Äidillä tosiaan alkoi se estro-lääkitys kaksi viikkoa sytojen jälkeen ja jatkuu luoja ties kuinka kauan. Mielettömän positiivisella asenteella äiti kuitenkin eteenpäin porskuttaa
D- ja C-vitamiinia lääkäri määräsi sen estrokuurin ajaksi. Havupuu-uutetta varmaan kannattaa ottaa päivittäin ja nokkonen on myös yleisvahvistaja.
Sansain viestin alku oli niin ihana että ekaa kertaa luettuani tarvitsin taas vaihteeks neuvoja itkuturvotukseen
Äidin elintavat on läpi elämän olleet tod kunnolliset, mut syöpä ei valikoi.
Meidän suvuissa on syöpätapauksia ja kaikkia muita kammotauteja aika paljon.
Saas nähdä mitkä periytyy. No en mä oikeesti missään kauhukeloissa ole.
Mun biletys tosin on jatkunut vähän turhan railakkaasti ja pientä rauhoittumista tarvittais.
Ensi viikolla alkaa joogakurssi. Toiv se rauhoittaa tätä levotonta luonnettani.
Niin juu, Syöpäjärjestö ehdotti ettei tiettyjä syöpätyyppejä mm.eturauhassyöpä tarvitsis joukkotarkastaa varmuudenvuoksi liian usein, koska silloin tulisi ns. turhiakin hoitoja, koska tämä meidän superviisas kehomme pystyy parantumaan ITSESTÄÄN monista hyvälaatuisista kasvaimista ja niihin ei tarvita niitä jättimyrkkykuureja.
En halua psyykkaa mutta jos joka kymmenes nainen sairastuu rintasyöpään johon (lääkäreiden mielestä) tarvitaan hoitoa, kuinka moni kantaa tietämättään mukana sellasta pikkukaveria?
Mielen työ, ajatukset ja asenteet on niin suuressa osassa missä tahansa sairaudessa.
Lisääkö tieto tuskaa? Maybe...
Miksi muuten rauhasiin liittyvät syövät on yleisimpiä? Ukoilla eturauhanen, naisilla rintarauhanen. Nää alueet kun liitetään vielä seksualisuuteen (muka) olennaisena osana.
Miesten eturauhasen stimulointi ja säännölliset siemensyöksyt vähentävät eturauhasongelmia. Mites tissejä voi hoitaa?
Toki rinnat tulee tarkastella säännöllisesti, mut miten niitä voi muuten hoitaa?
Sain tietää vasta pari päivää sitten että äidin rinta oli leikattu kokonaan pois.
Hän kertoi mulle aiemmin hieman eri version.
Ihan kamalaa!
Olen kannustanut mamaa että lääkäri "rakentais" hänelle uuden rinnan, mut toinen on vaan vaatimattomasti sanonut ettei ne enää näin vanhoille moisia operaatioita tee että nuoria naisia ne hoitaa eritavalla.
Aion aloittaa varovasti posiivisuus psyykkauskampanjan muuttakseni äidin mielen että hän ottaisi "tekorinnan" sen poistetun paikalle ja luopuisi ajatuksesta olla harmina lääkärille turhamaisuuden takia.
Ajatelkaa nyt miten se rinnan puuttuminen vaikuttaisi itse kunkin ruumiinkuvaan?
Muistuttaisi jatkuvasti läpikäydystä sairaudesta?
Miten niin superkiltillä, vaatimattomalla naisella on näin turhamainen, ulkonäkökeskeinen tytär?
Naiselle kuuluu kaksi tervettä rintaa. PISTE.
Mä käännän vielä äidin aatokset toiseen suuntaan ja operaation jälkeen ostan paljon kauniita alusvaatteita.
Hän on tod kaiken hyvän ja kauniin ansainnut - ihan joka suhteessa