Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 105637 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #90 : 18.02.2011 15:09:42 »

Mihis se *A*:n uni täältä hävis? Oli just silmissä ja olin aikeissa vastata.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #91 : 18.02.2011 20:00:45 »


    smitten smitten

Kiitos rakkaat ystävät tulkinnasta. KKK  smitten

Rahaa, siis perintöä yms. ei tiedossa. Oisko nyt sen OIKEAN RAKKAUDEN aika?

"Ensimmäinen"

No jos se sitten ois? Ainaki jotain mitä odotat malttamattomasti (pankin ovien takana), juokset portaat ja ot sitten niiku ekana. Vaatii siis jotain muutakin kuin kotona kyyhöttelemistä ja odottelemista. Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #92 : 19.02.2011 11:41:26 »

Evea
Oiskohan päivämäärällä 3.3.2011 jotakin merktystä? Lopputuloksena 10 eli 1.
Tämä tulee myös niistä 24:stä tiikerinpennusta lisättynä päivämäärään 7.2.
Muuten kolmosesta tulee mieleen  jupiter:n transiitti. Se kun on vielä ensimmäisessä merkissä Oinaassa.
Pankkihan ei tarvitse tarkoittaa rahamaailmaa vaan vaikka "talletettua pää-omaa",
 jupiter:n oppeja Oinaan pää-kopassa.
 venus on 1  vesimies 3.3. ja Karma 3  kalat  Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #93 : 19.02.2011 16:06:43 »


    smitten smitten

Mummoni uni 1970-luvun alkupuolelta ja kuinka siinä sitten kävi....

Mummoni näki kolmen rappusen päässä jonkinlaisella tasanteella/maaperällä mammansa ja sisarensa Kaisan. Kaisa sanoi mummolleni, että "alahan jo tulla sieltä". Unennäköhetkellä molemmat sisarukset olivat elossa. Kaisa kuoli 1976 ja siitä kolmen vuoden kuluttua 1979 oma mummoni.

Mummoni mietti unen merkitystä. Äidilleni ja minulle se oli päivänselvää, mutta emme uskaltaneet sanoa mummolleni sen merkitystä. Mummo näki monia toteutuneita unia ja olen perinyt tuon taipumuksen.

Oman vastanähdyn uneni kolme rappusta: oisko kolme kuukautta tapahtuvaan? Menin reippaasti raput ylös.

Mä oon pitänyt periaatteena, että kuolemanpovaajaksi en ala, vaikka unet olisivat enneunia, vaan pidättäydyn enemmän elävien ihmisten matkassa. Enneunissa näkijällä itellään on jokatapaukses avaimet avata se uni.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #94 : 19.02.2011 16:15:03 »

Tänä aamuna näin unta, miten kuljin Skotlantilaisen linnani mailla raikkaan viileässä tuulessa meren siintäes silmissä, palasin linnaani, sain illalliseksi grillattua kanaa lisukkeineen ja kunnon viiniä ihanaises naisseurassa ja tuo täydellinen unelma siirtyi syliini tarjoamaan jälkiruokaani, kunnes mut julmasti herätettiin puhelinsoitolla, johon en viittiny vastata, kun otti niin päähän tulla herätetyksi. Angry
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #95 : 19.02.2011 18:12:50 »

Kaivelin arkistosta unen, joka kuvaa tilannetta, jossa unennäkijältä odotetaan jokun asian suhteen tuloksia tai on muutoin tarkemman seurannan kohteena tai kokee, että häneltä odotetaan onnistumista.

"Heräsin unessani vanhalla kapealla kivikadulla sängystäni. Aurinko paistoi ja linnut lauloivat. Naapurit olivat avaamassa asuntojensa puuluukkuisia ikkunoita ja katseliat minua. Nousin sängystä ja ajattelin mennä kotiini suihkuun ja vaihtamaan pyjamani pois. Kävelin pyjama päällä pitkin katua kotiini ja näin naapurustoa aamuaskareissaan. Kotia saapuessani olin valtavalla ulkoilma-areenalla, joka oli täynnä ihmisiä. Alhaalla oli areena, jossa minun piti suorittaa akropatiaesitys yhdessä parin muun kanssa, joka huipentuisi osaltani korkeaan monikierteiseen ja vaikeaan volttiin. Kävin mielessäni volttia läpi ollen yhtäaikaa areenan yläkatsomossa katsellen itseäni alhaalla areenalla. En saisi epäonnistua ja voltin pitäisi olla täydellinen"
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #96 : 20.02.2011 21:00:26 »



  Näin unen, että mieheni otti tallista moottoripyörää ulos, ja siinä tapahtui jokin haaveri,--

 en tiedä mikä?-- mutta samalla naapurin mies (vanhempi) veti itseään käsillään pitkin

 nurmikkoa, oli halvaantunut, tuli meidän puolelle,---yritin apua hänelle,--miehen vaimo oli

 välinpitämätön ja sanoi,-että mies on juonut kahvia,  mitä hän ei saisi juoda ollenkaan, siinä syy.

 Outo uni, mutta niin selkeä,--voisiko tälläistä selittää,---KIITOS.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #97 : 22.02.2011 18:40:51 »



  Näin unen, että mieheni otti tallista moottoripyörää ulos, ja siinä tapahtui jokin haaveri,--

 en tiedä mikä?-- mutta samalla naapurin mies (vanhempi) veti itseään käsillään pitkin

 nurmikkoa, oli halvaantunut, tuli meidän puolelle,---yritin apua hänelle,--miehen vaimo oli

 välinpitämätön ja sanoi,-että mies on juonut kahvia,  mitä hän ei saisi juoda ollenkaan, siinä syy.

 Outo uni, mutta niin selkeä,--voisiko tälläistä selittää,---KIITOS.

Voi olla kysymys kohtaamastasi välinpitämättömyydestä tai sitten ehkä pelkäät onnettomuutta tapahtuvaksi?
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #98 : 23.02.2011 10:41:11 »



  Näin unen, että mieheni otti tallista moottoripyörää ulos, ja siinä tapahtui jokin haaveri,--

 en tiedä mikä?-- mutta samalla naapurin mies (vanhempi) veti itseään käsillään pitkin

 nurmikkoa, oli halvaantunut, tuli meidän puolelle,---yritin apua hänelle,--miehen vaimo oli

 välinpitämätön ja sanoi,-että mies on juonut kahvia,  mitä hän ei saisi juoda ollenkaan, siinä syy.

 Outo uni, mutta niin selkeä,--voisiko tälläistä selittää,---KIITOS.

Voi olla kysymys kohtaamastasi välinpitämättömyydestä tai sitten ehkä pelkäät onnettomuutta tapahtuvaksi? 
  Kiitos vastauksesta,--pitää oikein miettiä.   Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #99 : 06.03.2011 02:55:14 »

Ennemunista, kaveri, nainenpa tietenki, näki joku aika sitte unta, että oli vanhempiensa luona ja käveli tallien takana pellolla. Oli alkamas kova ukonilma ja se käveli hevosen takana ja tuli toiselle puolelle tallia, jonka edessä sen äitee oli vanhas traktoris istumas ja päittelemäs kännykkäänsä, kuinka kauhia ukonilma on tulossa. Jyrinä ja salamointi alko olla kovat ja kaveri pujahti tallin ovesta sisään. Samas siihen hevoseen iski iso salama ja kaveri näki tallin ovelta hevosen kavioita ja kenkiä, kun se alkoi potkimaan vauhkona. Kaveri ajatteli, hitto, tuo salama olis iskeny muhun, jos olisin jääny ulos. Se hevonen muuttu vaalean ristiveriseksi mieheksi mahtavalla valkoisella hammasrivistöllä ja valkoisis vaatteissa.
Mies hymyili leviästi ja sano kaverille, että mä haluan sut. Kaveri siihen, että ei se nyt ihan nuan yksinkertasta ole, kyllä munki pitää jotakin saada. Niinpä se mies nauroi, otti kaverin käsilaukun käteensä, nosti sen ylös ja sanoi, että se moninkertaistaa kaiken rahantulon ja varallisuuden kaverille, mutta sen pitää edelleen tehdä sen rahan ja varallisuuden eteen jotain ja lisäs taas, että se haluaa mun kaverin tosissaan ja jatkaa sympaattista nauruaan.
Kaveri herää ja ihmettelee untaan ja soitti mulle siitä.

Menee 2-3 päivää ja kaveri menee hammaslääkärille ison hammasremontin takia ensimmäistä kertaa.
Hoitaja kutsuu kaverin hoitohuoneeseen ja se hammalääkäri on se unen mies ja tismalleen sen näköisenä kuin unessakin ja kaveri tapaa sen ekaa kertaa elämässään ja tietenkin siltä meni iha pasmat sekaisin.
Hoitosuunnitelmaa varten hammaslääkäri kutsu sen toimistoonsa ja kysy, että tää ei ole ny normaalia hoitotyötä, mutta lähtiskö kaveri illalliselle sen kanssa saman tien ja kaveri siihen, että anna kun mä ny vähä mietin ja ei hän niin helppo nainen ole. Treffit kuitenki tuli seuraavalle illalle drinkin ja keskustelun merkeissä.
Kaveri soittaa mulle ihan shokissa. Meni kuitenkin niille treffeille. Tuli seuraava hoitokäynti ja menivät illalliselle yhdes. Hammaslääkäri kokkas sille. Hammaslääkäri soittelee ja tekstittelee usein päivässä, eikä saa kaveria mielestään. Suhde on edennyt tiiviissä tahdis ja kaverillani on a million dollar hollywood-hymy. Smiley
« Viimeksi muokattu: 06.03.2011 04:00:58 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #100 : 06.03.2011 14:18:15 »

Tua symboliikka on magee. Ukonilma enteilee pelkoa = kaverilla ongelmaa hampaissa. Salama muuttaa kaiken nopeasti. Hevosenkengät olis onnea. Tyyppi valkoisessa hammasrivissä ja valkoisis vaatteis = hammalääkäripä tieten.
Kaveri joutui "yllättäen" hammaslääkärille ja unen näkemisen aikana siitä ei ollut vielä mitää tietoa, mutta se valitteli jotain hampaissaan ja kyseli hyvän hammaslääkärin perään = kävelee hevosen perässä.
Se sai ajan jonkun kaverinsa kautta tuolle hammaslääkärille paris päiväs. Loppujen lopuksi siinä kävi, kuten jo kerroin ja kaverin koko hampaisto hoidettiin terveeksi ja kruunutettiin posliinikuorilla valkoiseksi hollywood-hymyksi.

Unien symboliikka ei aina ole syvällisistä kiertoilmaisua.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #101 : 07.03.2011 15:48:58 »

Tämä oli erikoinen uni ja mielestäni ihan hyvän sävyinen...

Unessa minulta lohkesi vasen etuhammas ja sen sisältä tipahteli timantteja. Hieman kiivastuin ja noukin pudonneet maasta, laitoin takaisin ja liimasin hampaan umpeen... "ei helmiä sioille. Nämä ovat minun!", muistan murisseeni liimatessani  2funny
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #102 : 09.03.2011 11:14:31 »

Olipa erikoinen uni, aika pitkä ja rönsyilevä kyllä, mutta muistan vain tämän pätkän:
Sellainen 70-luvulla rakennettu talo oli myynnissä, ja sen oli annettu mennä hieman ränsistyneeseen kuntoon, kuitenkin kohtalaisessa kunnossa. Se oli hienolla paikalla, meren rannalla. Joku tuttuni (en muista kuka) halusi mennä sitä katsomaan ja oli innostunut siitä. Minulle tuli vain huonot vibat siitä talosta jotenkin, että siellä on huonot energiat yleensäkin, ja tuntui että siellä on jokin suuri kosteusvaurio mitä on yritetty peitellä. Ja sitten se omituisin osuus, heti taloon astuessa tuntui että yhtäkkiä olisi kokonainen kärpänen silmässä kiinni, eikä sitä saanut siitä irti, näki vain puolella silmällä, ahdisti hieman kun ei nähnyt kunnolla, ja nyt juuri pitäisi nähdä, kun on vanhempaa taloa katsomassa, kaikki yksityiskohdat. Myöhemmin joku selvitti, että tuon kärpäsen oli sylkäissyt talossa pesää pitävä käärme, tuo käärmelaji on sellainen joka sylkee myrkkynsä ihmisten silmiin.
  Huh Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #103 : 09.03.2011 14:30:20 »

Tämä oli erikoinen uni ja mielestäni ihan hyvän sävyinen...

Unessa minulta lohkesi vasen etuhammas ja sen sisältä tipahteli timantteja. Hieman kiivastuin ja noukin pudonneet maasta, laitoin takaisin ja liimasin hampaan umpeen... "ei helmiä sioille. Nämä ovat minun!", muistan murisseeni liimatessani  2funny

Kaikkea ei todellakaan tarvii selitellä vaikian kautta. Kun ihminen on henkisesti lahjakas, niin unien viesti on suorempi. Selität unesi merkityksen itse; ei helmiä sioille, nämä ovat minun! Sulla on jotain sellaista pääomaa itselläs, jota ei ihan kaikkien kanssa nautita.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #104 : 09.03.2011 14:38:49 »

Olipa erikoinen uni, aika pitkä ja rönsyilevä kyllä, mutta muistan vain tämän pätkän:
Sellainen 70-luvulla rakennettu talo oli myynnissä, ja sen oli annettu mennä hieman ränsistyneeseen kuntoon, kuitenkin kohtalaisessa kunnossa. Se oli hienolla paikalla, meren rannalla. Joku tuttuni (en muista kuka) halusi mennä sitä katsomaan ja oli innostunut siitä. Minulle tuli vain huonot vibat siitä talosta jotenkin, että siellä on huonot energiat yleensäkin, ja tuntui että siellä on jokin suuri kosteusvaurio mitä on yritetty peitellä. Ja sitten se omituisin osuus, heti taloon astuessa tuntui että yhtäkkiä olisi kokonainen kärpänen silmässä kiinni, eikä sitä saanut siitä irti, näki vain puolella silmällä, ahdisti hieman kun ei nähnyt kunnolla, ja nyt juuri pitäisi nähdä, kun on vanhempaa taloa katsomassa, kaikki yksityiskohdat. Myöhemmin joku selvitti, että tuon kärpäsen oli sylkäissyt talossa pesää pitävä käärme, tuo käärmelaji on sellainen joka sylkee myrkkynsä ihmisten silmiin.
  Huh Smiley

Magee symboliikka! Tarjotaanko sulle tai sun lähipiiriin jotain sellaista, mistä kaikkea totuutta ei ole kerrottu ja totuutta yritetään peitellä keinolla millä hyvänsä? Uni on selkä varoitus.
Katopas, mitä sulle on pukkaamassa lähiaikoina. Voit olla nimittäin myrkyt silmissä myöhemmin. Se voi olla joku sopimus tai ihmissuhde.
Varoitusunien kanssa sellaasta, että niinhän ei tarvi käydä valvetilassa, vaan ne ovat varoituksia, että näin saattaa käydä, ellet ole varovaisempi ja tarkkaile tapahtumia.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: