Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres ja joulunaika?  (Luettu 18598 kertaa)
0 jäsentä ja 20 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #15 : 11.12.2010 22:19:06 »

Siinä ratkaisu!

Nikki sanoi blogissaan, että Ceres Kaurissa on maan lepoa! Ei mitään huhkimista! Muistellaan rakkaitamme levon rauhassa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Kaikkien sisällä on jokainen meistä.

Profiili
« Vastaus #16 : 12.12.2010 10:22:52 »

Mitenkä sinun Ceres, Kato Vega?

Transiittina neliöi Ascia ja oppositiossa MC:lle, sekstiilissä Saturnukseen ja väljässä neliössä Plutoon. Ei hirveän "antavaa" ja jouluista meininkiä, heh.

Nataalina on Härässä ja oppositiossa Saturnukseen. Ihme että olen saanut ikinä jouluisin yhtään mitään kun on tuollainen kuvio. Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 12.12.2010 12:20:26 »

Poimin Kaarina Pääkkösen Ceres Kauriissa leimaa:

Lainaus
Kauriissa ; Ihminen sisäistää huolenpidon aikaansaannosten kautta. Ideaalinen äitiys opettaa lapselle vastuuntuntoa, ajankäyttöä, suunnitelmallisuutta ja pitkäjännitteisyyttä joka johtaa aikanaan huippusuorituksiin. Toisista huolehtiminen ilmenee vastuuntuntona huolehtimisena ja organisointina, vastuun opettamisena kuin myös käytännöllisten neuvojen antamisena elämästä selviämiseksi. Itsensä hyväksyminen on peräisin konkreettisista suorituksista, joilla yksilö rakentaa minäkuvansa. Epätasapaino syntyy elämässä epäonnistumisen tunteesta. Tämä johtaa käyttäytymishäiriöön, yksilö heittäytyy toisten ohjailtavaski oman elämänsä suhteen menettäen tuntuman tunteisiinsa jääden ilman onnistumisen tunnetta.

Tuosta lihotin Kato Vegalle tuota yhtä lausetta. Et taida niin välittääkään siitä krääsästä, millä joulua rakennetaan kaupallisella tasolla. Tosin ostin Matti Salmisen Suomalaisia joululauluja, jossa joulu löytyy köyhiinkin tupiin ja usein pelkästä kauniista lumimaisemasta. Suosittelen.

Suomalainen Ceres-maan äiti leipää lumen alla, mutta mikä touhu sielläkin on. On varastoitu maakuoppiin jos jonkinlaista muonaa. Vaikka osa elämästä nukkuu, niin lumivaipan alla käy vilkas toiminta. Jos on osannut hoitaa vastuunsa kylmästä ajasta ruoan suhteen kuten peltomyyrät, niin on hyvä olla. Ceres kuitenkin ilmoittaa siitä huolehtimisen vastuusta, köyhemmissäkin olosuhteissa.

Vaikka olen samaa mieltä Jehovan todistajien ja muiden tieteilijöiden kanssa siitä, että Jeesuksen syntymäjuhla se ei ole, vain muistojuhla, jossa ennen kaikkea pitäisi muistaa äitiä ja lapsia, pitää huolta, että heidän olisi hyvä olla. Tulee mieleen taas nuo monet äidit, jotka ovat yksin vauvansa kanssa ja masentuneita. Ei aina ole jaksettu ehkä varautua edes tuohon tilanteeseen.

Miksikähän minä näitä löpötän...
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 12.12.2010 12:22:52 »

Evea, mitä tämä sinulle kertonee?

Lainaus
Minulla taitaa ceres olla nyt  aurinko/ jupiter-keskipisteessä.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #19 : 12.12.2010 15:17:16 »

Oikeastaan en ole viettänyt ns. joulu-joulua moneen vuoteen, lähinnä mennyt baariin. Syy on itse asiassa siinä että joulua enemmän kiinnostavat alennusmyynnit ja niitä kyllä juhlistan. laugh
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 12.12.2010 15:20:07 »

Oikeastaan en ole viettänyt ns. joulu-joulua moneen vuoteen, lähinnä mennyt baariin. Syy on itse asiassa siinä että joulua enemmän kiinnostavat alennusmyynnit ja niitä kyllä juhlistan. laugh

Tahtoisinpa nähdä minkälaisen 'minäkuvan' sinä rakennat alennusmyyntitoiminnoistasi.  Cheesy
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Corvus Leonis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #21 : 12.12.2010 15:29:28 »

Tahtoisinpa nähdä minkälaisen 'minäkuvan' sinä rakennat alennusmyyntitoiminnoistasi.  Cheesy

Joulualennusmyyntilistalla on tällä hetkellä: uusi soitin, vedenkeitin ja läppäri. Minäkuva tuosta on likimain täydellinen. Smiley
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #22 : 12.12.2010 16:31:09 »

Jos Ceres on tällä hetkellä 20 astetta  kauris , niin silloinhan mulla on aivan tarkkana  ceres aspect_con juno Shocked  Mitähän tuo mahtaa tarkoittaa...

Jotain ylimaallista rakkautta ja hyvää tunnun pursuavan joka suuntaan, niin tutuille kuin tuntemattomillekin :Smiley  

Hyvä aika mennä näin joulun alla asiakaspalvelutyöhön, niin hymyilee vaan autuaan onnellisena kaikille hermostuneille ja kireille ihmisille, jotka tulevat avautumaan mulle Grin

Joulu menee muuten ihan lähimpien ihmisten parissa, rauhoittuen Smiley

ceres seikkailee tällä hetkellä mun 1. huoneessa.

Aspekteja tr.-Cerekseltä:

ceres aspect_ssx merkurius
 ceres aspect_ssx venus
 ceres aspect_con mars
 ceres aspect_sex jupiter
 ceres aspect_squ pluto
 ceres aspect_tri chiron
 ceres aspect_con juno
 ceres aspect_con Lilith
 ceres aspect_con askendentti (menossa ohi...)
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #23 : 12.12.2010 16:38:44 »

Kuulostaapa hyvältä MC82!!!

Jos tuo Juno edustaa vaimoa, niin tuonhan voisi tulkita mitä syvimpänä vuorovaikutuksena kaikessa.
Ykköshuoneessa, sinun omassa huoneessasi on jopa oinaan tuli ja Marsin toimeliaisuus, joten varmasti luot joulun tunnelmaa asiakkaillesi.  smitten Ja kun synt.kartan Ceres on muutenkin Marsin kaveri, niin varmasti juuri toiminnan kautta. Sitten pyhiksi ei kaipaakaan muuta kuin rauhoittumista.

Vai puhutko aspekteista vai transiiteistasi?
Mistä löytyisi transiittikuviot?

Tai sitten minulla ei ole juuri nyt yhtään transiittia Cerekselle.
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #24 : 12.12.2010 16:41:01 »

^ Anteeksi, puhuin transiiteista noissa aspekteissa. TR-Ceres on tällä hetkellä  kauris ja 1. huoneessa. Tuo lista on siis transiittilista Smiley

Synt.kartan Ceres sen sijaan löytyy  jousimies :stä ja 11. huoneesta, ollen  aspect_con  merkurius venus neptunus .
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 12.12.2010 17:08:14 »

Kiitos, mutta mistä sen löysit?
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Neela
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #26 : 23.12.2010 20:57:37 »

Ihanaa ja rentouttavaa joulua sinulle Esmis!  smitten

Minun  ceres Syntymäkartan mukaisessa merkissä   kauris huoneesta en ole varma onko nyt myös samassa 5.?
Tärkeämpi ehkä nyt on  pluto  aspect_tri  askendentti  ja se näkyy ulos!  Cheesy
 pluto  on kuitenki yksi tärkeimpiä planeettoja syntymäkartallani  aspect_con aurinko ja  aspect_con uranus kautta, varsinki kun  askendentti ja  aurinko ovat molemmat  neitsyt

Itsevarmuutta on 100% lisää, toisia se ahdistaa, toisia ilahduttaa.  Wink

ceres on minulle maanläheinen kuten  aurinko merkkikin, äidillidyys ja joulu on turvallisuutta, lämpöä ja ehkä tempperamenttisista merkeistä jopa tylsyyttä, minusta nautinnon ja levon aikaa.  smitten
tallennettu

Hyvin menee, mutta menköön Afro
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 24.12.2010 01:13:23 »

smitten smitten

Joulurauhaa Sinulle Esmis ja kaikille!  smitten

Nyt taidan olla joulun kotona yksin/kaksin, joulurauhanjulistuksen kuuntelu & lähetyksen katselu TV:stä on perinne. Kaksi lahjaa olen hankkinut. Yksinkertainen sydämen joulu.

Kauniisti sanot Evea 'Yksinkertainen sydämen joulu'.

Silloin nuorena kun vietin yksinäisiä jouluja, nautin niistä, koska oli aikaa ajatella ystäviä ja läheisiä.
Tuntuu että nyt vain hössöttää, ei ole aikaa tilaa edes ajatuksille. Joskus karkaan tästä kaikesta.

Mutta nauti siitä tilanteesta Evea!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 24.12.2010 01:18:15 »

Kiitos Neela, samoin sinulle!

Ceres-Kauris korostuu minulla tuolta mies-Kauriini puolesta myös. Hän on vanhojen vaalija, tapojen orja, silmä tarkkana vielä katsoo, että kaikki on kunnossa; hautakynttilät ostettu, lahjat, kortit varmasti kaikille, kinkku aikanaan nostetaan sulamaan. Joskus toivon, että hän jo unohtelisi enemmän asioita. Mutta kaikki tuo on hänen nahassaan.

Joten aina olen yrittänyt, joskus uuvuksiin asti. Nytkin on noita 'tonttuja' juossut tuon tuosta tuvassa ja kiltisti heitä kestitsen siivouksen lomassa.

Onneksi ukkoni on taipunut siihen, että kun jouluateria on syöty, hautaudun minä palapelin lomaan.
Siitä nautin, enkä muuta halua tehdäkään!

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #29 : 24.12.2010 09:23:13 »

Itsellani on hiukan erilainen Joulun aika, hanskat ei todella ole hallinnassa,siivouksista ja ruuan laitosta puhumattakaan, onneksi mies tayttaa edes jaakaapin...
Toisaalta minulle sopiikin olla hiukan out naista maallisista asioista vuoden pimeana aikana ja sitten kevaalla taas riemastun ja toivottavasti kerkian nauttia luonnon kauneudesta.
En muutenkaan ole talven suuri fani ja purkaan energiaani muihin asioihin.
Kuitenkin toivotan sydammestani oikein hyvaa joulua ja rauhoittukaan kun pystytte.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: