Kiitos kaikille auttajille jo etukäteen.
Olen erittäin kipeässä tilanteessa. Olen ollut viime kesästä asti erittäin erittäin ihastunut yhteen mieheen joka on vaaka (6.10) ja itse olen kaksonen (31.05). Miehestä on vaikea ottaa selvää, koska ei osaa päättää asioista ja puntaroi eri vaihtoehtoja.. On todella ystävällinen ja kertonut myös tunteistaan minua kohtaan aikaisemmin. Aloitin toisen suhteen koska ajjattelin ettei hän ikinä osaa päättää, mutta eihän se laastarisuhde mitään pelastanut.. ero tuli ja nopeasti ja nyt edelleen ajattelen tätä kyseistä miestä. Haluan vain tietää onko meillä MITÄÄN mahdollisuuksia ja tulevaisuutta? Olen niin rikki tästä kaikesta ja päästän hänet samantien menemään jos ei oikeasti tule mitään mistään. Mutta hän on niin ujo ja vaikea selkoinen kuten minäkin.. ja joku minussa sanoo etten saa päästää häntä menemään, kun on niin paljon tunteita ja vaikka ns. unohdin hänet yhdessä vaiheessa, joku saa hänet aina palaamaan ja kun joudumme näkemään pakostakin samojen ystäväpiirien vuoksi.
En tiedä edes mikä tässä ihmisessä minua kiehtoo, kun ei ole samantyylinen kuin aikaisemmat mieheni.. mutta joku siinä pitää minut lujasti otteessaan, vaikka meillä ei fyysisiä kontakteja oikeastaan ole ollut.