Mulla on enkelituoksu joka on lähtöisin eräästä nukesta, nukke oli mulla kun olin pieni
. Ennen kutsuin sitä nukketuoksuksi kunnes tajusin että se on enkelituoksu. Aina välillä se tuoksu tulee ja siitä seuraa hyvä fiilis. No nyt en ole sitä pitkään aikaan haistanut, kunnes eilen se tuoksu tuli jälleen. Istuin eilen illalla tietokoneeni ääressä ja tuoksu leijui nenääni. Tuoksu tuli kuin luin kanavoinnista, en oikein ole perehtynyt aiheeseen ja ajauduin sellaiselle sivulle jostain syystä. Ajattelin että niin se enkeli tuli ilmoittamaan itsestään
. Se tuoksu on jotain aivan ihanaa,
Noh edelleen haistan sen tuoksun kun istun tietokoneen ääressä, koitan muualta haistella ja ei missään muualla ole tätä. Epäilin sen jo tulevan teekupistani joten kiikutin sen pois. Ei tullut siitä, tässä se tuoksu leijailee ihanasti, välillä voimakkaammin ja välillä heikommin. Muutenkin on ollut tänään hieman erikoinen fiilis
, suorastaan naurettava
. Naurattaa silleen "sisäisesti" koko ajan. Fiilis että kaipaan jännitystä elämään, jotain muutosta ja ja.. Noh kuitenkin mietin että mitäköhän enkelini mulle koittaa kertoa, vai eikö mitään
Kummallista vaan kun se tuoksu leijailee tässä tietokoneen luona eikä muualla
Nyt kun tätä kirjoitan niin se tuoksu tulee vaan voimakkaammin nenään
, olenkohan oikeilla jäljillä
Kuitenkin olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla kokemuksia omasta enkelituoksusta? Vai mitenkö muilla enkeli ilmoittaa itsestään?