Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Merkittävä ihmissuhde - mitä kartta kertoo?  (Luettu 5364 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 10.12.2010 16:43:34 »

Vielä suht vähän synastrioiden maailmaan sukeltaneena haluaisin teidän muiden astroilijoiden mielipiteitä ja ensivaikutelmia mukaan liittämästäni kartasta. Kartassa sisäpuolella olen minä ja ulkopuolella henkilö, jolla on ollut merkittävä vaikutus elämääni muutaman vuoden ajan. Miltäs synastriakarttamme näyttäisi teidän mielestä ja miten tämä itse kokemani välillä järisyttäväkin vaikutus näkyy? Entä miten vaalia ja kehittää tätä ihmissuhdetta, entä mitkä voivat olla mahdollisia sudenkuoppia?

Kiitän kovasti jo etukäteen!  Smiley
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 10.12.2010 16:46:47 »

Vielä huomautus perään: toisen henkilön syntymäkellonajasta ei aivan tarkkaa varmuutta, joten hänen kohdallaan huonejakoon ja akseleihin ei kannata suhtautua ihan asteen tarkkuudella Wink
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 10.01.2011 19:09:57 »

voisko joku pliis?  angel

ja kyseessä siis ennen kaikkea uraan liittyvä suhde.
tallennettu

arzie
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.2011 20:29:38 »

Yritetääs

Haastavinta tuossa kaiketi hänen pluto yhtymässä sinun kuuhun, aiheuttaako hän sinussa tunne-elämän vuoristorataa? Näyttäisi että sinä olet ailahtelevampi, eikä todellista syytä huoleen pitäisi tämän aspektin perusteella olla.

Toinen haaste on sinun jupiterin neliö hänen auringolle, sinun työympäristösi suhtautuminen häneen ei kovin kannustava?

Hänen jupiter ja uranus tekee myös kvinkunssia sinun auringolle, se voi tuntua sinusta ärsyttävältä ympäristön painostukselta? Uranuksen neliön vuoksi sinun on arvostettava vapauttasi, sanoisiko tätä auktoriteettiallergiaksi. Et saa jättää jotain tärkeäksi kokemaa tekemättä tai menemättä hänen painostuksestaan. Hänen laatimat aikataulut eivät aina ole niin mieleen, eikä niitä pitäisi liiaksi myötäillä. En sano että näitä ominaisuuksia välttämättä ilmenisi, mahdollisuus johonkin tuon kaltaiseen on olemassa. Ainoa ratkaisu tähän lienee riittävä itsenäisyys, tekee asiat siltä pohjalta mikä itseä miellyttää. Iloista ihmistä kun on sitten toisenkin lopulta mukavampi katsella.

Aurinkonne ovat keskenään harmonisesti sekstiilissä.

Mielellään saa kommentoida  Wink

tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2011 08:15:42 »

Pluto kuu kontakti on aina vetovoimainen. Se voi viedä jalat alta. Toisella on ote toiseen, kuin magneetti. Se on hyvin voimakas Smiley
tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 20.01.2011 19:47:11 »

Oi kiitos Arzie ja Artemis.

Juu, luulen, että tuo Kuu-Pluto-kombinaatio on aika kova juttu. Varsinkin tuo Artemiksen kuvaus on osuva. Mutta mitenkäs se toimii: onko Pluto-ihmisellä ainoastaan ote muhun, vaikuttaako mun Kuu tavallaan siihen mitenkään? Huh

tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: