Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä tapahtuu, kun nukumme?  (Luettu 6385 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 09.12.2010 11:16:54 »

Kun nukumme ja näemme unta...olemmeko oikeasti täällä?? Mitä tapahtuu, kun nukumme?

Mieheni näki unta, että katsoi vierestä nukkuvaa itseään yöllä ja joku mies istui hänen vierellään ja tuijotti häntä... Oliko se vain uni?

Mielipiteitä ja ajatuksia!
tallennettu
Freelancer
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 09.12.2010 18:40:15 »

Kun nukumme ja näemme unta...olemmeko oikeasti täällä?? Mitä tapahtuu, kun nukumme?

Mieheni näki unta, että katsoi vierestä nukkuvaa itseään yöllä ja joku mies istui hänen vierellään ja tuijotti häntä... Oliko se vain uni?

Mielipiteitä ja ajatuksia!

Tämä nyt ei ole mikään asiantuntijan vastaus. Smiley Mutta ainakin itse ajattelen että uni on astraalitason toimintaa, jonne siis se "uneksittu" todellisuus muodostuu ihan oikeasti. Unimaailma on siis oikea maailma astraalisessa energiamaailmassa.

Joskus kuitenkin voi käydä niin, että se astraalikeho, jossa uniajat vietetään, voikin toimia täällä fyysisellä tasolla. Yleisin tapahtuma on juuri tuo että näkee itsensä nukkumassa. Oliko tuo toinen mies sitten uneksittu vai todellinen, vaikea sanoa. Itselle on joskus käynyt niin että olen havahtunut astraalikehossa todelliseen maailmaan, ja juuri nähnyt itseni nukkumassa, mutta itseni lisäksi makuuhuone oli täynnä minun sukulaisia, joita pelästyin niin paljon että heräsin välittömästi. Grin ..oma tulkinta tuosta unesta oli että uni ja todellisuus yhdistyi, näin itseni ihan oikeasti mutta sukulaiset olivat uneksittuja. Smiley

t.Free
tallennettu

~~~ paras mitä voi rukoilla on, että tapahtuu mikä tapahtuu - sanoo eräs Kreikkalainen tietäjä ~~~~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 09.12.2010 22:01:33 »

Nukkuessa ihminen lähtee astraalikehonsa kanssa seikkailemaan tuonne henkimaailman tasolle Smiley Unen aikana voidaan opiskella, tutkia uusia paikkoja, tehdä auttamistyötä, suunnitella ja järjestellä omaa elämää ja tulevaa tai ihan vaan seikkailla vapaasti. Unen aikana tavataan myös oppaita ja sieluja, joita minä nimitän Unitason Ystäviksi. Olen itse tavannut kerran minulle entuudestaan tuntemattoman ihmisen, jonka tunnistin tavatessamme heti Unitason Ystäväksi. Myös hän tunnisti minut. Emme ole tekemisissä keskenämme tässä valve-elämässä lainkaan, mutta astraalitasolla puuhastelemme yhteisien projektien parissa nukkuessamme - mitä ne projektit sitten ovatkaan!

Voimme unen aikana vierailla astraalikehoinemme myös ystävien ja sukulaisten luona, jos haluamme. Tai matkustella eri puolille maailmaa tai maailmankaikkeutta Smiley
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2010 12:44:36 »

Eli jokaikinen uni on tavallaan "totta"? Tai että ihmiset, joista uneksimme, ovat kanssamme oikeasti silloin...? Entäs jos ihminen, kenestä näen unta, onkin hereillä silloin itse...? Entä ns. enneunet??

Miksiköhän se tuntematon mies tuijotti nukkuvaa miestäni...hyi kamala... Mieheni siinä "unessa" tosiaan katsoi tuota tapahtumaa vierestä....
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 10.12.2010 13:22:57 »

Unimaailma on selkeä todiste siitä, että henkimaailma on olemassa. Se on niin itsestäänselvää, ettei ihmiset edes ymmärrä sitä niin. Me vietämme siellä puolet elämästämme. Elämme käytännössä ainakin kahta tasoa elämämme aikana. Unessa voimme tavata ja kommunikoida vaikka kuolleitten läheisten kanssa, mikä ei välttämättä käytännössä onnistu helposti valvemaailmassa.
Unia voi oppia myös käyttämään välineenä ja ohjata unimatkojaan tietoisesti, mutta onhan ilman ruoria jännittävämpää seilata ja se vie paikkoihin minne ei muuten tulisi mentyä.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2010 01:07:14 »

Henkilöt, joista uneksimme, eivät yleensä ole kanssamme. Sen kyllä tietää aivan välittömästi milloin on unen aikana ihan oikeasti tavannut toisen ja milloin kyse on vain unisymbolista, unimaailmasta tulevasta viestistä, joka pyrkii auttamaan sinua valve-elämän haasteissa ja kysymyksissä. Smiley

Yleensä muiden ihmisten näkeminen unessa unisymbolina kuvastaa oman Itsen eri puolia. Olen itse sanonut toisista ihmisistä uneksiville, että heidän kannattaisi miettiä, onko unessa nähdyllä ihmisillä kenties jokin luonteenpiirre tai ominaisuus, jota unennäkijä kaipaisi omaan elämäänsä? Esimerkiksi eräs ujo ystäväni näkee usein unia omasta ystävästään, joka on sosiaalinen ja spontaani.

(Off-Topicina: Minulla itselläni on tätä aihetta sivuten kyky aistia fiktiivisien hahmojen energioita (koska hekin elävät energiatasolla). Hahmot ovat minulle oppaita ja tietyn hahmon näkyminen esimerkiksi unissa tai tuon hahmon pyöriminen mielessä vaikka tyyliin "Ai vitsi, tekisipä ihan hirveesti mieli piirtää just tätä tyyppiä!" on minulle aina selkeä viesti - tee kuten tämä henkilöhahmo tekisi. Mieti, mitä ominaisuutta hahmon luonteessa, historiassa, persoonassa ymv. kannattaisi hyödyntää oman elämän haasteissa. Joka kerta saatu viesti on toiminut täydellisesti!)
tallennettu
karol~
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 22.12.2010 10:47:56 »

Uni asiat täälläkin mietityttäneet viime aikoina... Olen kirjoittanut samasta asiasta tuolla toisaalla, mutta vähän eri vinkkelistä.

Mutta mitäs mieltä olette...
Muutamien viime kuukausien ajoin uniini alkoi ilmestyä eräs ihminen, jota en ollut tavannut oikeassa elämässä melkein 15vuoteen... mitään syytä tämän ihmisen tapaamiselle unissa en alkuun keksinyt. Hän on ollut minulle tosi tärkeä ihminen, ja paljon jäi aikanaan selvittättä asioita.. Kaikissa uni tapaamisissa toistui sama kaava; etsin tuota ihmistä, hän on jotenkin eksyksissä...ja yritän auttaa häntä (?) aina herätessäni tajusin että olen todellakin tavannut tuon ihmisen; uni on ihan eri tuntuinen kuin "normaalit" unet.Välillä niissä vierailee meidän yhteisiä tuttuja, tai hänen tuttujaan, jotka yrittävät auttaa minua löytämään... Näissä ei ole mitään symbolista, vaan todellakin olen siellä.Kaikki tapahtuu, muistan 90% asioista/paikoista/lauseista aamulla.
Näitä unia jatkui harvakseltaan muutamia kk:a...kunnes ko.henkilö otti minuun yhteyttä, siis oikeassa elämässä.. Muutamia viestejä olemme vaihtaneet (tyyliin mitä kuuluu jne.) En ole tavannut häntä,enkä edes kehdannut kysyä mikä sai ottamaan yhtyttä. (toisaalta tuntuu että pitäisi tavata,mutta asiassa on monta mutkaa...)
Tekisi myös mieli kertoa noista unista,mutta ei ole ensimmäinen asia jota lähes "vieraalle" ihmiselle kertoisi  :Smiley
Kummalliseksi asian tekee se että olen saanut tosi paljon tietoa tuon ihmisen elämästä unien aikana, ja osan pystynyt varmistamaan oikeaksi. On melko sotkuinen hänen elämänsä...En tiedä toivooko hän pääsevänsä sieltä pois(?) mutta en myöskään tajua miten häntä auttaisin siinä.

Joo, ja unet jatkuu edelleen... viime aikoina olen jo päässyt vaihtamaan hänen kanssaan muutaman sanan, mutta edelleen hän ikäänkuin "luisuu" pois heti kun olen riittävän lähellä. Tosi Tosi kummallista kaiken kaikkiaan  Shocked
Voi mennä viikko-pari etten näe noita unia, ja silloin unet on enemmän "symboli-soppaa"  Wink ja uni tuntuu muutoinkin paljon kevyemmältä silloin... nuo kohtaamiset on liian selkeitä ja tarkkoja,erilaisia kuin uneni yleensä. (aina olen ollut kova näkemään/muistamaan unia...)
tallennettu

Ut sementem feceris ita metes
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 22.12.2010 23:34:21 »

Uni asiat täälläkin mietityttäneet viime aikoina... Olen kirjoittanut samasta asiasta tuolla toisaalla, mutta vähän eri vinkkelistä.

Mutta mitäs mieltä olette...
Muutamien viime kuukausien ajoin uniini alkoi ilmestyä eräs ihminen, jota en ollut tavannut oikeassa elämässä melkein 15vuoteen... mitään syytä tämän ihmisen tapaamiselle unissa en alkuun keksinyt. Hän on ollut minulle tosi tärkeä ihminen, ja paljon jäi aikanaan selvittättä asioita.. Kaikissa uni tapaamisissa toistui sama kaava; etsin tuota ihmistä, hän on jotenkin eksyksissä...ja yritän auttaa häntä (?) aina herätessäni tajusin että olen todellakin tavannut tuon ihmisen; uni on ihan eri tuntuinen kuin "normaalit" unet.Välillä niissä vierailee meidän yhteisiä tuttuja, tai hänen tuttujaan, jotka yrittävät auttaa minua löytämään... Näissä ei ole mitään symbolista, vaan todellakin olen siellä.Kaikki tapahtuu, muistan 90% asioista/paikoista/lauseista aamulla.
Näitä unia jatkui harvakseltaan muutamia kk:a...kunnes ko.henkilö otti minuun yhteyttä, siis oikeassa elämässä.. Muutamia viestejä olemme vaihtaneet (tyyliin mitä kuuluu jne.) En ole tavannut häntä,enkä edes kehdannut kysyä mikä sai ottamaan yhtyttä. (toisaalta tuntuu että pitäisi tavata,mutta asiassa on monta mutkaa...)
Tekisi myös mieli kertoa noista unista,mutta ei ole ensimmäinen asia jota lähes "vieraalle" ihmiselle kertoisi  :Smiley
Kummalliseksi asian tekee se että olen saanut tosi paljon tietoa tuon ihmisen elämästä unien aikana, ja osan pystynyt varmistamaan oikeaksi. On melko sotkuinen hänen elämänsä...En tiedä toivooko hän pääsevänsä sieltä pois(?) mutta en myöskään tajua miten häntä auttaisin siinä.

Joo, ja unet jatkuu edelleen... viime aikoina olen jo päässyt vaihtamaan hänen kanssaan muutaman sanan, mutta edelleen hän ikäänkuin "luisuu" pois heti kun olen riittävän lähellä. Tosi Tosi kummallista kaiken kaikkiaan  Shocked
Voi mennä viikko-pari etten näe noita unia, ja silloin unet on enemmän "symboli-soppaa"  Wink ja uni tuntuu muutoinkin paljon kevyemmältä silloin... nuo kohtaamiset on liian selkeitä ja tarkkoja,erilaisia kuin uneni yleensä. (aina olen ollut kova näkemään/muistamaan unia...)

Käyt sieluntasolla unen kautta läpi karmallisia asioita ko. henkilön kanssa.
Joskus se vain ei ole mahdollista valvemailmassa.
tallennettu
dodobien84
Vieras
« Vastaus #8 : 01.02.2011 19:20:02 »

Mulla alkaa unet olla niin sekahärdelliä kohta että en tiedä mikä on unta, lucid-unta, enneunta, selvänäköä ja välillä jopa ruumiistapoistumista. Sama asia, ainoa ero noissa tuntuu olevan tajunnan tasossa, eli kuinka paljon itse tajuat niissä olevasi "paikan päällä".

Näin esim. vähän aikaa sitten unen jossa selasin jotain kirjaa ja puhuttiin "kosmisista sivuista". Yhden sivun kohdalla pysähtyi ja siihen ilmestyi teksti: Kolmas silmä: muistoja (sana muistoja alleviivattiin). Tämän jälkeen näkyi asioita ja naisen pää, heijastuneena vedenpinnasta. Tämän jälkeen näkyi intialainen patsas istuma-asennossa, joten päättelin naisen olevan intialainen. Herättyäni tuntui painetta kolmannen silmän kohdalla.

Tästä sitten tuli mieleen viimevuotinen puolivalvetila, jossa olin täysin tajuissani eräs yö, jona kokeilin ruumiistapoistumista ja jäin pään kohdalta kiinni. Tunsin kuinka ympärilläni puhuttiin jotain muinaiskieltä ja näin miehenpään jolla oli kultainen kypärä, myöskin heijastuneena vedenpinnasta. Eihän entisaikaan peilejä tainnut kaikilla olla...? Yhdistin nuo asiat kelttiläisyyteen / irlantiin, sen aikaisista voimakkaista unista.

Tää on tämmöstä palapeliä. Myöskin intuitio vetää johtopäätöskiä tietyistä ihmisistä noihin uniin/näkyihin. Vanhoja tuttuja ympärillä. Kaikilta vain muisti pois.

Koodikieltä tulee 24/7. Tajusi sitä tai ei. Olen vähän päässyt jo jyvälle. Täkypaloja tulee tietyin väliajoin lisää. Noita tuntuu pitävän "ansaita". Muuttua ja pelata rohkeammin omaa elämää... näin omalla kohdalla. Identiteetti lensi jo ikkunoista aikoja sitten ulos. "Unet" muuttuu sitä mukaan, kun itsekin muutun...

Niin ja kokeneet ruumiistapoistujathan taitaa puhua että näkevät noita "nukkuvia" ihmisiä tuolla astraalimaailmassa pelaamassa omia "pelejään". Ovat ikäänkuin astraalimaailman zombeja. Näkevät oman mielensä heijastuksia ympärillään, mitä astraalimatkailijat eivät näe... Taaskin kysymys tajunnan tasosta... "nukkuvia astraalimatkailijoita".

Enneunet ihmisten kohdilla saa myöskin epäilemään, että sielutasolla törmätään tuolla astraalimaailmassa. Ja tämän jälkeen sitten valvetasolla "tässä" maailmassa. Eri asia on sitten muistaako noita "unia"...

Tiedätte olevanne astraalimatkailija tästä: Jos olette ikinä herännyt putoamisentunteeseen, tai ikäänkuin pomppaatte tai meinaatte lentää sängystä pois herätessä. Astraalikehonne vain tulee kroppaanne paikoilleen. Joskus VAUHDILLA!
« Viimeksi muokattu: 01.02.2011 19:37:31 kirjoittanut dodobien84 » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: