Esmiralda
|
|
« Vastaus #15 : 11.12.2010 22:19:06 » |
|
Siinä ratkaisu! Nikki sanoi blogissaan, että Ceres Kaurissa on maan lepoa! Ei mitään huhkimista! Muistellaan rakkaitamme levon rauhassa!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #16 : 12.12.2010 10:22:52 » |
|
Mitenkä sinun Ceres, Kato Vega?
Transiittina neliöi Ascia ja oppositiossa MC:lle, sekstiilissä Saturnukseen ja väljässä neliössä Plutoon. Ei hirveän "antavaa" ja jouluista meininkiä, heh. Nataalina on Härässä ja oppositiossa Saturnukseen. Ihme että olen saanut ikinä jouluisin yhtään mitään kun on tuollainen kuvio.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #17 : 12.12.2010 12:20:26 » |
|
Poimin Kaarina Pääkkösen Ceres Kauriissa leimaa: Kauriissa ; Ihminen sisäistää huolenpidon aikaansaannosten kautta. Ideaalinen äitiys opettaa lapselle vastuuntuntoa, ajankäyttöä, suunnitelmallisuutta ja pitkäjännitteisyyttä joka johtaa aikanaan huippusuorituksiin. Toisista huolehtiminen ilmenee vastuuntuntona huolehtimisena ja organisointina, vastuun opettamisena kuin myös käytännöllisten neuvojen antamisena elämästä selviämiseksi. Itsensä hyväksyminen on peräisin konkreettisista suorituksista, joilla yksilö rakentaa minäkuvansa. Epätasapaino syntyy elämässä epäonnistumisen tunteesta. Tämä johtaa käyttäytymishäiriöön, yksilö heittäytyy toisten ohjailtavaski oman elämänsä suhteen menettäen tuntuman tunteisiinsa jääden ilman onnistumisen tunnetta. Tuosta lihotin Kato Vegalle tuota yhtä lausetta. Et taida niin välittääkään siitä krääsästä, millä joulua rakennetaan kaupallisella tasolla. Tosin ostin Matti Salmisen Suomalaisia joululauluja, jossa joulu löytyy köyhiinkin tupiin ja usein pelkästä kauniista lumimaisemasta. Suosittelen. Suomalainen Ceres-maan äiti leipää lumen alla, mutta mikä touhu sielläkin on. On varastoitu maakuoppiin jos jonkinlaista muonaa. Vaikka osa elämästä nukkuu, niin lumivaipan alla käy vilkas toiminta. Jos on osannut hoitaa vastuunsa kylmästä ajasta ruoan suhteen kuten peltomyyrät, niin on hyvä olla. Ceres kuitenkin ilmoittaa siitä huolehtimisen vastuusta, köyhemmissäkin olosuhteissa. Vaikka olen samaa mieltä Jehovan todistajien ja muiden tieteilijöiden kanssa siitä, että Jeesuksen syntymäjuhla se ei ole, vain muistojuhla, jossa ennen kaikkea pitäisi muistaa äitiä ja lapsia, pitää huolta, että heidän olisi hyvä olla. Tulee mieleen taas nuo monet äidit, jotka ovat yksin vauvansa kanssa ja masentuneita. Ei aina ole jaksettu ehkä varautua edes tuohon tilanteeseen. Miksikähän minä näitä löpötän...
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #18 : 12.12.2010 12:22:52 » |
|
Evea, mitä tämä sinulle kertonee? Minulla taitaa ceres olla nyt aurinko/ jupiter-keskipisteessä. smitten
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #19 : 12.12.2010 15:17:16 » |
|
Oikeastaan en ole viettänyt ns. joulu-joulua moneen vuoteen, lähinnä mennyt baariin. Syy on itse asiassa siinä että joulua enemmän kiinnostavat alennusmyynnit ja niitä kyllä juhlistan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #20 : 12.12.2010 15:20:07 » |
|
Oikeastaan en ole viettänyt ns. joulu-joulua moneen vuoteen, lähinnä mennyt baariin. Syy on itse asiassa siinä että joulua enemmän kiinnostavat alennusmyynnit ja niitä kyllä juhlistan. Tahtoisinpa nähdä minkälaisen 'minäkuvan' sinä rakennat alennusmyyntitoiminnoistasi.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #21 : 12.12.2010 15:29:28 » |
|
Oikeastaan en ole viettänyt ns. joulu-joulua moneen vuoteen, lähinnä mennyt baariin. Syy on itse asiassa siinä että joulua enemmän kiinnostavat alennusmyynnit ja niitä kyllä juhlistan. Tahtoisinpa nähdä minkälaisen 'minäkuvan' sinä rakennat alennusmyyntitoiminnoistasi. Joulualennusmyyntilistalla on tällä hetkellä: uusi soitin, vedenkeitin ja läppäri. Minäkuva tuosta on likimain täydellinen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #22 : 12.12.2010 16:31:09 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #23 : 12.12.2010 16:38:44 » |
|
Kuulostaapa hyvältä MC82!!! Jos tuo Juno edustaa vaimoa, niin tuonhan voisi tulkita mitä syvimpänä vuorovaikutuksena kaikessa. Ykköshuoneessa, sinun omassa huoneessasi on jopa oinaan tuli ja Marsin toimeliaisuus, joten varmasti luot joulun tunnelmaa asiakkaillesi. Ja kun synt.kartan Ceres on muutenkin Marsin kaveri, niin varmasti juuri toiminnan kautta. Sitten pyhiksi ei kaipaakaan muuta kuin rauhoittumista. Vai puhutko aspekteista vai transiiteistasi? Mistä löytyisi transiittikuviot? Tai sitten minulla ei ole juuri nyt yhtään transiittia Cerekselle.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #24 : 12.12.2010 16:41:01 » |
|
^ Anteeksi, puhuin transiiteista noissa aspekteissa. TR-Ceres on tällä hetkellä ja 1. huoneessa. Tuo lista on siis transiittilista Synt.kartan Ceres sen sijaan löytyy :stä ja 11. huoneesta, ollen .
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #25 : 12.12.2010 17:08:14 » |
|
Kiitos, mutta mistä sen löysit?
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #27 : 24.12.2010 01:13:23 » |
|
Joulurauhaa Sinulle Esmis ja kaikille! Nyt taidan olla joulun kotona yksin/kaksin, joulurauhanjulistuksen kuuntelu & lähetyksen katselu TV:stä on perinne. Kaksi lahjaa olen hankkinut. Yksinkertainen sydämen joulu. Kauniisti sanot Evea 'Yksinkertainen sydämen joulu'. Silloin nuorena kun vietin yksinäisiä jouluja, nautin niistä, koska oli aikaa ajatella ystäviä ja läheisiä. Tuntuu että nyt vain hössöttää, ei ole aikaa tilaa edes ajatuksille. Joskus karkaan tästä kaikesta. Mutta nauti siitä tilanteesta Evea!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #28 : 24.12.2010 01:18:15 » |
|
Kiitos Neela, samoin sinulle!
Ceres-Kauris korostuu minulla tuolta mies-Kauriini puolesta myös. Hän on vanhojen vaalija, tapojen orja, silmä tarkkana vielä katsoo, että kaikki on kunnossa; hautakynttilät ostettu, lahjat, kortit varmasti kaikille, kinkku aikanaan nostetaan sulamaan. Joskus toivon, että hän jo unohtelisi enemmän asioita. Mutta kaikki tuo on hänen nahassaan.
Joten aina olen yrittänyt, joskus uuvuksiin asti. Nytkin on noita 'tonttuja' juossut tuon tuosta tuvassa ja kiltisti heitä kestitsen siivouksen lomassa.
Onneksi ukkoni on taipunut siihen, että kun jouluateria on syöty, hautaudun minä palapelin lomaan. Siitä nautin, enkä muuta halua tehdäkään!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #29 : 24.12.2010 09:23:13 » |
|
Itsellani on hiukan erilainen Joulun aika, hanskat ei todella ole hallinnassa,siivouksista ja ruuan laitosta puhumattakaan, onneksi mies tayttaa edes jaakaapin... Toisaalta minulle sopiikin olla hiukan out naista maallisista asioista vuoden pimeana aikana ja sitten kevaalla taas riemastun ja toivottavasti kerkian nauttia luonnon kauneudesta. En muutenkaan ole talven suuri fani ja purkaan energiaani muihin asioihin. Kuitenkin toivotan sydammestani oikein hyvaa joulua ja rauhoittukaan kun pystytte.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|