeänä menossa huolehtimaan ja pitämään loukatun tyttärensä puolta, niinkuin äidit tekevät, eivätkä näe itse tyttäressään mitään "väärää".

Menin äitini työpaikalle, joka oli eduskuntatalon tapainen. Sellainen status sillä oli unessa. Menin odottamaan häntä, että hän pääsisi töistä, ja menisimme yhdessä jonnekkin. Hänen työhuoneensa oli laivan hytin tapainen, ja siellä oli kaksi vessaa, joissa olimme samaa aikaa. Kun tulimme ulos vessoista, näimme toisemme (hän näki minun saapuneen ja minä äitini unessa eka kerran) ja olimme iloisia.
Aloimme laittaa itseämme. Hänellä kestäisi vielä työjutut vähän, minun pitäisi odotella. Minulla oli se musta, lyhyt, ja Todella tuuhea, paksu tukka. Kysyin äidiltä neuvoa, miten laittaa se. Hän antoi mulle lakkaa, se ei ollut hyvä. Sitten otin muotovaahtoa, ja rupesin taiteilemaan makeaa kampausta, jopa vähän erikoista/abstraktia.
Yht'äkki'ä näen unessa kuvan, että ensin tukka on kuin "puolikalju", ja viimeisessä kuvassa se on kai täysin kalju. Shocked
Ja ihan siten että minä olen sen ite leikannut sellaiseksi, ei mikään vahinko tms. hiusten tippuminen. Minä olen siinä kuvassa kalpeana, meikattuna tyyliin sopivaksi. Hyvin erikoisen näköinen ja kaukana normaalista ulkonäöstäni. Huh Kaunis kylläkin, sellaiseksi tyyliksi. Vähän goottityylinomainen.

Mitähän hiukset/kaljuus merkitsee? Hiuksethan on kuin "naisen kruunu", koriste, jos itse ajattelen.
Entäpä tuo mulle ihan vieras tyyli..? Huh "uutta ulkomuotoa henkisesti"? joku outous on just tuossa tyylissä.. kun se on niin vieras mulle eikä ollenkaan mua..

Kiitos.. Smiley

Ostoskeskus on sinä, jossa oot tutustumassa omiin puoliisi. Oikeastaan koko tyyni kertoo vain siitä, että teet tuttavuutta itsesi kanssa ja etsit, mitä mahdollisuuksia susta lyötyy ja miten näet ja kohtaat itsesi. Haluat kehittyä henkisen lisäksi myös ulkoisesti. Epävarmuus ulkoisesta verrattuna toisiin? Hiukset ja kaljuus, pohdintoja naiseuden kanssa? Äitisi on auktoriteetti elämässäsi? Äiti täydellinen nainen, esikuvakin?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #85 : 17.02.2011 23:31:39 »

Metsäkeiju, palaan aiheeseen vielä. Nyt on Unissa Kävelijän aika tehdä sitä itseään, eli mennä unten maille kuleksimaan.
tallennettu
ihinwih
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #86 : 18.02.2011 09:45:59 »

Mieleeni tulee:
Pankki - Sinun tekemäsi talletukset tässä tai edellisissä elämissä
Kolme askelmaa: kolme asiaa, kolme oivallusta
jonotusnumero: - ei ihan vielä
Numero yksi - olet ensimmäisenä jonossa, nyt vain on odotettava, että virkailija kutsuu Sinut ja ohjaa tallelokerollesi.

Pankki liittyy rahaan ja suhde rahaan on kuin suhde rakkauteen. Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #87 : 18.02.2011 10:52:08 »

Ostoskeskus on sinä, jossa oot tutustumassa omiin puoliisi. Oikeastaan koko tyyni kertoo vain siitä, että teet tuttavuutta itsesi kanssa ja etsit, mitä mahdollisuuksia susta lyötyy ja miten näet ja kohtaat itsesi. Haluat kehittyä henkisen lisäksi myös ulkoisesti. Epävarmuus ulkoisesta verrattuna toisiin? Hiukset ja kaljuus, pohdintoja naiseuden kanssa? Äitisi on auktoriteetti elämässäsi? Äiti täydellinen nainen, esikuvakin?

No sitähän se ostoskeskus on!  Smiley

No nyt kun mietin paremmin, äiti ja eduskuntatalo osuu hyvin yksiin, koska kumpaakaan en kovin kunnioita Sydämestäni. Miettimällä omaa suhtautumistani hallintoon ja päättäjiin, löydän tunteitani äitiäni kohtaan.. Kuten en voi ymmärtää moniakaan asioita, ja meillä on eri ihanteet elämässä, eri arvoja, systeemi sekä äiti on kontrollifriikkejä. Wink Minä otan neuvoja vastaan, mutta menen omia teitäni. Hän haluaisi oikeati minun näyttävän erilaiselta ulkoisesti, antoi sen lakan unessa, ja minä otin muotovaahdon ja tein omani näköisen.. Smiley

Eniten mietin tota tosi outoo tyyliä. Mutta kai se on vaan sitä, että kun muutos on käynnissä, en vielä oikein "uusissa nahoissani" ole sopeutunut.

Kaljuus - totta, naiseus on ollut tapetilla. Ulkomuodostani oon ennemminkin alkanut hyvällä tapaa huolehtia, kun sisinkin voi paremmin, sitä jaksaa keskittyä semmoisiin, se sisäinen muutos heijastuu uloskin. Ehkä tuo puolikalju -> kalju meinaa sitä prosessia justiin siinä naiseudessa, tai sisäisessä kauneudessa "ilman koristeita"..

Tuli mieleen että se shamanistinen kohta.. olen kuin vieraalla maalla (ovathan nämä henkimaailma-jutut vielä sitä minulle) , mutta että, oliko siinä joku vinkki, miten kohdata se.. tuo välinpitämätön ystäväni oli siinä kohti ystävällinen sille inhottavalle ukolle. Nehän olivat jo kavereita entuudestaan.. hmm..
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #88 : 18.02.2011 13:52:07 »

smitten smitten

Heräsin tänä aamuna uneen, jossa seisoin pankin ulkopuolella odottamassa oven avaamista. Kun sitten ovi aukeni, nousin nopeasti kolme rappusta ja kiiruhdin jonotusnumeroihin. Sain numero ykkösen. Virkailijaa nauratti.

En ole ollut nyt missään tekemisissä pankkien kanssa. Tosin ystävättäreni puhui eilen puhelimessa pankkiin menosta, mutta ihan eri merkityksessä.

Mihin on voisi olla vuoronumeroni yksi? Unissa Kävelijää ja muita kutsutaan apuun!  smitten

Tuollaisia unia mäkin haluan nähdä! Oisko sulle tulossa perintöä, rahanpalautusta, lottovoittoa tai muuta odottamatonta hyvää, jota olet odottanut tai toivonut ja nyt sun vuoro olis olla sillä ykkösnumerolla saamassa?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #89 : 18.02.2011 14:06:03 »

No sitähän se ostoskeskus on!  Smiley

No nyt kun mietin paremmin, äiti ja eduskuntatalo osuu hyvin yksiin, koska kumpaakaan en kovin kunnioita Sydämestäni. Miettimällä omaa suhtautumistani hallintoon ja päättäjiin, löydän tunteitani äitiäni kohtaan.. Kuten en voi ymmärtää moniakaan asioita, ja meillä on eri ihanteet elämässä, eri arvoja, systeemi sekä äiti on kontrollifriikkejä. Wink Minä otan neuvoja vastaan, mutta menen omia teitäni. Hän haluaisi oikeati minun näyttävän erilaiselta ulkoisesti, antoi sen lakan unessa, ja minä otin muotovaahdon ja tein omani näköisen.. Smiley

Eniten mietin tota tosi outoo tyyliä. Mutta kai se on vaan sitä, että kun muutos on käynnissä, en vielä oikein "uusissa nahoissani" ole sopeutunut.

Kaljuus - totta, naiseus on ollut tapetilla. Ulkomuodostani oon ennemminkin alkanut hyvällä tapaa huolehtia, kun sisinkin voi paremmin, sitä jaksaa keskittyä semmoisiin, se sisäinen muutos heijastuu uloskin. Ehkä tuo puolikalju -> kalju meinaa sitä prosessia justiin siinä naiseudessa, tai sisäisessä kauneudessa "ilman koristeita"..

Tuli mieleen että se shamanistinen kohta.. olen kuin vieraalla maalla (ovathan nämä henkimaailma-jutut vielä sitä minulle) , mutta että, oliko siinä joku vinkki, miten kohdata se.. tuo välinpitämätön ystäväni oli siinä kohti ystävällinen sille inhottavalle ukolle. Nehän olivat jo kavereita entuudestaan.. hmm..

Sulla on loistavaa itsetutkintaa. Unia on hyvä verrata omaan fyysiseen ja henkiseen tilaan. Unet antaa hyviä vinkkejä kasvun paikoista ja käyttämättömistä kyvyistä ja mahdollisuuksista.

Lupasin palata vielä uneesi, kun eilen alko silmät vaipuun keskenkaiken kiinni.

Viime yönä.. Smiley

Kiitos.. Smiley
t

Nuo kaks turisrityttöä vois olla sun kaksi puolta, joita et tunne vielä tai et enään (ovat menneitä persoonallisuuksiasi tässä elämässä) ja siksi kattot niitä kuin turisteja, vaikka koet yhteyttä. Shamanistimies vois edustaa kipeitä kokemuksia, mitä sulla on ja joita katsot etäisyydeltä, aivan kuin ne tapahtuivat jollekin toiselle. Ihmisellä on monta elämää jo tässä yhdessäkin elämässä. Kukaan ei ole sama ihminen, joka oli 5 tai 10 vuotta sitten.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11
  Tulostusversio  

Siirry: