Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka saat viestit henkimaailmasta?  (Luettu 31327 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« : 10.12.2010 13:59:33 »

Siis jos olet selvänäkijä ilman välineitä, kortteja tm. niin kuinka viestit sulle tulevat? Kuvina silmien eteen, tunnetilana, ääninä päähän?

Ite omaan jonkinlaiset alkeelliset selvänäkötaidot, mutta helpoin tapa mulle on kirjoittaa vastaukset. Siis justiin vaikka, että kysymys tulee sähköpostilla, ja mä vastaan siihen kirjoittamalla. Mä en näe mitään, en tunne mitään, tulee vaan hirveä keskittymiskyky päälle, ja kirjoitan vain ajatukset joita jostain syystä en edes ajattele  Cheesy Ne sanat siis vain tulee.

Ois kiva kuulla muiden kokemuksia, ja sitä, että jos mun kyky on kirjoittaa, niin voinko mä koskaan esim. kasvotusten saada tulkintaa tehtyä? Kerran olen yrittänyt puhelimessa eräälle naiselle, mutta se meni jotenkin ihan takelteluksi  Sad
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #1 : 10.12.2010 14:34:54 »

Siis jos olet selvänäkijä ilman välineitä, kortteja tm. niin kuinka viestit sulle tulevat? Kuvina silmien eteen, tunnetilana, ääninä päähän?


Nukkumalla. Näkemällä unta.
tallennettu
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #2 : 10.12.2010 17:01:40 »

Minulle ainakin viestit tulevat ihan vaan heräillä ollessa, silmiin nousee esim ampulanssin kuva jne jos jonkun kanssa juttelen.Tai yhtäkkiä tulee joku päivämäärä tuolta jostain,joka pitää ääneen sanoa. Ja joka ikinen on pitänyt paikkaansa.
Tätä on tapahtunut viime aikoina paljon.
Ja näen myös enneunia...
Nyt vasta olen ottanut tarotkortit käyttöön ja ihan intuitiolla menee osa ennustuksista.
tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #3 : 10.12.2010 17:29:12 »

mulle tulee tunteina, erikoiset olot koskee itteeni.
korteista kun katon, välillä menee kanavoinniksi mutta pääosin kuvia, värejä.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #4 : 11.12.2010 02:18:43 »

Minä toimin tulkintoja tehdessä samoin kuin sinä JenJen. Kun tekstiä lähtee tulemaan sitä vain tulee. Kun se loppuu, se loppuu. Yleensä en muista jälkeenpäin mitään, mitä olen kirjoittanut. Olen toiminut ja toimin edelleen ammatissa, jossa kirjoitan paljon, mutta toisin kuin tulkinnoissa muistan jokaisen kirjoittamani asian myöhemminkin.

Menneiden elämien tulkinnoissa saan vision menneen elämän hahmosta. Se on yleensä alkuun jotain pientä, esim. erilaiset silmät, tietynlainen tukka, jokin päähine tai muu asuste jne. Siitä sitten lähtee se samanlainen tekstiryöppy tulemaan!

Itse itselleni tulkintoja kysellessä juttelen yleensä suojelusenkelini kanssa, joskus oppaan kanssa. Suojelusenkelin kanssa voin keskustella milloin vain ja vastaus tulee aina telepaattisesti. Oppaiden kanssa yleensä meditoin ja keskustelen sitten siellä toisella puolella kasvotusten.
tallennettu
jenjen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #5 : 11.12.2010 14:54:13 »

Kiva kuulla AthaMaarit että joku muu saa myön nää asiat samallalailla. Ootko koskaan koittanut kertoa asioista naamatusten, ja kuinka silloin on käynyt?

Mä olen kyllä joskus miettinyt, että onko mun tulkinnat ihan puuta heinää ja mielikuvituksen tuotetta, mutta oon saanut kyllä positiivista palautetta joiltain, että nappiin on mennyt. Joskus sitä vaan kyllä olis kiva tietää, että kuinka paljon oikeasti omat kertomat pitää ihmisillä paikkaansa pidemmällä aikavälillä. Itselleni enkä läheisilleni näe juurikaan, joten heidänkään kanssaan ei voi testata  Smiley

Mulla on myös hyvä intuitio ihmisten tunteiden suhteen. Mulle ei voi valehdella, näen sen heti. Näen myös ihmisten salaisia tunteita, parikin kertaa olen nähnyt "pariskuntia" esim. töissä, joilla on miehet ja vaimot kotona. Olen aika tarkkanäköinen tällaisissa asioissa, joskus kyllä hieman mietityttää, että mitä ihmettä mä sillä tiedolla teen, jos joillain ihmisillä on suhde keskenään, vaikka ovat varattuja? Tai mitä ihmettä mä sellaisella tiedolla teen, että naapuri on ihan rikki ja epätoivoinen parisuhteessaan? Tai mitä mä sillä tiedolla teen, että joku valehtelee mulle ostaneensa punaisen pipon, vaikka olisikin ostanut sinisen?  Grin

« Viimeksi muokattu: 11.12.2010 14:59:48 kirjoittanut jenjen » tallennettu
Päivi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1481



Profiili
« Vastaus #6 : 11.12.2010 15:16:28 »

joo, toi on tuttua. tiedän jo kuinka käy erään ystäväni "rakkaussuhteessa".. mutta eipä voi moiseen puuttuakkaa.
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #7 : 11.12.2010 15:23:16 »

Tuo on kyllä niin totta ,että yritäppäs sitten kaverille ruveta vinkkaileen, että tuo suhde ei tuu kestämään, että mä vaan tiedän sen, niin kohta saa kuulla olevansa hullu ja vaikka mikä :Smiley
Joten täytyy vaan katsoa vierestä, kun toisen maailma sitten romahtaa aikanaan...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #8 : 12.12.2010 02:02:37 »

Minä näen myös pariskunnista heti, miten suhde tulee kestämään. Minkä tyyppisiä haasteita tai ongelmia tulee vastaan, millainen on kumppaneiden välinen suhtautuminen toisiinsa siellä suljettujen ovien takana, joskus myös menneiden elämien yhteyden pomppaavat esiin jne.
En kuitenkaan KOSKAAN IKINÄ mene sanomaan MITÄÄN näistä pariskunnille itselleen. On suorastaan rikollista puuttua toisten parisuhteeseen - en ikinä voi tietää, minkälaista henkistä tehtävää nämä sielut suorittavat keskenään ja minkälaisen emämunauksen heidän sieluntiehensä teen, jos menen sanomaan "jätä se ääliö, ei tuo toimi kuin pari vuotta". Aina on kunnioitettava toisen sielun tietä.

Parisuhde on aina oikea, kestipä se 2 viikkoa tai 20 vuotta. Kaikelle on tarkoituksensa. Juuri se ihminen juuri siinä hetkessä on sinulle oikea ja sinä hänelle. Ongelmia syntyy sitten, jos väkisin yritetään perustaa parisuhdetta tai jäädään roikkumaan suhteeseen, joka on jo täyttänyt tehtävänsä.

Mitä JenJenin kysymykseen kasvotusten tulkkaamiseen tulee, en yleensä tee niitä Smiley Niistä tulee tehdessä erittäin lyhyitä ja yksinkertaisia. Kaikkein läheisimpien ystävien kanssa sitten ruoditaan elämiämme, päätöksiämme, ajatuksiamme ja muutoksiamme puolin ja toisin kasvotusten, selvänäköisiä kun satumme olemaan kaikki Smiley Se tosin on enemmän sellaista tuen/neuvojen hakemista omilla intuitiolle tyyliin "hei, tarvitsisin konsultaatiota tähän asiaan, kun minusta tuntuu tälle. Mitä sinä sanot, tuleeko sulle visioita?"
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #9 : 12.12.2010 03:38:10 »

En kyllä kutsuisi itseäni varsinaisesti selvänäkijäksi, mutta olen nähnyt enneunia. Saan vahvaa johdatusta ja yleensä tiedän mitä milloinkin minun on tehtävä. Minulla on vahva intuitio ja joskus vain tiedän asioita. Se tieto vain on minussa.  En osaa sitä sen kummemmin selittää. Olen saanut myös vastauksia kanavointina ja selväkuullut asioita. Selväkuulolla tarkoitan sitä, että olen ikäänkuin kuullut lohdutusta, kannustusta tai muuta sellaista kun minulla on ollut vaikeaa. Se on kuitenkin pikemminkin sisäinen ääni, kuin mikään ulkopuolelta tuleva. Ihmisten energioita aistin myös hyvin vahvasti jne. Esimerkiksi jos joku esittää ja sanookin vaikka että pitää minusta tai jostain toisesta, aistin heti jos hän ei oikeasti pidäkään. Tiedän usein myös tuntemattakin ihmistä sen tarkemmin minkä tyylinen hän on, jotain heidän luonteesta yms.
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #10 : 12.12.2010 14:51:47 »


   Wink  Minua on kiinnostanut jo pitkään...että missä on henkimaailma..

        Onko se täällä maanpäällä..vai jossakin muualla..taivaassa..pilvien yläpuolella.. idiot2
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #11 : 12.12.2010 15:01:05 »


   Wink  Minua on kiinnostanut jo pitkään...että missä on henkimaailma..

        Onko se täällä maanpäällä..vai jossakin muualla..taivaassa..pilvien yläpuolella.. idiot2

Se on itseasiassa kaikkialla ja ei missään. Ylhäällä, alhaalla, sisällä, ulkona, sinussa, minussa, taivaassa, maassa, avaruudessa. Joka puolella. Henkimaailmassa ei ole rajoja.  angel
tallennettu
unelmassa
Vieras
« Vastaus #12 : 12.12.2010 15:20:50 »


       Kiitos taas Grin Vastauksesta smitten angel
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #13 : 13.12.2010 15:01:17 »

Minä olen ennemminkin energian kanavoija kuin selvänäkijä, vaikka lapsena minulla olikin selvänäkö. Minä saan sanoja, fraaseja tietoa mieleeni. Esim. vaikeassa suhteessani, kun harkitsin eron ja jatkamisen välillä, sain selvän latinankielisen fraasin päähäni: Memento mori corpus Christi ja tätä ennen olin nähnyt unen, jossa minulle oli tehty Y-viilto, minkä tekee patologi ruumiinavauksessa.

Saan viestejä unen ja valveen rajamailla, mutta myös symbolisten unien kautta. Toisista ihmisistä aistin heidän energiansa, enkä pysty joidenkin ihmisten lähelläkään olemaan. Valehtelua en pysty näkemään. Saan myös visuaalisia kuvia mieleeni.

Ennen kaikkea, olen parantavan energian kanavoija. Mutten tee sitä kuin silloin tällöin ja vain siihen asti, kun minulla on enkeleiltä lupa. Tunnen myös itsessäni toisen kipeät paikat hoitotilanteen aikana, jos en ole itseäni kunnolla suojannut.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #14 : 13.12.2010 17:28:08 »

Visioiden saaminen, intuition kuuleminen tai asioiden pompsahtelu nenän eteen ongelmatilanteissa ovat normaaleja ja ah niin hienoja asioita Smiley

Itsekin voi olla joskus vinkin viejä. Viimeksi toissa yönä näin unta, jossa oli entinen luokkakaverini. Minulle tuli herättyä heti olo, että minun täytyy soittaa hänelle ja kertoa uni. Jo siinä vaiheessa, kun luokkakaverini puhelin soi hän kertoi tietäneensä, että olen nähnyt unta, jonka haluan kertoa.
Kerrottuani unen tämä ystäväni kiitti minua vinkistä. Hän oli juuri edellisenä iltana nukkumaan mennessä pyytänyt neuvoa elämäänsä. Se tuli sitten minun kautta näin ex tempore.

En edelleenkään tiedä mistä oli kyse, mutta hyvä, jos oli avuksi!
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: