Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuinka saat viestit henkimaailmasta?  (Luettu 31313 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #30 : 17.01.2011 10:34:54 »

Oletteko pystyneet 'valitsemaan', miten viestit tulevat?

Eräs näkijä sanoi mulle, että mulla on erittäin vahvat energiat, ja että mulla on näkijän kykyjä.  En vaan itse tunnista niitä.  Luulis, että tällä ikää jo tunnistaa!  idiot2  Hän sanoi, että mulla on jokin tunnelukko, mikä pitäisi avata, niin kolmas silmä aukenisi samalla.  Sen jälkeen voisin itse valita joko selvänäköisyyden tai selväkuuloisuuden.  Jos sellainen valinta olis mahdollinen, en haluaisi ainakaan kuunnella mitään kuiskimista korvaan, vaan mieluummin näkisin 'näkyjä'.

Mua epäilyttää hirvittävästi tämä asia, mutten saa mielelleni rauhaa.  Eikö tällaiset kyvyt ole yleensä ihmisellä jo lapsesta asti, jos on ollakseen, eikä ilmene vasta lievänä viiskymppisenä?
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #31 : 17.01.2011 17:02:10 »

Oletteko pystyneet 'valitsemaan', miten viestit tulevat?

Eräs näkijä sanoi mulle, että mulla on erittäin vahvat energiat, ja että mulla on näkijän kykyjä.  En vaan itse tunnista niitä.  Luulis, että tällä ikää jo tunnistaa!  idiot2  Hän sanoi, että mulla on jokin tunnelukko, mikä pitäisi avata, niin kolmas silmä aukenisi samalla.  Sen jälkeen voisin itse valita joko selvänäköisyyden tai selväkuuloisuuden.  Jos sellainen valinta olis mahdollinen, en haluaisi ainakaan kuunnella mitään kuiskimista korvaan, vaan mieluummin näkisin 'näkyjä'.

Mua epäilyttää hirvittävästi tämä asia, mutten saa mielelleni rauhaa.  Eikö tällaiset kyvyt ole yleensä ihmisellä jo lapsesta asti, jos on ollakseen, eikä ilmene vasta lievänä viiskymppisenä?

Itse en juurikaan ole vaikuttanut siihen että miten minulla nämä viestit ja aistit toimivat näitten asioiden suhteen, mutta yksi asia on se, että en ole ikinä halunnut omin silmin nähdä ihan konkreettisesti mitään henkimaailmaan liittyvää. (kummitukset yms.) Tämä ilmenee monissa tällaisissa tilanteissa aika vahvana, se hokeminen itselle että "en halua nähdä". Uskon että pystyisin näkemään asioita, mutta en halua.
Kyllä ne minulla ainakin on nämä kyvyt olleet ihan lapsesta asti, olen aina ollut herkkä aistimaan erilaisia asioita, mutta uskon että tuo sinun tunnelukkosi vaikuttaa siihen sitten niin suuresti. Tiedätkö yhtään mitä se voisi olla? Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Ave^^
Vieras
« Vastaus #32 : 17.01.2011 18:28:21 »

Mua epäilyttää hirvittävästi tämä asia, mutten saa mielelleni rauhaa.  Eikö tällaiset kyvyt ole yleensä ihmisellä jo lapsesta asti, jos on ollakseen, eikä ilmene vasta lievänä viiskymppisenä?

Minä taas ajattelen, että jonkinlainen intuitio ja tuntemisen kyky on sellainen aisti, joka jokaisella ihmisellä on, kaikki eivät vain käytä sitä, ehkä kieltävät sen tai eivät löydä sitä tai uskalla luottaa siihen. Hankalinta on se, että osaa erottaa intuition tunteistaan, sillä sitä on itselleen tosiasiassa mestarihuijari.  :Smiley Uskon kuitenkin että avoimella mielin kun suhtautuu, niin voi minkäikäisenä tahansa avata uusia ovia elämässään.  Smiley
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #33 : 17.01.2011 18:35:10 »

Jännä muuten tuo

"voisin itse valita joko selvänäköisyyden tai selväkuuloisuuden"

Onko se noin rajattua sitten? Että vain yhteen aistiin niitä viestejä tulee?

Itselläni tuntoaisti on tutuin, siksi aistin sitä kautta enemmän. Luulen että ne viestit automaattisesti tulevat sillä miellejärjestelmällä mikä on vahvimmin käytössä ihmisellä. Monipuolisemmaksi voisi ehkä kehittyä opettelemalla käyttämään useaa järjestelmää? No, tällaisia heittoja vain.  Smiley
tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1017


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #34 : 17.01.2011 23:07:23 »

En mä yhtään tiedä, mikä se lukko voisi olla.  Mutta sen täytyy olla hyvin lapsena tullut, kun en silloinkaan muista kokeneeni mitään 'yliluonnollista'.

Muistan kyllä tätivainajani sanoneen, jonkin ihan mitättömän asian jälkeen, että kyllä olen tullut sukuun, jonkin verran kuulemma ollaan noitia.  crazy2

Mutta mistään henkimaailman asioista meillä ei koskaan puhuttu, korkeintaan käskettiin kuunnella Jumalanpalvelusta sunnuntaina radiosta.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Miamy
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 33


Profiili
« Vastaus #35 : 07.02.2011 19:15:48 »

Olen tähän mennessä käyttänyt kortteja. Mutta nyt parin viikon sisään olen kokenut ennaltanäkemistä ihan sattumalta.
Ajatuksiini on vain noussut jokin ajatus/kuva tai tunnen jonkun tunteen kehossa. Esim. kurkkua kuristaa, rintaa painaa/ahdistaa jne.

Tämä on minulle todella uutta.  Eräs henkilö lähestyi minua korttitulkintaa pyytäen, mutta minulla
ei ollut kortteja juuri silloin kun luin hänen viestinsä. Silti minulle tuli hirveän suuri tarve vastata
hänelle. Rauhoitun siis hetkeksi ja keskityn ihmiseen ja alan kirjoittamaan. Tein tämän ihan testinä itsellenikin ja kirjoitin siitä sille henkilölle ja pyysin palautetta näkemäni ja tuntemani oikeellisuudesta.

Palaute molemmille lähettämilleni viesteille oli, että olin tuntenut oikein. Olin toisaalta todella hämmästynyt tästä, koska olen aika skeptinen omien kykyjeni suhteen, en luota itseeni niin sanotusti.

Mutta olen sen huomannut, että joillekin henkilöille on hyvin helppo vastata, toisille ei tule mitään.
Mutta selkeän pyynnön/viestin näkemiselle minä tarvitsen ja mieluusti siltä ihmiseltä itseltään.
Mutta silti en pysty takaamaan, että mitään ilmenee...
tallennettu
Ellanora
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 39


Profiili
« Vastaus #36 : 09.02.2011 07:43:12 »

Hei.. minulle tulee tunnetiloina, voin alkaa jopa itkeä jos jollekkin ennustettavalle alan katselemaan ja surua on kovin. Myös kaikki tapahtumat vilisee päässäni ja tuntuu että pakko kirjoittaa juuri näillä sanoilla tapahtumat, enkä muista kirjoitustani jos en lue sitä ajatuksella kun olen tulkinnan tehnyt. Smiley

Joskus myös kuulen sanoja päässäni ja unet ovat enteillyt paljonkin, joskus näen unia että jokin käskee minua mennä vaikkapa ulos.. ja silloin herään ja minulle tulee heti pakottava tunne mennä ulos ja siellä on jotain tarkoituksellista. Wink

Myös tulee joskus niitä tunnetiloja että nyt tapahtuu jotain kohta, ja tulee selllaisia hetkellisiä välähdyksiä.. minulla ne vaan ikävä kyllä enteilevät useimmiten pahaa  Undecided
tallennettu

Selvännäkijä

Intuitiolla, henkistä kasvua ja kehitystä edistäen.
Ambrel
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 373



Profiili
« Vastaus #37 : 16.02.2011 17:38:48 »

Keskiyön Vahinko?; Ei itse asiassa ole tullut ikinä mieleenkään että voisin jotenkin muuttaa niitä huonoja tuntemuksia positiivisiksi asioiksi. Shocked
on aina ollut sellainen olo, että jotenkin vain aistin tulevia ja jollain lailla merkittäviä asioita ennalta, mutta minun tulee vain hyväksyä ne ja odottaa mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan. Cheesy
voisihan tuota joskus kokeillakin, tiedä sitten toimivuudesta. Smiley
tallennettu

Viisain on se, joka tietää, mitä ei tiedä~
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #38 : 03.03.2011 02:30:39 »

Itse olen näinä vuosina kun olen tehnyt auttamistyötä selvänäkijänä, meediona, eheyttäjänä ja psykometrikkona saanut viestit suoraan henkimaailmasta näkyinä, sanoina mieleeni ja vahvoina tuntemuksina sekä vain kirkkaana tietona asioista joista minulla itselläni ei millään voi olla mitään tietoa kun en yhtään tunne asiakastani.

En koskaan käytä mitään apuvälineitä ja kanavointi toimii puhelinkeskustelussa sekä henkilökohtaisessa tapaamisessa. Saan myös tietoa esineiden ja tilojen kautta eli luen energioita.

En kerro asiakkailleni muista ihmisistä kuin hänen perheenjäsenistään ja sitäkin vain silloin kun tämä sielu antaa siihen luvan, sillä jokaisen vapaa tahto on pyhistä pyhin asia jota tulee aina kunnioittaa.

Henkimaailmaan yhteydessä ollessani kysymyksiin vastaavat henkioppaat ja enkelit, sekä meedioistunnoissa sielut jotka ovat siirtyneet maallisesta elämästä henkimaailmaan.

Edellisiä elämiä näen kuin videoina, mutta vain jos niillä on merkitystä tälle elämälle.

Valoa ja rakkautta elämäänne. <3
Pia Koukila
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #39 : 03.03.2011 11:16:57 »

Edellisiä elämiä näen kuin videoina, mutta vain jos niillä on merkitystä tälle elämälle.

Aivan sama juttu minulla tehdessäni menneiden elämien tulkintoja! Sanonkin aina, että päässä alkaa elokuva tai animaatiokohtaus, jonka perässä yritän pysytellä mukana ja kirjoitan sitä ylös sitä mukaa, kun se etenee.
Nyt tosin olen huomannut, että aina menneiden elämien alku ei ala videopätkänä, vaan mieleen voi tulla sana, keskustelu, valokuva tai jokin yksityiskohta.

Menneistä elämistä näen vain ne, joilla on merkitystä asiakkaalle tähän elämään ja tämän elämän ymmärtämiseen. Samoin jos ihminen on jo tietoinen joistakin menneistä elämistään, yleensä minulle ei näytetä niitä ja näin ollen asiakkaalle ei kerrota samoista asioista toistamiseen. Miten sinulla menee tämän asian kanssa, Kermasusi?

Huomasithan muuten, että meillä on täällä Astron Auttajalista, jonne voi ylläpitoon ottamalla yhteyttä saada oman ilmoituksen Smiley Se on ilmaista! (Maininto ja markkinointi foorumin itsensä puolella kun on kiellettyä)
tallennettu
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #40 : 03.03.2011 11:53:45 »

Entisen elämän näyt saattavat myös minulla alkaa vaikkapa jonkun hahmon näkemisestä, tai rakennuksen, esineen, vaatekappaleen tai paikan.

Minäkään en ole tähän mennessä koskaan toistanut mitään sellaista mikä on jo asiakkaan puolesta selvitetty.

Anteeksi tahaton "markkinointi", ei kyllä ollut tarkoitus... tykkään vain allekirjoittaa nykyään viestini omalla nimelläni foorumeilla. Tunnukseni on siis vanha, enkä viitsi luoda uutta profiilia. Smiley

Pia K
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #41 : 03.03.2011 16:24:03 »

Joo siis ei mitään, ei ollut markkinoinnista kyse! Yleensä täytyy vaan perustella ihmisille ehdotellessa Auttajalistaa, että miksi se siellä on Smiley Säännöllisin väliajoin tänne tulee myös ihan suoria markkinailmoituksia omina ketjuinaan, joihin sitten joutuu puuttumaan - vain siksi, ettei netikettiä ole luettu etukäteen. Auttajalistassa ilmoitukset ovat myös huomattavasti paremmin organisoituja ja helpompia löytää.
tallennettu
Lilim*
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 267



Profiili
« Vastaus #42 : 03.03.2011 16:49:51 »

Minua taas on aina mietityttänyt että miten te jotka näette tai aistitte muuten asioita, vaikka juurikin noita entisiä elämia, miten erotatte "todelliset" menneen elämän visiot ihan perus mielikuvituksesta? Onko tilanne tai kuvat itsessään selvästi erilaisia, selvempiä, johdonmukaisempia? Tätä ihan mielenkiinnosta kysyn.
tallennettu

“And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.”
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #43 : 03.03.2011 17:20:01 »

Minua taas on aina mietityttänyt että miten te jotka näette tai aistitte muuten asioita, vaikka juurikin noita entisiä elämia, miten erotatte "todelliset" menneen elämän visiot ihan perus mielikuvituksesta? Onko tilanne tai kuvat itsessään selvästi erilaisia, selvempiä, johdonmukaisempia? Tätä ihan mielenkiinnosta kysyn.


Minä usein esimerkiksi saan paikannimiä, vuosilukuja ja ihmisten nimiä, ja onpahan kerran eräs sukututkija löytänyt näkemäni ihmiset, näkemääni aikaan näkemältäni paikkakunnalta.
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #44 : 03.03.2011 17:21:09 »

Joo siis ei mitään, ei ollut markkinoinnista kyse! Yleensä täytyy vaan perustella ihmisille ehdotellessa Auttajalistaa, että miksi se siellä on Smiley Säännöllisin väliajoin tänne tulee myös ihan suoria markkinailmoituksia omina ketjuinaan, joihin sitten joutuu puuttumaan - vain siksi, ettei netikettiä ole luettu etukäteen. Auttajalistassa ilmoitukset ovat myös huomattavasti paremmin organisoituja ja helpompia löytää.


Auttajalista on minulle kyllä tuttu jo vuosien takaa.  Smiley
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: