Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unien tulkintaa  (Luettu 105611 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Nemimonde
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 58


Profiili
« Vastaus #135 : 14.04.2011 22:25:10 »

Mä harvoin mietin uniani, mutta mulla on vähän aikaa sitten nähty uni/unenkappale jääny häiritsemään:

Siinä petin miestäni (tiedostin pettämisen) jonkun nuoren, hölmönoloisen pojan (n. 18-20) kanssa pöydän alla. Ohjasin siis ko. ihmistä touhuun tiuskien ja fyysisesti ohjaten ja yritin olla nopea. Ennen kuin mentiin pöydän alle olin muistaakseni halannut poikaa ja ruvennut tuntemaan niin kovaa seksuaalista vetoa häneen vartalonsa takia, että en voinut vastustaa kiusausta.

Oli semmonen vaaleatukkainen ja ruskeasilmäinen, muistutti etäisesti vähän omaa miestäni hänen ollessa nuorempi, tosin tukka oli vaaleampi ja silmät tummemmat.


Juuri sillä jäänyt häiritsemään, kun olen kuitenkin ihminen, joka ei hyväksy pettämistä itseltäänkään.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #136 : 14.04.2011 22:41:46 »

Mä harvoin mietin uniani, mutta mulla on vähän aikaa sitten nähty uni/unenkappale jääny häiritsemään:

Siinä petin miestäni (tiedostin pettämisen) jonkun nuoren, hölmönoloisen pojan (n. 18-20) kanssa pöydän alla. Ohjasin siis ko. ihmistä touhuun tiuskien ja fyysisesti ohjaten ja yritin olla nopea. Ennen kuin mentiin pöydän alle olin muistaakseni halannut poikaa ja ruvennut tuntemaan niin kovaa seksuaalista vetoa häneen vartalonsa takia, että en voinut vastustaa kiusausta.

Oli semmonen vaaleatukkainen ja ruskeasilmäinen, muistutti etäisesti vähän omaa miestäni hänen ollessa nuorempi, tosin tukka oli vaaleampi ja silmät tummemmat.


Juuri sillä jäänyt häiritsemään, kun olen kuitenkin ihminen, joka ei hyväksy pettämistä itseltäänkään.

Uni vois viestittää, että ehkä sun on aika miettiä noita itselles ja toiselle asettamia rajoja ja tabuja uudelleen. Universaalissa aidossa rakkaudessa ei ole ihmisen ahneeseen omistushaluun perustuvia rajoituksia ja kieltoja, eikä häpeää. Sydämen tunteet ratkaisevat.
Maallisesti ajateltuna se vois merkitä kehotusta miettiä omaa seksuaalisuuttaan ja toteuttaako sitä ja saako sitä toivomallaan tavalla ja onko tyytyväinen seksuaaliseen elämäänsä.
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 22:44:27 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #137 : 14.04.2011 22:42:47 »

Laitan viimeöisen uneni tänne tuolta unitopiikista, tässä unessa oli vain jotain merkittävää... Osaisiko joku auttaa Huh

Olin muuttunut osittain miehekseni, mm. mulla oli miehen tummat hiukset (itselläni tummanvaaleat), parta, silmät ja (tarkka, plutoninen) katse, sekä karvoitus (kuulostaa härskiltä :Smiley ). Seisoin valkoisessa tilassa, se ei ollut huone tai paikka, pelkästään tila, seisoin alasti ja tutkin uutta kroppaani yltympäri. Mieheni ei siis ollut unessa läsnä eikä ketään muitakaan, olin yksin siinä valkoisessa tilassa, olin muuttunut meidän kahden metamorfoosiksi - all in one, jos voi sanoa :Smiley

Voisiko tämän liittää suhteen tilan läpikäymiseen, yritykseen asettua miehen nahkoihin, ymmärtää hänen tarkoituksensa tms.?

Taustaksi voin kertoa, että meillä on viime aikoina suhde ollut varsin jännitteinen, riitoja syntyy erittäin herkästi. Kipinät lentelevät, mutta savun laskettua juttelemme ja käymme fiiliksiä läpi, omalta kohdaltani välillä kyyneleet silmissä Cry Asiat käymme kyllä läpi, joka kerta, koska kumpikaan meistä ei tykkää keskenjätetyistä asioista. Olen miettinyt eroakin. Rakkautta varmasti on, ja paljon, mutta tuntuu, että rakkaus jää sinne rytinän ja möyrinnän jalkoihin. Lisäksi tuntuu siltä, että se syvyys, mitä kaipaan, on jotenkin kadoksissa, en oikein enää aina tiedä, mitä mies ajattelee Undecided  Tuntuu, että välillemme on kasvanut läpinäkyvä seinä. En tiedä, mitä pitäisi tehdä, jatkaa vai pitää tauko... Vai jatkaa eri teillä - mikä on kyllä vihoviimeinen vaihtoehto, mutta jos on pakko, niin Cry

Meillä on tosin molemmilla menossa Pluton haasteelliset transiitit: mulla sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti (orbi 7 astetta) , miehellä avautuva  pluto aspect_squ venus (orbi 1 aste).
« Viimeksi muokattu: 14.04.2011 22:44:49 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #138 : 14.04.2011 23:07:24 »

Laitan viimeöisen uneni tänne tuolta unitopiikista, tässä unessa oli vain jotain merkittävää... Osaisiko joku auttaa Huh

Olin muuttunut osittain miehekseni, mm. mulla oli miehen tummat hiukset (itselläni tummanvaaleat), parta, silmät ja (tarkka, plutoninen) katse, sekä karvoitus (kuulostaa härskiltä :Smiley ). Seisoin valkoisessa tilassa, se ei ollut huone tai paikka, pelkästään tila, seisoin alasti ja tutkin uutta kroppaani yltympäri. Mieheni ei siis ollut unessa läsnä eikä ketään muitakaan, olin yksin siinä valkoisessa tilassa, olin muuttunut meidän kahden metamorfoosiksi - all in one, jos voi sanoa :Smiley

Voisiko tämän liittää suhteen tilan läpikäymiseen, yritykseen asettua miehen nahkoihin, ymmärtää hänen tarkoituksensa tms.?

Taustaksi voin kertoa, että meillä on viime aikoina suhde ollut varsin jännitteinen, riitoja syntyy erittäin herkästi. Kipinät lentelevät, mutta savun laskettua juttelemme ja käymme fiiliksiä läpi, omalta kohdaltani välillä kyyneleet silmissä Cry Asiat käymme kyllä läpi, joka kerta, koska kumpikaan meistä ei tykkää keskenjätetyistä asioista. Olen miettinyt eroakin. Rakkautta varmasti on, ja paljon, mutta tuntuu, että rakkaus jää sinne rytinän ja möyrinnän jalkoihin. Lisäksi tuntuu siltä, että se syvyys, mitä kaipaan, on jotenkin kadoksissa, en oikein enää aina tiedä, mitä mies ajattelee Undecided  Tuntuu, että välillemme on kasvanut läpinäkyvä seinä. En tiedä, mitä pitäisi tehdä, jatkaa vai pitää tauko... Vai jatkaa eri teillä - mikä on kyllä vihoviimeinen vaihtoehto, mutta jos on pakko, niin Cry

Meillä on tosin molemmilla menossa Pluton haasteelliset transiitit: mulla sulkeutuva  pluto aspect_con askendentti (orbi 7 astetta) , miehellä avautuva  pluto aspect_squ venus (orbi 1 aste).

Taustat huomioon ottaen, niin uskoisin sulla olevan kova tarve yrittää ymmärtää miestäsi. Taitaa olla välillä aikamoista hebreaa, kun egot lyö yhteen, ei kait muuten erimielisyyksiä tulisikaan, joten henkimaailma on apuna ja auttaa sua astumaan miehesi nahkoihin. Yritä viipyä niissä nahoissa vaikka ihan valvetilassa. Antaa paljon viisautta.
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #139 : 15.04.2011 03:50:57 »

hei.. mulla oli todella mieleenpainuva surullinenkin uni.

n. kk sitten erosin miehestä ja tunteita on kovin vielä kummankin puolelta ja selvittämättömiä asioita.
miehestä saanut käsityksen ettei mikään pelimies, enkä epäile hänellä olevan ketään toista .. enkä ole missään vaiheessa epäillytkään. itselläni tuon suhteen jälkeen hetimiten oli sitten uusi mies kuvioissa, kun en yksinäisyyttä kestänyt ja otin laastariksi sitten toisen..(tyhmää, tiedetään)

uneen tuli kuitenkin muutama yö sitten tilanne missä kyseinen mies sanoi etten voi kertoa tapailuistamme kenellekkään, koska hänellä on uusi nainen ja ei halua suhteen kaatuvan meidän tapailujen ja välienselvittelyjen vuoksi. olin unessa todella oudossa mielentilassa, en tiennyt mitä ajatella taikka tehdä.. en tuntenut surua, vihaa tai mitään.. olin ihan lukossa. miksi näen tällaista unta vaikken valvetilassa ajattele tämän asian mahdollisuuttakaan? tiedän että hän välittää minusta todella paljon edelleen.

mistä tämä voisi kertoa?
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #140 : 15.04.2011 13:00:51 »

hei.. mulla oli todella mieleenpainuva surullinenkin uni.

n. kk sitten erosin miehestä ja tunteita on kovin vielä kummankin puolelta ja selvittämättömiä asioita.
miehestä saanut käsityksen ettei mikään pelimies, enkä epäile hänellä olevan ketään toista .. enkä ole missään vaiheessa epäillytkään. itselläni tuon suhteen jälkeen hetimiten oli sitten uusi mies kuvioissa, kun en yksinäisyyttä kestänyt ja otin laastariksi sitten toisen..(tyhmää, tiedetään)

uneen tuli kuitenkin muutama yö sitten tilanne missä kyseinen mies sanoi etten voi kertoa tapailuistamme kenellekkään, koska hänellä on uusi nainen ja ei halua suhteen kaatuvan meidän tapailujen ja välienselvittelyjen vuoksi. olin unessa todella oudossa mielentilassa, en tiennyt mitä ajatella taikka tehdä.. en tuntenut surua, vihaa tai mitään.. olin ihan lukossa. miksi näen tällaista unta vaikken valvetilassa ajattele tämän asian mahdollisuuttakaan? tiedän että hän välittää minusta todella paljon edelleen.

mistä tämä voisi kertoa?

Klassikko. Tää on aika tyypillinen uni tuoreissa eroissa, kun tunnemaailma on arka vielä ja realismi ei ole vielä täysin selvää, jolloin henkimaailma viestittää unen kautta varsin lempeästi, että ottaa ne ruusunpunaiset toivelasit silmiltä ja jatka omaa elämää ja anna sen toisen mennä.

Normaalisti näissä unitulkinnoissa en ota kantaa energioihin, mutta sun kohdalla energia on aika raskasta ja tummaa, jossa on tarrahenkimäisyyttä ja energiavampyrismiä. Se ei ime elämäniloa ja energiaa vain sinusta, vaan myös muista, joten jotta et vaivu eristyksiin muista erosuruasi tehdessäsi, pyri puhdistamaan tuo energiakenttäsi puhtaaksi.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #141 : 15.04.2011 13:14:01 »

Ahdistaa! Näin unta, että olin pitkäaikaisen ystäväni, jonka kanssa välit ovat laimenneet, kanssa liikkeellä täällä Oulussa ja me mentiin jostain syystä merenpohjaan hengailemaan. Pystyttiin siis hengittää ja olla siellä ihan normaalisti, ympäristö oli yökerhomainen. Yhtäkkiä ystävän otsasta lähti lentoon luoti aika hiljaista vauhtia niin, että ehdin väistää sitä, mutta niin kovaa kumminkin, että törmätessään johonkin puiseen pilariin, pilari otti osumaa. Kysyin mikä se luoti oli, mutta ystäväni vain naureskellen sanoi, että entisen elämän muistot tulee esiin.

Yhtäkkiä paine merenpohjassa kasvoi aivan sietämättömäksi, minulla tuntui hammas murenevan (tunsin sen kivun vähän turhankin selvästi unen aikana, olisinkohan purrut hampaita yhteen?) ja toisesta hampaasta lähti pikkuruinen luoti eteenpäin. Yritettiin kiivetä kettinkejä pitkin takaisin maan pinnalle, mutta yrittäessämme paine kasvoi vielä enemmän. Sanoin, että annan mitä tahansa jos nyt päästään pois. Paine hellitti, ja kiipesimme ylös.

Kaupunki oli kaaos. Joku oli yrittänyt viedä Ottomaatin kadunvarresta ja ihmisiä oli kerääntynyt siihen ympärille. Juteltiin muiden selviytyneiden kanssa, meitä ei ilmeisesti ollut montaa. Tavallaan olin iloinen siitä, että niin paljon ihmisiä oli kuollut, että maapallo ei ylikansoittuisi. Ymmärsin sen kaiken tapahtuneen Äiti Maan pakkotoimenpiteenä.

(Jossain vaiheessa vielä otin kuvan siitä luodin hampaaseen aiheuttamasta rei'ästä ajatuksena postata se tänne, mutten voinutkaan näyttää sitä kuvaa astrolaisille, kun hoksasin olevani liian vähissä pukeissa. Tongue)

Jopas, jopas.. Merkittävän tuntuinen uni, voimakas kuvakieli ja suhteellisen suoraselitteinen uni. Onko sulla taipumusta nähdä enneunia yhteiskunnallisesti ja maailmanlaajuisesti vai onko tämä ensimmäinen kerta?

Luoti otsasta, alkulaukaus johonkin, jota vähätellään ensin, mutta joka aiheuttaa painetta, joka viimein räjähtää unen kertomin tuloksin. Mielenkiintoinen pointti tuo, että halusit jakaa unessa tuon kuvan rikkoutuneesta hampaastasi julkisesti. Painottaa edelleen yhteiskunnallista merkitystä näille tapahtumille.

Jostain syystä sulle on nyt annettu tämä näky. Kirjoitapa ylös koko uni itsellesi ja yritä muistella yksityiskohtia. Jäämme odottelemaan tulevia.
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #142 : 15.04.2011 13:34:32 »


 Wink

No tuota... sulla on noita henkisiä kykyjä, joita aistin energiana susta niin tuli sellaasta mieleen, notta taidat viihtyä niin hyvin itsesi keskuksessa, että meinaa ihmisenmuodon normaalielämä hiukan olla toisarvoista?
Uni olis muistutus siitä, että sun ensisijainen homma maapallo-elämässä kerätä kokemuksia myöhempiä tutkimuksia varten, vaikka sulla on noita kykyjä, joiden kanssa viihdyt.
Nuo kerätyt kokemukset on kuin näyteputkiloita, joihin keräät näytteitä maapallo-elämästä sinne jonnekin muualle. Siksi sä oot täällä.
Kiitän ja kumarran kunnioittavasti  Smiley
Jään nautustelemaan tätä ja näen unia...
 smitten
tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #143 : 19.04.2011 10:57:48 »

Näin unta, että matkustin junalla kotiin. Yhtäkkiä, vähän liian myöhään, tajusin, että oltiinkin jo perillä, ja minun piti päästä junasta ulos. Junan ollessa jo vauhdissa hyppäsin ulos hankeen, ja huusin samalla ihmisille, että heittäisivät pahvilaatikkoni, jossa kaikki matkatavarani olivat, ulos junan ovesta. Sain turvallisesti tavarani, mutta sitten huomasin, että olin kiireessä ottanut jonkun toisen ihmisen kengät.
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
Kesäyön Usva
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 80


Profiili
« Vastaus #144 : 20.04.2011 11:08:16 »

Näin viime yönä unta, että ajoin autoa ja kyydissäni oli tuttavarouva vastasyntyneen vauvansa kanssa. Oli lunta ja pimeää, yö tulossa, ja lupasin ajaa meidät kotiin. Kuitenkaan en löytänyt millään oikeaa reittiä kotiin, vaan harhailimme vieraassa kaupungissa ympäriinsä.
Lopulta alkoi aamu sarastaa, ja enää en ajanutkaan autoa vaan vedin rouvaa vauvoineen pulkassa  Grin
Vastaamme tuli ihmisiä, ja pari ratsastajaakin hevosineen, mutta unen aikana en löytänyt tietä kotiin. Unen loppuessa löysin kuitenkin jo tienviitan oikeaan suuntaan.

Ja tämä rouva kyydissäni ei ole läheinen ystävä, vaan ihan hyvänpäivän tuttu samalta kylältä.

Luulltavasti törmään häneen jossain lähipäivinä, kun yleensä näin käy kun näen ihmisistä unta :-). Mutta mitä lie tuo pimeä talvi ja eksyminen?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #145 : 20.04.2011 15:16:32 »

Mulla ois tämmöin 'pikainen kysymys' vain tälläkertaa Cheesy Eli mitä tarkoittaa, kun unessa on ulkonäöltään rumia ihmisiä, ja minä menen kaunistamaan heitä mm. laitan hiukset yms ? =D Itselle tulee mieleen että yrittäisin kaunistella totuutta mutta en mielestäni ole sellainen...

Voi olla, mutta voi se olla pelkästään sitäki, että olet esteetikko ja haluat nähdä ympäristösi kauniina, voi meritä ulkoista kauneutta, mutta myöskin sisäistä kauneutta.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #146 : 20.04.2011 15:24:36 »

Näin unta, että matkustin junalla kotiin. Yhtäkkiä, vähän liian myöhään, tajusin, että oltiinkin jo perillä, ja minun piti päästä junasta ulos. Junan ollessa jo vauhdissa hyppäsin ulos hankeen, ja huusin samalla ihmisille, että heittäisivät pahvilaatikkoni, jossa kaikki matkatavarani olivat, ulos junan ovesta. Sain turvallisesti tavarani, mutta sitten huomasin, että olin kiireessä ottanut jonkun toisen ihmisen kengät.


Aika tyypillistä nähdä unia, joissa matkataan junalla, bussilla, laivalla, lentokoneella jne kohti tuntematonta tai tiettyä määränpäätä, kun unen näkijällä on tarve mennä elämässään eteenpäin. Matkatavarat ovat niitä asioita, joita otat mukaan tästä hetkestä tai menneisyydestä. Vaihtuneet tavarat tai matkaan tupsahtaneet tavarat niitä, joita tulet tarvitsemaan matkallasi. Voihan olla, että menneisyydestä kantaa mukanaan "matkatavaroissaan" jotain turhaa tai jotain liian vähän.
Toisen ihmisen kengät voisi viitata erikseen siihen, että joko saat apua toiselta tai sitten, saat kokemuksen, miltä tuntuu olla jonkun toisen kengissä jossain tilanteessa.
Valkoinen hanki meinais sitä, että ihan uutta, ennen kulkematonta tietä olet menossa kulkemaan kohti "kotia".
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #147 : 20.04.2011 15:33:10 »

Viime yönä pelastin koirankopin katolla istuneen liian laihan boxerin, jolla oli kettinki kaulassaan. Koirankoppi oli pienella hiekka alueella, jota ympäröi vesi. Alue muistutti hyvin pientä saarta. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Pelastettuani koiran, se muuttui mustaksi labradorinnoutajan pennuksi, jota kannoin sylissä. Yritin piilotella sitä, ettei sitä oltaisi viety minulta. Olin vissiin jossain sairaalan tyylisessä rakennuksessa ja piilottelin koiraa laitoshuoltajilta. Kuljin koiran kanssa isolla tavarahissillä ensin ylöspäin. Hississä oli kilttejä laitoshuoltajia, jotka ymmärsivät koiranpelastamisen. Jossain vaiheessa hukkasin pennun, mutta huomasin yhdellä ilkeällä laitoshuoltajalla vaaleanpunaisen kylpytakin päällänsä. Kylpytakin alle hän oli piilottanut koiran ja oli viemässä sitä pois. Laitoshuoltaja oli vihainen ja ilkeä. Sain kuitenkin kaivettua koiran pois tämän laitoshuoltajan vaatteiden alta ja huomasin kuinka hädissään koira oli. Tämä kaikki tapahtui hississä. Hissi alkoi mennä alaspäin, vaikka suuntani oli ylöspäin. Päätimme sitten koukata alakerran kautta ja jatkaa matkaa. Jossain vaiheessa näin koiralle tarkoitetun pedin.

Tunteisiinhan tämä liittyy... mutta miten? 
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #148 : 20.04.2011 15:42:58 »

Näin viime yönä unta, että ajoin autoa ja kyydissäni oli tuttavarouva vastasyntyneen vauvansa kanssa. Oli lunta ja pimeää, yö tulossa, ja lupasin ajaa meidät kotiin. Kuitenkaan en löytänyt millään oikeaa reittiä kotiin, vaan harhailimme vieraassa kaupungissa ympäriinsä.
Lopulta alkoi aamu sarastaa, ja enää en ajanutkaan autoa vaan vedin rouvaa vauvoineen pulkassa  Grin
Vastaamme tuli ihmisiä, ja pari ratsastajaakin hevosineen, mutta unen aikana en löytänyt tietä kotiin. Unen loppuessa löysin kuitenkin jo tienviitan oikeaan suuntaan.

Ja tämä rouva kyydissäni ei ole läheinen ystävä, vaan ihan hyvänpäivän tuttu samalta kylältä.

Luulltavasti törmään häneen jossain lähipäivinä, kun yleensä näin käy kun näen ihmisistä unta :-). Mutta mitä lie tuo pimeä talvi ja eksyminen?

Ensimmääsenä tuloo mieleen, että taidat olla pohjimmiltasi aika empaattinen ihminen ja autat vastuuntuntoisesti. Taidat olla myös ihminen, joka toisen hädän edessä kyselee itseltään, oliko tämä mun syy ja olisinko voinu tehdä jotain paremmin, vaikka vetäisit toista pulkassa umpihangessa ja pimeässä.
Vastasyntynyt edustaisi uutta asiaa tai tilannetta elämässäsi ja pimeässä harhailu uutta tuntematonta tietä, jonka löydät kyllä -> tienviitta. Sanoisin, että olet ottamassa uusia askeleita kohti uusia seikkailuja.
Kerro kuitenkin, tapasitko tuon unen ihmisen. Smiley
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #149 : 20.04.2011 16:00:55 »

Viime yönä pelastin koirankopin katolla istuneen liian laihan boxerin, jolla oli kettinki kaulassaan. Koirankoppi oli pienella hiekka alueella, jota ympäröi vesi. Alue muistutti hyvin pientä saarta. Aurinko paistoi pilvettömältä taivaalta. Pelastettuani koiran, se muuttui mustaksi labradorinnoutajan pennuksi, jota kannoin sylissä. Yritin piilotella sitä, ettei sitä oltaisi viety minulta. Olin vissiin jossain sairaalan tyylisessä rakennuksessa ja piilottelin koiraa laitoshuoltajilta. Kuljin koiran kanssa isolla tavarahissillä ensin ylöspäin. Hississä oli kilttejä laitoshuoltajia, jotka ymmärsivät koiranpelastamisen. Jossain vaiheessa hukkasin pennun, mutta huomasin yhdellä ilkeällä laitoshuoltajalla vaaleanpunaisen kylpytakin päällänsä. Kylpytakin alle hän oli piilottanut koiran ja oli viemässä sitä pois. Laitoshuoltaja oli vihainen ja ilkeä. Sain kuitenkin kaivettua koiran pois tämän laitoshuoltajan vaatteiden alta ja huomasin kuinka hädissään koira oli. Tämä kaikki tapahtui hississä. Hissi alkoi mennä alaspäin, vaikka suuntani oli ylöspäin. Päätimme sitten koukata alakerran kautta ja jatkaa matkaa. Jossain vaiheessa näin koiralle tarkoitetun pedin.

Tunteisiinhan tämä liittyy... mutta miten? 

Juu. Laiha kaltoinkohdeltu boxeri(taistelukoira) voisi edustaa taistelijaa, joka on hävinny taistelunsa epäoikeudenmukaisuutta vastaan ja on saarellaan eristyksissä. Pelastettuasi koiran se muuttuu säyseäksi labraksi(sympaattinen kotikoira), vieläpä pennuksi, joten turvapaikka saa sen luottamaan, etä se saa olla pieni ja avuton.
Molemmat koirat edustaa sua ja sun sisintä. Sua on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti ja olet ottanut tappion taistelussa. Tosin, sä olet edelleen oman itsesi paras pelastaja. Saat apua ja ymmärrystä, mutta joudut edelleen taistelemaan jotakuta pahanilkistä ihmistä(ilkeä laitoshuoltaja)vastaan, joka haluaa sut pois näyttämöltä. Suuntasi on ylöspäin, mutta hissi menee armottomasti vain alaspäin. Johtuisiko siitä, että olet koiriesi (itsesi) kanssa vähän väärässä paikassa kuin sairaala (joku tilanne), jonne eläimiä ei saa tuoda (mihin sä et kuulu)?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11
  Tulostusversio  
 
Siirry: