Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muilla enkelituoksua?  (Luettu 5371 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
minikuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 02.01.2011 17:30:38 »

Mulla on enkelituoksu joka on lähtöisin eräästä nukesta, nukke oli mulla kun olin pieni Smiley. Ennen kutsuin sitä nukketuoksuksi kunnes tajusin että se on enkelituoksu. Aina välillä se tuoksu tulee ja siitä seuraa hyvä fiilis. No nyt en ole sitä pitkään aikaan haistanut, kunnes eilen se tuoksu tuli jälleen. Istuin eilen illalla tietokoneeni ääressä ja tuoksu leijui nenääni. Tuoksu tuli kuin luin kanavoinnista, en oikein ole perehtynyt aiheeseen ja ajauduin sellaiselle sivulle jostain syystä. Ajattelin että niin se enkeli tuli ilmoittamaan itsestään Smiley. Se tuoksu on jotain aivan ihanaa,

Noh edelleen haistan sen tuoksun kun istun tietokoneen ääressä, koitan muualta haistella ja ei missään muualla ole tätä. Epäilin sen jo tulevan teekupistani joten kiikutin sen pois. Ei tullut siitä, tässä se tuoksu leijailee ihanasti, välillä voimakkaammin ja välillä heikommin. Muutenkin on ollut tänään hieman erikoinen fiilis Smiley, suorastaan naurettava Cheesy. Naurattaa silleen "sisäisesti" koko ajan. Fiilis että kaipaan jännitystä elämään, jotain muutosta ja ja.. Noh kuitenkin mietin että mitäköhän enkelini mulle koittaa kertoa, vai eikö mitään Smiley Kummallista vaan kun se tuoksu leijailee tässä tietokoneen luona eikä muualla Smiley Nyt kun tätä kirjoitan niin se tuoksu tulee vaan voimakkaammin nenään Cheesy, olenkohan oikeilla jäljillä  angel

Kuitenkin olisi mielenkiintoista kuulla onko muilla kokemuksia omasta enkelituoksusta? Vai mitenkö muilla enkeli ilmoittaa itsestään?  smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #1 : 02.01.2011 17:59:59 »

Toiset haistaa tuoksun, toisen tuntee enkelin läheisyyden, tapoja on monia.. smitten
Ehdottomasti olet oikeilla jäljillä oivallustesi kanssa, enkelisi/oppaasi vahvistamalla tuoksua vinkkailee.. Seuraa sisintäsi, mitä se kuiskailee.  angel Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
minikuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.2011 19:46:31 »

Niin se tuoksuu vaan  smitten ei ole tuoksu hävinnyt koneen ääreltä mihinkään  :Smiley  :Smiley
tallennettu
minikuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 13.01.2011 21:00:53 »

Nyt tänään tuoksu on oikein voimakas!! Tulee tosi voimakkaita tuulahduksia tässä koneella kun istun.  smitten smitten Unissa minulle sanotaan ettei minun tarvitse pelätä mitään, viime yönä eräs ulkomaalainen mies näin sanoi. Toissayönä näin unta ufoista ja humanoideista, unen viesti oli ettei minun tarvitse pelätä ja että olen turvassa  :Smiley. Jos alan kertoo unta niin täytynee se varmaan tuonne Unet kohtaan kirjoittaa.
Jotenkin liitän unet ja enkelituoksun toisiinsa, että enkelini viestittää minulle että minulla todellakaan ei ole mitään hätää Smiley. Että ovat turvanani. Tosin unista tuli tunne että onkohan jotain tapahtumassa  Shocked

Oikeasti tämä tuoksu on nyt niin voimakas että tuoksusta tulee ihana ja onnellinen olo Smiley  smitten smitten
tallennettu
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 14.01.2011 12:45:05 »

Freesian tuoksu on enkeli tuoksua

Wink  Mateve
tallennettu

mateve
minikuu
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 14.01.2011 16:28:43 »

Mä en kyllä tätä tuoksua osaa kuvailla mitenkään  :Smiley. Ei ole ainakaan freesia  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: