Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kaksosnaiset  (Luettu 23200 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 808


Profiili
« Vastaus #15 : 23.12.2010 15:03:58 »

Kyllä ymmärrän,tarpeesi saada vahvistusta omille ajatuksillesi ja podinnoille.Tämä vain ei ollut ainakaan rehti tapa.Tunteet heittävät volttia ja teettävät hölmöjä asioita.

Yleisellä tasolla näistä asioista puhutaan paljonkin,sydänsuruista,harvoin kuitenkaan nimettynä,ja monet usein auttaa,ymmärtää ja kuuntelee.

Toivon sinun saavan kartastasi apua.Voisit tutustua sisimpiin tarpeisiisi,moneen muuhun asiaan.Kaikkeen siihen ,joka vie eteenpäin.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #16 : 23.12.2010 15:06:03 »

Astrologisestikin ihastuksesi on ymmärrettävää, Venus ja Mars ovat Kaksosissa. Sikäli kun Sashan karttaa muistan, niin Aurinkosi tulee hänen deskendentilleen eli laskumerkille.

Aika vieraat nuo sinun Aurinko-Härkä, Kuu-Neitsyt -kombinaatio Sashan Aurinko-Kaksoset, Kuu-Vesimies -yhdistelmälle.

Sasha on tilittänyt elämäänsä ja erityisesti miesjuttujaan vuolaasti tällä palstalla. Jos kestät sen, että hän ei ole yhden miehen naisia, niin sopiihan sitä yrittää.

Oisko tuota Sashan karttaa jossakin jäljellä? Miten kombinaatio saadaan toimimaan? Tilitykset on tuttuja.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #17 : 23.12.2010 15:14:46 »

Kyllä ymmärrän,tarpeesi saada vahvistusta omille ajatuksillesi ja podinnoille.Tämä vain ei ollut ainakaan rehti tapa.Tunteet heittävät volttia ja teettävät hölmöjä asioita.

Yleisellä tasolla näistä asioista puhutaan paljonkin,sydänsuruista,harvoin kuitenkaan nimettynä,ja monet usein auttaa,ymmärtää ja kuuntelee.

Toivon sinun saavan kartastasi apua.Voisit tutustua sisimpiin tarpeisiisi,moneen muuhun asiaan.Kaikkeen siihen ,joka vie eteenpäin.

Nimesin sen vain, koska on vaikuttanut foorumilla pitkään. Astron kautta me tunnetaan. Tarpeeni on nyt käsitellä itseäni suhteessa Sashaan. Asun sen vuokraamas asunnossa vieraassa maassa ja se on ainoita kontakteja työkontaktien ohella. Vaikea sivuuttaakin.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #18 : 23.12.2010 15:18:14 »

Saattahan se kartta täällä foorumin uumenissa jossain olla, se vain vaatisi sinulta hieman hakemista.

Sen vain muistan hänen kartastaan, että hän on Aurinko-Kaksoset, Kuu-Vesimies ja nouseva Skorpioni. Sinulla näyttää olevan sama nousumerkki. Venus on muistaakseni Ravussa, mutta muuta en näin äkikseltään muistakaan. Karttojen yhteensopivuutta voit testata vaikkapa "Sovitteko yhteen eli synastrian perusteet"-ketjusta löytyvien ohjeiden avulla. Käytäntö on sitten asia erikseen.

Mutta jos yrität jotenkin väkisin tyrkyttää itseäsi hänelle, niin hän todennäköisesti vain ahdistuu ja etääntyy, tai sitten menettää hermonsa kokonaan ja saat tuntea nahoissasi hänen raivokohtauksensa. Jos hän on kiinnostunut, niin tuskin hän sitä kauheasti salailee.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #19 : 30.12.2010 23:51:13 »

Saattahan se kartta täällä foorumin uumenissa jossain olla, se vain vaatisi sinulta hieman hakemista.

Sen vain muistan hänen kartastaan, että hän on Aurinko-Kaksoset, Kuu-Vesimies ja nouseva Skorpioni. Sinulla näyttää olevan sama nousumerkki. Venus on muistaakseni Ravussa, mutta muuta en näin äkikseltään muistakaan. Karttojen yhteensopivuutta voit testata vaikkapa "Sovitteko yhteen eli synastrian perusteet"-ketjusta löytyvien ohjeiden avulla. Käytäntö on sitten asia erikseen.

Mutta jos yrität jotenkin väkisin tyrkyttää itseäsi hänelle, niin hän todennäköisesti vain ahdistuu ja etääntyy, tai sitten menettää hermonsa kokonaan ja saat tuntea nahoissasi hänen raivokohtauksensa. Jos hän on kiinnostunut, niin tuskin hän sitä kauheasti salailee.

En löytänyt. Rohkenin kysyä siltä itteltään ja heti jäin kiinni Astrosta. Sasha kutsui välipäiväbileisiin ja sano, että sillä on kaunis ja kiva tyttö mulle. Tyypillistä sille, että se ei sano koskaan ei, mutta tarjoaa kohteliasta sovitusta ja antaa ymmärtää pelin hengen selkeästi. Se on epäreilun reilu, sanoo hymyillen ja halaten, voi kultasein, mulla on sulle niin ihana tyttö, tosi kaunis ja kiva, en malta odottaa teidän tapaamista ja asettaa miehen outoon, mutta miellyttävään asemaan. Sasha onnistui. Ko. tyttö on oikea jackpot, kaunis, hauska ja kiva. Vaaka-tyttö, suomalaissyntyinen ja super kaunis. Mietin kuitenkin, että samoin kuin Sashalle, tälle tytölle ei suomalaismies enää riitä. Sashan kotibileisiin osallistui John Malkovich, Itävallan presidentin poika, YK:n tyyppejä ja joukko juristeja, liikemiehiä ja seurapiiriä. Olen palautunu hyvin realiteetteihin tänä jouluna.Lilli, totta puhut, Sasha hermostuu liiasta yrittämisestä, mutta  jos tyypillä on verbaalista lahjakkuutta, niin se ei huomioi sitä läpinäkyvää yrittämistä.

tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #20 : 31.12.2010 00:09:14 »

Sashahan oli käytännössä minun astrokaksonen, eli hän oli venus-veskari niin kuin minäkin.

Ja kaksosnaisista yleensä että ihania ollaan  Cool Mitä nyt välillä ärsytetään mutta mieluummin niinkin kuin aina oltais samaa mieltä. Itse en henk.koht. passaa härkämiesten kanssa yksiin sitten YHTÄÄN, yleensä lähinnä siksi että heille muutoksien teko on vuosiprosessi ja mulle minuuteista kiinni. Toisin sanoen, jokainen härkämies joka minut ulos kysyi, olisi suostunut "seurustelemaan" vasta noin vuoden tapailun jälkeen. Mulle ei käynyt tuommoinen järkeen, ja se selittyi mun päässäni sitten siten että "odottaa parempaa kuin minä". Jätin sitten sikseen.

*A*

Tätä en tiennyt, en myöskää sitä, että olet mode nykyään. Konsultoin Sashaa. ;-)) Kaksosnaiset.. mitä teistä vois sanoa? Super kauniita, älykkäitä, seksikkäitä ja flirttejä. Kauneimmat ja kivoimmat naiset koskaan on olleet kaksosia, toissijaisesti vaakoja. Sashalla on itävaltalainen "kaksoisveli" härkä-exästään. Kaikki sanoo, että ne on kuin kaksoissisarukset, jopa sarkastiselta huumorintajultaan. Sashan toinen ex sano mulle, että se on suhde, johon kukaan ei pysty vaikuttamaan. On ja pysyy. Silti exät on ystäviä Sashan ja sen härkä-exän kanssa. Se ex on joka paikassa ja yhteydessä Sashan kanssa. Työasioiden kanssa myös.
tallennettu
noitatäti
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #21 : 31.12.2010 02:20:00 »

Monesti kiinnostavat tapaamiset vievät toisiin hyviin tapaamisiin, jotka sitten muuttavat elämää positiivisesti.

Itsellä (aurinkokaksonen) on härkämies. Suhde ei ole helppo, ilman ja tulen merkkien kanssa olen päässyt kevyemmin. Elämässäni on ollut muitakin tärkeitä härkämiehiä, myös ystävinä. Nousuneitsyenä kestän (pitkin hampain) härän jyräämisen ja pikkuasioista raivoamisen.

Härälle pitää koko ajan olla järjettömän kuuma asunto, ja koko ajan mietitään ruoanlaittoa (tosin härkä laittaa itse, ja jos haet hyviä aineksia kaupasta, härkä ei poistukaan lieden äärestä).

Härkä on mustasukkainen (tämänhän kaikki tietävät), ja härän psyyke ei kestä kilpailuttamista (ahdistuu, muuttuu jopa väkivaltaiseksi).

Rentoa/henkevää kaksosta taas ahdistaa, että naapureiden nähdenkin pitäisi pukeutua kuin kruunajaispitoihin - saati muualle. Nurmikon hoitoon härkä kuluttaa rajattomasti aikaa ja vaivaa.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #22 : 31.12.2010 13:28:20 »

Tuli vain mieleen, että oletkohan sinä, Unissa Kävelijä se syy, ettei Sasha enää tänne kirjoittele? Osan jutuistaankin on poistanut.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
sangviinikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 682



Profiili
« Vastaus #23 : 31.12.2010 13:31:57 »

Ei muuta kun kuvaava ketju. Kyse siis kaksosnaisista, eikä hommassa päätä eikä häntää. Grin
tallennettu

"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 31.12.2010 13:35:00 »

mielenkiintoistahan tää...........
http://images.filmmagic.com/images/tnm/763431.jpg?Width=124&Height=170
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #25 : 31.12.2010 20:55:49 »

Minulla taitaa olla Sasha-ystäväni kartta jossain, mutta noin Kaksos-naisista yleisesti voisin muutaman jutun heittää.  Smiley

Minulla on elämäni aikana ollut kaksi hyvää  kaksoset-naista ystävänä. Toinen oli lukioaikoina, kun minulla ei siihen aikaan ollut bestistä ja sitten tutustuin erääseen kivaan tyttöön, jolla oli samat harrastukset kuin minullakin ja kävimme sitten yhdessä mm. laulamassa ja urheilemassa ja pääsimme samalle luokallekin. Pian tuon jälkeen sain häneltä kortin jossa luki: "Kiitos ystävyydestäsi, se merkitsee minulle paljon. " Eipä heti liittäisi Kaksosnaiseen mutta näin oli, ja olimme ystäviä siihen asti kunnes maailma vei erilleen. Nyt tiedän hänestä sen mitä lähti koulun jälkeen opiskelemaan mutta emme ole tavanneet.

Toinen   kaksoset-nainen oli minulla ystävänä hullunhauskoina opiskeluaikoina. Hän oli "tyypillinen" Kaksonen jos sillä nyt ymmärretään ilmavaa bilettäjää, jolla on sana hallussa ja hauskanpito mukana. Meillä oli muutama yhteinen hauska vuosi, ja tapasimme kerran senkin jälkeen ja mikä ettei olisi kiva nähdä taas. Nyt hänkin on vakiintunut ja kahden lapsen äiti.  Smiley

Ihan hyviä kokemuksia minulla noista on, ja tosiaan noiden lisäksi tunnen täältä Astrosta mainioita  kaksoset-naisia.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #26 : 03.01.2011 09:00:01 »

Tuli vain mieleen, että oletkohan sinä, Unissa Kävelijä se syy, ettei Sasha enää tänne kirjoittele? Osan jutuistaankin on poistanut.

Toivottavasti ei. Sen vuokraamas kämpäs mä asun, niin kertoisko se, että syyt on jossain muualla?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #27 : 03.01.2011 09:05:35 »

Jos ketjun nimi on Kaksosnaiset, ja puheenaiheena on YKSI kaksosnainen, missä mättää? Ei se Sasha kaikkia kaksosnaisia edusta. Vaadimme huomiota!!  coolsmiley (terveisin  aurinko kaksoset -naaras, tyypillistä Wink )

*A*

No ei kai tässä mikää mätä. Kaksosnaiset taitaa olla mun heikko kohta?
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #28 : 03.01.2011 09:36:24 »

Minulla taitaa olla Sasha-ystäväni kartta jossain, mutta noin Kaksos-naisista yleisesti voisin muutaman jutun heittää.  Smiley

Minulla on elämäni aikana ollut kaksi hyvää  kaksoset-naista ystävänä. Toinen oli lukioaikoina, kun minulla ei siihen aikaan ollut bestistä ja sitten tutustuin erääseen kivaan tyttöön, jolla oli samat harrastukset kuin minullakin ja kävimme sitten yhdessä mm. laulamassa ja urheilemassa ja pääsimme samalle luokallekin. Pian tuon jälkeen sain häneltä kortin jossa luki: "Kiitos ystävyydestäsi, se merkitsee minulle paljon. " Eipä heti liittäisi Kaksosnaiseen mutta näin oli, ja olimme ystäviä siihen asti kunnes maailma vei erilleen. Nyt tiedän hänestä sen mitä lähti koulun jälkeen opiskelemaan mutta emme ole tavanneet.

Toinen   kaksoset-nainen oli minulla ystävänä hullunhauskoina opiskeluaikoina. Hän oli "tyypillinen" Kaksonen jos sillä nyt ymmärretään ilmavaa bilettäjää, jolla on sana hallussa ja hauskanpito mukana. Meillä oli muutama yhteinen hauska vuosi, ja tapasimme kerran senkin jälkeen ja mikä ettei olisi kiva nähdä taas. Nyt hänkin on vakiintunut ja kahden lapsen äiti.  Smiley

Ihan hyviä kokemuksia minulla noista on, ja tosiaan noiden lisäksi tunnen täältä Astrosta mainioita  kaksoset-naisia.  Wink

Mun tuntemat kaksosnaiset on sympaattisia ja muistavat kannustuksilla ja osoittavat kiintymyksensä suhteessa kuin suhteessa, jos se on päässy syntymään. Ne unohtaa kertoa sen, myös soittaa ja pitää yhteyttä välillä, kun kavereita on paljo. Niitä pitää muistuttaa aina, että mäkin olen olemassa. kaksosnaisilla on kipee huumori ja niitten kanssa ei tuu aika pitkäksi. Ne ei sorru kaatamaan ongelmiaan miehen ratkaistavaksi, niikuin aika monet naiset tekee, vaan hoitaa itse oman elämänsä. Saman syyn takia niille on vaikeaa sopeutua parisuhteeseen, kun ne tekee ominpäin kaikki.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2011 10:07:56 kirjoittanut Unissa Kävelijä » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 03.01.2011 16:08:03 »

Ne ei sorru kaatamaan ongelmiaan miehen ratkaistavaksi, niikuin aika monet naiset tekee, vaan hoitaa itse oman elämänsä. Saman syyn takia niille on vaikeaa sopeutua parisuhteeseen, kun ne tekee ominpäin kaikki.

Ei kun se menee niin päin, että miehen on vaikea sopeutua Kaksosen kanssa parisuhteeseen, koska toisen itsenäisyyden takia tuntee itsensä tarpeettomaksi.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: