Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres ja joulunaika?  (Luettu 18589 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #30 : 24.12.2010 11:09:37 »

Hyvää Joulua Esmis! Tulin tervehtimään.Piparin tuoksu houkutteli tänne,ja jouluinen tunnelma.

Vietän vanhanajan joulua maalla.On niin rauhallista,vaikka lapsivieraitakin on.Hyppivät koiran kanssa pihalla.Tähyilevät  joulupukin tuloa.Pukki on aikonut tulla rekipelillä puolenpäivän jälkeen,hyvä kuitenkin, että lapset ovat vastassa hyvissä ajoin.Ei eksy pukki  silloin.

Ceres on astro.com mukaan 7h. Mitä sitten tarkoittaneen.Sydämessä kuitenkin on paljon rakkautta kaikkia kohtaan,lämmin on mieli.

Pohdin sitäkin,kun kuun viimeisinä päivinä ceres on yhtymässä syntymäkartan kuuhun.Transiteista en taaskaan tiedä sen enempää.   smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 24.12.2010 15:07:40 »

Hei ja kiitos jouluterveisistä!!

Siellähän näitä, monenlaisia Ceres-äitejä, suurin avoin sydämin!

Sansai, ihmissuhteiden huonehan se 7.huone, aina äidillisissä kontakteissa ihmisiin! Yhtymä kuuhun?
Ehkä keskityt enemmän kotielämään, tai itsen sisimpään kotiin? Missä sinä itse olet eniten kotona? Siellä missä sielusi on Hyvä olla. smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
sansai
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #32 : 24.12.2010 15:56:57 »

Kiitos Esmis   smitten Näitä mietin,itseäni,kotiani.Onko maalla jo minun paikkani,kotini?
Ehkä kuu loistaa maalla minulle kauniimmin...kotiinikin. Ehkä on jo sen aika .   smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: