Uni asiat täälläkin mietityttäneet viime aikoina... Olen kirjoittanut samasta asiasta tuolla toisaalla, mutta vähän eri vinkkelistä.
Mutta mitäs mieltä olette...
Muutamien viime kuukausien ajoin uniini alkoi ilmestyä eräs ihminen, jota en ollut tavannut oikeassa elämässä melkein 15vuoteen... mitään syytä tämän ihmisen tapaamiselle unissa en alkuun keksinyt. Hän on ollut minulle tosi tärkeä ihminen, ja paljon jäi aikanaan selvittättä asioita.. Kaikissa uni tapaamisissa toistui sama kaava; etsin tuota ihmistä, hän on jotenkin eksyksissä...ja yritän auttaa häntä (?) aina herätessäni tajusin että olen todellakin tavannut tuon ihmisen; uni on ihan eri tuntuinen kuin "normaalit" unet.Välillä niissä vierailee meidän yhteisiä tuttuja, tai hänen tuttujaan, jotka yrittävät auttaa minua löytämään... Näissä ei ole mitään symbolista, vaan todellakin olen siellä.Kaikki tapahtuu, muistan 90% asioista/paikoista/lauseista aamulla.
Näitä unia jatkui harvakseltaan muutamia kk:a...kunnes ko.henkilö otti minuun yhteyttä, siis oikeassa elämässä.. Muutamia viestejä olemme vaihtaneet (tyyliin mitä kuuluu jne.) En ole tavannut häntä,enkä edes kehdannut kysyä mikä sai ottamaan yhtyttä. (toisaalta tuntuu että pitäisi tavata,mutta asiassa on monta mutkaa...)
Tekisi myös mieli kertoa noista unista,mutta ei ole ensimmäinen asia jota lähes "vieraalle" ihmiselle kertoisi :
Kummalliseksi asian tekee se että olen saanut tosi paljon tietoa tuon ihmisen elämästä unien aikana, ja osan pystynyt varmistamaan oikeaksi. On melko sotkuinen hänen elämänsä...En tiedä toivooko hän pääsevänsä sieltä pois(?) mutta en myöskään tajua miten häntä auttaisin siinä.
Joo, ja unet jatkuu edelleen... viime aikoina olen jo päässyt vaihtamaan hänen kanssaan muutaman sanan, mutta edelleen hän ikäänkuin "luisuu" pois heti kun olen riittävän lähellä. Tosi Tosi kummallista kaiken kaikkiaan
Voi mennä viikko-pari etten näe noita unia, ja silloin unet on enemmän "symboli-soppaa"
ja uni tuntuu muutoinkin paljon kevyemmältä silloin... nuo kohtaamiset on liian selkeitä ja tarkkoja,erilaisia kuin uneni yleensä. (aina olen ollut kova näkemään/muistamaan unia...)