Kannattaa kokeilla lukea eräs kirja: "stumppaa tähän", jonka on kirjoittanut Carr Allen, joka oli itse ketjupolttaja - kirja ei ole kovin paksu ja sitä on ihan mielenkiintoista lukea. onnistumisprosentti kuulema n.90% . Onnistuin itsekin, vaikka olin 10vuotta polttanut ja kokeillu inhalaattorit, purkat ja laastarit. Enkä oikeastaan edes halunnut lopettaa, koska kai sitä kuvittelee menettävänsä jotain tuttua ja turvallista
. Kirjan lukemisessa tärkeää oli se ettei lopeta tupakointia kesken lukemisen vaan vasta kun on kokonaan lukenut, eikä saa käyttää korvaavia tuotteita lopettamisessa.
En uskonut koko juttuun, enkä halunnu lopettaa, mutta jostain syystä kuitenkin lopetin ja ilman vierotusoireita ja ilman korvaavia tuotteita. 2vuotta olen ollut polttamatta ja ei tee mieli eikä ole ikävä tupakkaa. Aiemmilla lopettamisyritys kerroilla on jääny tupakkaa ikävä ja aina olen muutaman kuukauden päästä ratkennut. Ja nyt tiesin jo heti että en enää polta. Kirja aivopesee täydellisesti pois tupakasta!
Kannatta kokeilla, ei siinä ainakaan mitään menetä. Tsemppiä kaikille!