Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarvitsen pikaisesti apua päätöksentekoon  (Luettu 5422 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Nennunanna
Vieras
« : 02.01.2011 03:34:16 »

Kiitos kaikille auttajille jo etukäteen.
Olen erittäin kipeässä tilanteessa. Olen ollut viime kesästä asti erittäin erittäin ihastunut yhteen mieheen joka on vaaka (6.10) ja itse olen kaksonen (31.05). Miehestä on vaikea ottaa selvää, koska ei osaa päättää asioista ja puntaroi eri vaihtoehtoja.. On todella ystävällinen ja kertonut myös tunteistaan minua kohtaan aikaisemmin. Aloitin toisen suhteen koska ajjattelin ettei hän ikinä osaa päättää, mutta eihän se laastarisuhde mitään pelastanut.. ero tuli ja nopeasti ja nyt edelleen ajattelen tätä kyseistä miestä. Haluan vain tietää onko meillä MITÄÄN mahdollisuuksia ja tulevaisuutta? Olen niin rikki tästä kaikesta ja päästän hänet samantien menemään jos ei oikeasti tule mitään mistään. Mutta hän on niin ujo ja vaikea selkoinen kuten minäkin.. ja joku minussa sanoo etten saa päästää häntä menemään, kun on niin paljon tunteita ja vaikka ns. unohdin hänet yhdessä vaiheessa, joku saa hänet aina palaamaan ja kun joudumme näkemään pakostakin samojen ystäväpiirien vuoksi.  Undecided
En tiedä edes mikä tässä ihmisessä minua kiehtoo, kun ei ole samantyylinen kuin aikaisemmat mieheni.. mutta joku siinä pitää minut lujasti otteessaan, vaikka meillä ei fyysisiä kontakteja oikeastaan ole ollut.
« Viimeksi muokattu: 02.01.2011 03:39:09 kirjoittanut Nennunanna » tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 02.01.2011 07:44:04 »

Kukaan ei voi sinulle varmasti sanoa, tuleeko jostain suhteesta mitään vai ei, eikä ottaa myöskään vastuuta tekemistäsi päätöksistä sinun puolestasi.

Jos olet kiinnostunut tästä ihmisestä ja haluat selvittää tuleeko jutustanne jotain, niin selvitä. Ole rohkea. Vain sinulla on avain tähän koko juttuun ja siihen miten se tulee menemään. Joskus asiat eivät mene meidän mielemme mukaan ja joskus meidän pitää päästää irti. Ehkä sinun tuleekin kysyä itseltäsi, että miksi et halua päästää tästä ihmisestä irti - onko välillänne todella jotain merkityksellistä vai oletko itse niin yksinäinen ja hukassa ja haluton päästämään irti, että tarraudut tähän? Vain päästämällä irti voit saada jotain.

 smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #2 : 03.01.2011 00:02:18 »

Kukaan ei voi sinulle varmasti sanoa, tuleeko jostain suhteesta mitään vai ei, eikä ottaa myöskään vastuuta tekemistäsi päätöksistä sinun puolestasi.

Jos olet kiinnostunut tästä ihmisestä ja haluat selvittää tuleeko jutustanne jotain, niin selvitä. Ole rohkea. Vain sinulla on avain tähän koko juttuun ja siihen miten se tulee menemään. Joskus asiat eivät mene meidän mielemme mukaan ja joskus meidän pitää päästää irti. Ehkä sinun tuleekin kysyä itseltäsi, että miksi et halua päästää tästä ihmisestä irti - onko välillänne todella jotain merkityksellistä vai oletko itse niin yksinäinen ja hukassa ja haluton päästämään irti, että tarraudut tähän? Vain päästämällä irti voit saada jotain.

 smitten

Kiitos vastauksesta ja tottahan se on Smiley olen miettinyt paljonkin. Mutta yrittänyt olen kaikkia konsteja unohtamiseen ei vain oikein tuota tulosta. Näimme taas tänään ja nuo katseet..ääh en kestä.. Cheesy En todellakaan odota mitään suoria vastauksia, vain suuntaa antavaa Smiley
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #3 : 12.01.2011 16:31:55 »

Itsekin olen vaakamiesten perään Cheesy Cheesy En tajua mikä niissä kiehtoo ja jotain jos ihan perusjuttujakin kysyy niin vastaus on 'emmä tiiä' kun alkavat kaikenmaailman vaihtoehtoja siinä puntaroimaan, siinä itse sitten taas turhautuu vaan Cheesy Cheesy

totta.. huhhuh olen täysin hukassa ihmisen kanssa, nyt kun kysyin miksei tiedä haluaako nähdä että varmasti asiaan täytyisi jokin selitys löytyä.. ei kuulu vastausta.. huoh.. mutta kun tiedän että tulee vielä ottamaan yhteyttä ja sivuuttaa aiheen ! niinkuin aina ..
tallennettu
coon
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 30



Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2011 23:22:04 »

Itse ainakin suoraan kysyisin mitä tämä mies haluaa. Eli joko hän haluaa tapailla/ tutustua tai sitten ei. Jos vastaus on "emmä tiiä" niin se on mielestäni sama kuin ei. Jos ihminen on todella ihastunut/ rakastunut, niin kyllähän sitä silloin tietää haluaako olla toisen kanssa tekemisissä vai ei. Ja näin myös sinä pääsisit jatkamaan elämääsi jos tietäisit mitä toinen haluaa, muuten se ei tule onnistumaan vaan jäät oravanpyörään hänen kanssa. Pientä painostusta kehiin, hyvässä hengessä tietysti ettei säikytä toista pois  knuppel2  Wink

Vinkki: Itse en todellakaan pidä romanttisista elokuvista, mutta sellainen elokuva kuin "Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin" on itselleni yksi harvoista positiivisista poikkeuksista. Elokuva on saanut hienosti nidottua ihmisten toimintaa deittailun alkumetreillä, suosittelen  smitten
tallennettu
Nennunanna
Vieras
« Vastaus #5 : 13.01.2011 16:38:41 »

Itse ainakin suoraan kysyisin mitä tämä mies haluaa. Eli joko hän haluaa tapailla/ tutustua tai sitten ei. Jos vastaus on "emmä tiiä" niin se on mielestäni sama kuin ei. Jos ihminen on todella ihastunut/ rakastunut, niin kyllähän sitä silloin tietää haluaako olla toisen kanssa tekemisissä vai ei. Ja näin myös sinä pääsisit jatkamaan elämääsi jos tietäisit mitä toinen haluaa, muuten se ei tule onnistumaan vaan jäät oravanpyörään hänen kanssa. Pientä painostusta kehiin, hyvässä hengessä tietysti ettei säikytä toista pois  knuppel2  Wink

Vinkki: Itse en todellakaan pidä romanttisista elokuvista, mutta sellainen elokuva kuin "Jätä se! Älä tuhlaa aikaasi vääriin miehiin" on itselleni yksi harvoista positiivisista poikkeuksista. Elokuva on saanut hienosti nidottua ihmisten toimintaa deittailun alkumetreillä, suosittelen  smitten

Ei häneltä vastauksia tarvitse odottaa enään ja päätin unohtaa koko ihmisen.. itse tein aikaisemmin väärät valinnat hänen kanssaan, muta hän odotti minua.. nyt kelkka kääntyi ja antaa sen jäädäkin näin Smiley
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: