Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 105624 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
kadi74
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili
« Vastaus #120 : 04.04.2011 15:25:26 »

kadi74, mulla ois pieni kutina siitä, että ainakin nuo vauva-unet meinaa sellaista henkistä uudistumista/kasvua, ainakin jos itse synnytit unessa (tosin et ollut varma) niin sitten oot varmaan kehittymässä henkisesti tms.

Onko valve-elämässä tuo anoppi ja äitisi ihan väleissä? Meinaan että jos ei ole niin voi heijastua uniin aikalailla.

Ja mullakin käy välillä silleen, että jos valveilla ajattelee hetkenkin jotain tuollaista niin unessa se sama toistuu ja sille käy jotain ikävää koska mennyt on mennyttä ja varmaan alitajunta yrittää viestiä että pitäis eteen päin mennä (:

No tuota,siitä ei mennyt kovin kauaa näistä vauvaunista, kun erosin sitten,mutta minä ja äiti ei oikein olla tultu toimeen sen anopin kanssa  buck2 En sitten saanut selvää siinä unessa kuka oli tämä mies,joku tumma kuitenkin,en tiedä.. Embarrassed

Ja kyllä usein tulee kyllä ajateltua tätä teinirakkautta,ehkä olis jo aika luovuttaa ja katsoa uusiin tuuliin.. :Smiley

Mutta iso kiitos sinulle  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #121 : 05.04.2011 10:02:25 »

Tämä oli erikoinen uni ja mielestäni ihan hyvän sävyinen...

Unessa minulta lohkesi vasen etuhammas ja sen sisältä tipahteli timantteja. Hieman kiivastuin ja noukin pudonneet maasta, laitoin takaisin ja liimasin hampaan umpeen... "ei helmiä sioille. Nämä ovat minun!", muistan murisseeni liimatessani  2funny

Kaikkea ei todellakaan tarvii selitellä vaikian kautta. Kun ihminen on henkisesti lahjakas, niin unien viesti on suorempi. Selität unesi merkityksen itse; ei helmiä sioille, nämä ovat minun! Sulla on jotain sellaista pääomaa itselläs, jota ei ihan kaikkien kanssa nautita.
Kiitos tästä. Samoilla linjoilla olin itsekin... se mihin se liittyy suoranaisesti, jääköön tämän ulkopuolelle  Wink

Mutta kysmpä taas lyhyttä, koska osaat asian  smitten

Unessa olin kattohuoneistossa, joka oli täynnä vanhaa tavaraa (vintti). Oleskelin ja odotin... istuin vanhaan nojatuoliin ja unohdin itseni sinne. Tajusin ajan kuluva -vuosien, kymmenten  buck2 Mutta en päässyt nojatuolin mukavuudesta irti, ehkä en toisaalta halunnutkaan...
Eräs mies tuli ja nosti minut ylös tuolista, hieman kovakouraisesti ja vei pois huoneistosta. Hississä näin kasvoni... ja tajusin elämä menee ohi, jos ei elä! Elämään kuuluu kipukin... turvallinen, mukava elämä on illuusio!

Samoinko taas pointin itse? Oletan, mutta en halua uskoa... istun nojatuolissani  crazy2
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #122 : 12.04.2011 02:11:46 »


 Näin unen, ---jouduin kävelemään tiellä, joka oli tulvan peitossa, selvisin siitä hyvin,

 luulin päässeeni jo "kuiville",--sitten piti mennä sillan ali, ja siellä oli melkein kaulaan asti

 tulvavettä,--minulla oli kuitenkin sellainen olo, että hyvin tästä selviän,  ja yllättäin alkoi

 maa näkymään.

 Mitähän tämä kuvaa?  Kiitos.   Smiley

Ensimmääsenä tuli mieleen haaste elämänpolullasi, jonka "kahlaat" läpi onnistuneesti, koska tiedät, että tämä on sun tiesi ja sä selviät siitä.
Toisaalta vesi on puhdistava ja pyhä elementti, joten pieni kahlaus ja puhdistautuminen vedessä on aina paikallaan, eikö totta?  Wink
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #123 : 12.04.2011 02:16:38 »

Tästä on jokunen viikko aikaa,ehkä reilu kuukausi. kun monena yönä näin unta syntyvästä vauvasta,en muista tarkkaan että olinko itse siinä synnyttämässä..Mutta tämä samanen uni erilaisena vaan toistui ja toistui,nyt en ole syntymä unia nähnyt,mutta toissa yönä olin menossa naimisiin ja siinä anopin tekele syytti äitiäni jostain virheestä..

Sittenhän on aika-ajoin kun ajattelen teinirakkautta,niin uniin ilmestyy teiniaikojen rakastettu ja aina jotain pahaa tapahtuu siinä unessa...

Osaiskohan joku edes yrittää selvittää mitä nää meinaa???

Naisilla synnyttäminen saattaa liittyä naiseuteen ja tään kanssa mä olen tulkitsijana hukassa, muutoin tässähän olis yhtä menestystarinaa naisten kanssa. buck2 Toisaalta se viittaa myös uuden asian alkuun, johon sua voidaan henkimaailmasta valmistella.
Nuo anopin syyttelyt äidillesi.. taas naisellisuuteen ja siinä kasvamiseen liittyvä asia, johon mä olen miehenä aika avuton vastaamaan.
Teiniaikojen rakkaus on kenties ollu pettymys, jota käsittelet edelleen sielun tasolla.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #124 : 12.04.2011 02:25:17 »

Tämä oli erikoinen uni ja mielestäni ihan hyvän sävyinen...

Unessa minulta lohkesi vasen etuhammas ja sen sisältä tipahteli timantteja. Hieman kiivastuin ja noukin pudonneet maasta, laitoin takaisin ja liimasin hampaan umpeen... "ei helmiä sioille. Nämä ovat minun!", muistan murisseeni liimatessani  2funny

Kaikkea ei todellakaan tarvii selitellä vaikian kautta. Kun ihminen on henkisesti lahjakas, niin unien viesti on suorempi. Selität unesi merkityksen itse; ei helmiä sioille, nämä ovat minun! Sulla on jotain sellaista pääomaa itselläs, jota ei ihan kaikkien kanssa nautita.
Kiitos tästä. Samoilla linjoilla olin itsekin... se mihin se liittyy suoranaisesti, jääköön tämän ulkopuolelle  Wink

Mutta kysmpä taas lyhyttä, koska osaat asian  smitten

Unessa olin kattohuoneistossa, joka oli täynnä vanhaa tavaraa (vintti). Oleskelin ja odotin... istuin vanhaan nojatuoliin ja unohdin itseni sinne. Tajusin ajan kuluva -vuosien, kymmenten  buck2 Mutta en päässyt nojatuolin mukavuudesta irti, ehkä en toisaalta halunnutkaan...
Eräs mies tuli ja nosti minut ylös tuolista, hieman kovakouraisesti ja vei pois huoneistosta. Hississä näin kasvoni... ja tajusin elämä menee ohi, jos ei elä! Elämään kuuluu kipukin... turvallinen, mukava elämä on illuusio!

Samoinko taas pointin itse? Oletan, mutta en halua uskoa... istun nojatuolissani  crazy2

 Wink

No tuota... sulla on noita henkisiä kykyjä, joita aistin energiana susta niin tuli sellaasta mieleen, notta taidat viihtyä niin hyvin itsesi keskuksessa, että meinaa ihmisenmuodon normaalielämä hiukan olla toisarvoista?
Uni olis muistutus siitä, että sun ensisijainen homma maapallo-elämässä kerätä kokemuksia myöhempiä tutkimuksia varten, vaikka sulla on noita kykyjä, joiden kanssa viihdyt.
Nuo kerätyt kokemukset on kuin näyteputkiloita, joihin keräät näytteitä maapallo-elämästä sinne jonnekin muualle. Siksi sä oot täällä.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #125 : 12.04.2011 02:31:35 »

Näin unta, että mulle rakas vanhempieni Rita-koiravanhus nappasi lattialla olleesta kirjapinosta KARHU-nimisen kirjan. Nauratti kamalasti, kun en ajatellut Ritan osaavan lukea Grin ja silti luettiin sen kanssa ensin takakansi, sitten muutama sivu kirjaa, kunnes Rita totesi, että kirja ei ole sille sopiva, vaan turhan tylsä. Karhu-kirjassa oli kamalan paljon voimaa ja se oli ensimmäinen kirja, jonka koira ikinä oli leukojensa väliin napannut.

(Lapsena luulin ihan oikeasti, että meidän hyvin paljon Ritaa ulkonäöltään ja luonteeltaan muistuttava Tsuku osasi lukea - tein sille jopa oman joulukortin. Ja se tykkäsi siitä! smitten Grin)

Tuo kirjan voimallisuus jäi mietityttämään, ja se, miksi Rita oli siinä unessa niin suuressa roolissa. Osaisiko Unissa Kävelijä tai joku muu selittää?  Huh

Eläinystävämme vierailevat aina silloin tällöin edelleen meidän luonamme, vaikka ovat siirtyneet henkimaailman puolelle. Eläinveljemme ja siskomme ymmärtävät paljon enemmän, mitä ihminen kykenee tällä hetkellä edes kuvittelemaan. He ovat meidän elämässämme opettajiamme, eivätkä ihmiset niiden. He ovat vanhoja sieluja, jotka ovat olleet jo ihmisiä tarpeeksi ja eivät siksi enään koe egollista tarvetta syntyä ihmiseksi enään ja siten kykenevät sietämään jatkuvasti anteeksi antaen ihmisten julmuudetkin ja antamaan pyytentöntä rakkautta aina vaan uudestaan ja uudestaan.
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #126 : 12.04.2011 13:41:41 »

Viime yön unessa mulla oli sellainen tosi (ehkä jopa miehekkään) treenatun näköinen vatsa, josta lihakset paistoi. Mä en muuten ikimaailmassa haluaisi sellaista itselleni! Tykkään sellaisesta hennon naisellisesta lookista.  2funny

Mutta mitä ihmettä mahtoi tarkoittaa?  :Smiley

edit. Tuli muuten nukuttua sellainen solar plexusta vahvistava tulijaspis kainalossa, liekö vaikuttanut.  crazy2
« Viimeksi muokattu: 12.04.2011 13:47:07 kirjoittanut Casperiina » tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #127 : 12.04.2011 22:49:53 »

Viime yön unessa mulla oli sellainen tosi (ehkä jopa miehekkään) treenatun näköinen vatsa, josta lihakset paistoi. Mä en muuten ikimaailmassa haluaisi sellaista itselleni! Tykkään sellaisesta hennon naisellisesta lookista.  2funny

Mutta mitä ihmettä mahtoi tarkoittaa?  :Smiley

edit. Tuli muuten nukuttua sellainen solar plexusta vahvistava tulijaspis kainalossa, liekö vaikuttanut.  crazy2

Unimaailmassa kaikki on mahdollista, vaikka kokeilla miltä näyttää eri kuoseissa. Wink Tosin olit jo tietoisesti valmistautunut ennen nukkumaan menoa vahvistamaan ko. aluetta, joten eiköhän henkimaailma vaan näyttäny unen kautta, että pyyntösi ja halusi on otettu huomioon.
tallennettu
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #128 : 13.04.2011 15:55:19 »


 Näin unen, ---jouduin kävelemään tiellä, joka oli tulvan peitossa, selvisin siitä hyvin,

 luulin päässeeni jo "kuiville",--sitten piti mennä sillan ali, ja siellä oli melkein kaulaan asti

 tulvavettä,--minulla oli kuitenkin sellainen olo, että hyvin tästä selviän,  ja yllättäin alkoi

 maa näkymään.

 Mitähän tämä kuvaa?  Kiitos.   Smiley

Ensimmääsenä tuli mieleen haaste elämänpolullasi, jonka "kahlaat" läpi onnistuneesti, koska tiedät, että tämä on sun tiesi ja sä selviät siitä.
Toisaalta vesi on puhdistava ja pyhä elementti, joten pieni kahlaus ja puhdistautuminen vedessä on aina paikallaan, eikö totta?  Wink
  KIITOS VASTAUKSESTA,  VOI HYVINKIN OLLA TOTTA.  Smiley
tallennettu
Casperiina
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 688



Profiili
« Vastaus #129 : 13.04.2011 17:10:40 »

Kiitos Unissa Kävelijä.   Smiley

Kylläpä nyt on unia. Viime yöstä jäi mieleen valtava vanhempieni omistama talo. Siellä oli paljon huoneita (minun huoneita), jotka olivat täynnä pelkkiä kirjoja. Ja nämä huoneet eivät olleet ihan normaaleja; niissä ei ollut seiniä vaan sellaiset mustat, rautaiset koristeelliset kalterit tai vastaavat ja jokaisen ovi lukittuna. Mä olin varmaankin avainten haltija, kaiken tiedon omistaja.

Sitten ylikertaan meni valtavat leveät portaat ja muistan niitä ylös hypellessäni ajatelleeni, että tämä on kuin Lara Croftin talosta (siinä pelissä). Portaat veivät jonkinlaiseen korkeaan salimaiseen tilaan joka oli kylpyhuone.  2funny

Talossa oli myös paljon paikallisia tuttuja juhlimassa. Isäni oli päästänyt heidät sinne, ihmettelin kovasti asiaa, koska tiesin, että monet näistä tyypeistä ei aina osaa käyttäytyä kunnolla. Isäni tosin viihtyi toisessa siivessä kuin vieraat, sohvallaan "virtahepona" kuten tavallista...  buck2
tallennettu

aurinko venus merkurius neptunus kauris 5. huone
askendentti leijona
kuu jupiter vesimies 6.huone aspect_opp askendentti
uranus saturnus jousimies 4.huone
mars skorpioni 4.huone
pluto skorpioni 3.huone aspect_opp keskitaivas
chiron 10.huone
kaisa_v
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Profiili
« Vastaus #130 : 14.04.2011 15:24:52 »

Näin unta, että kävelin metsässä ja lumen seasta ilmestyi karhu, karhu lähti ja jätti muutaman pentunsa, piilottelin niitä pitkin pusikoita metsästäjiltä ja löysin korin johoon ne laskin, kävelin vuorelle jossa tuoksui raikas ilma, haukat lentelivät taivaalla, maassa oli kukkia, pennut juoksivat iloisena alas rinnettä ja susi käveli viereeni ja katsoi pentuja, sitten heräsin

kiitos jos kertoisitte mitä meinaa
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #131 : 14.04.2011 17:10:19 »

On tästä jo aikaa, mutta minäkin näin unta karhusta, joka tuli kotiini riehumaan. Pääsin turvaan rakkaideni kanssa yhteen huoneista, eikä karhu saanut murrettua ovea.
Kaikista hassuinta oli, että näin karhun ikkunasta, kun se löntysti suoraan pihalta ulko-ovesta sisälle ja lähti etsimään ihmisiä talon sisältä. Hetken aikaa se tosiaan jaksoi riehua, mutta kyllästyi ja lähti. Valkoinen lukittu ovi ei antanut periksi, eikä karhu rikkonut paikkoja talossa.
Kumma kyllä, en pelännyt ollenkaan. Odottelin vain, että karhu saisi tarpeekseen.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #132 : 14.04.2011 20:57:59 »

Kiitos Unissa Kävelijä.   Smiley

Kylläpä nyt on unia. Viime yöstä jäi mieleen valtava vanhempieni omistama talo. Siellä oli paljon huoneita (minun huoneita), jotka olivat täynnä pelkkiä kirjoja. Ja nämä huoneet eivät olleet ihan normaaleja; niissä ei ollut seiniä vaan sellaiset mustat, rautaiset koristeelliset kalterit tai vastaavat ja jokaisen ovi lukittuna. Mä olin varmaankin avainten haltija, kaiken tiedon omistaja.

Sitten ylikertaan meni valtavat leveät portaat ja muistan niitä ylös hypellessäni ajatelleeni, että tämä on kuin Lara Croftin talosta (siinä pelissä). Portaat veivät jonkinlaiseen korkeaan salimaiseen tilaan joka oli kylpyhuone.  2funny

Talossa oli myös paljon paikallisia tuttuja juhlimassa. Isäni oli päästänyt heidät sinne, ihmettelin kovasti asiaa, koska tiesin, että monet näistä tyypeistä ei aina osaa käyttäytyä kunnolla. Isäni tosin viihtyi toisessa siivessä kuin vieraat, sohvallaan "virtahepona" kuten tavallista...  buck2

Ensimmääsenä tuloo mieleen, jotta mitä sua koskevia asioota haluat perheesi sisäisinä asioona, eikä levitellä ympäriinsä? Onko isäs suhtautuminen, että sillä ei oo hälle mitään väliä enään? Vähä niinku luovuttanu? Ilmeisen painava asia kuitenkin on, koska uni johdattaa sut suureen kylpyhuoneeseen ja sehän on sitä varten, että siellä puhdistaudutaan. Iso kylpyhuone, siis sali isoille asioille.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #133 : 14.04.2011 21:01:49 »

Näin unta, että kävelin metsässä ja lumen seasta ilmestyi karhu, karhu lähti ja jätti muutaman pentunsa, piilottelin niitä pitkin pusikoita metsästäjiltä ja löysin korin johoon ne laskin, kävelin vuorelle jossa tuoksui raikas ilma, haukat lentelivät taivaalla, maassa oli kukkia, pennut juoksivat iloisena alas rinnettä ja susi käveli viereeni ja katsoi pentuja, sitten heräsin

kiitos jos kertoisitte mitä meinaa

Oot ilmeisen sinut shamanistisen tai maanläheisen maailmankatsomuksen kanssa. Sait kaksi uutta karhun pentua muiden voimaeläintesi ja oppaittesi joukkoon. Teeppä tuttavuutta! Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #134 : 14.04.2011 21:09:14 »

On tästä jo aikaa, mutta minäkin näin unta karhusta, joka tuli kotiini riehumaan. Pääsin turvaan rakkaideni kanssa yhteen huoneista, eikä karhu saanut murrettua ovea.
Kaikista hassuinta oli, että näin karhun ikkunasta, kun se löntysti suoraan pihalta ulko-ovesta sisälle ja lähti etsimään ihmisiä talon sisältä. Hetken aikaa se tosiaan jaksoi riehua, mutta kyllästyi ja lähti. Valkoinen lukittu ovi ei antanut periksi, eikä karhu rikkonut paikkoja talossa.
Kumma kyllä, en pelännyt ollenkaan. Odottelin vain, että karhu saisi tarpeekseen.

Jos et olis maininnu tuota valkoista ovea ja sitä, ettet pelännyt, niin olisin saattanut tulkita, että pelkäätkö omia sisäisiä voimiasi ja kykyjäsi, mutta kun mainitsit, niin kysymys on ulkopuolisesta hyökkääjästä. Joku on hyökkäämässä henkisesti, mutta sulla on tuo valkoinen ovi kiinni suojaamassa sinua ja sun ei tarvitte pelätä, koska tiedät, että vaikka hyökkäys on voimakas, niin olet turvassa ja se hyökkääjä kyllästyy, kun ei saa mitään vastinetta sulta. Vauriot tuosta hyökkäyksestä jäävät olemattomiksi. Et siis vanhigoitu hyökkäyksestä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: