Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saturnuksen paluu vaakaan  (Luettu 3561 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
naranja
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 03.01.2011 15:41:13 »

Hyvää uutta vuotta itse kullekin!

Olen miettinyt viime viikkoina saturnuksen paluuta/kolmenkympin kriisiä! Saturnus on nyt vaa´assa jonkin aikaa. Mun oma saturnus on myös vaa´assa eli paluu on päällä. Onko kukaan tutustunut saturnuksen paluuseen yleisesti tai jopa sen sijaintiin vaa´assa? Minkälaisia mahdollisuuksia tässä olisi mihin tarttua?

Yritin vähän surffailla, mutta ainoa hyvä juttu jonka löysin ja joka liittyi saturnukseen  vaa´assa koski Haitin katastrofia ja jälleenrakennusta. Todella kiinnostava juttu kyllä. Jotain vähän henkilökohtaisempaa näkökulmaa kuitenkin kaipaisin.
tallennettu

"enlarging your world -mad world"
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 03.01.2011 16:05:32 »

Saturnuksen paluu on henkilökohtainen juttu, jota myös yleensä 3 -kympin kriisiksi kutsutaan. Se on vedenjakaja nuoruuden ja aikuisuuden välillä, mutta täytyy huomata ettei se aina ajoitu tuohon 30 ikävuoteen, vaan voi olla jo aikaisemmin.

Saturnuksen Paluuseen liitetään usein viimeistään nk. "omien juttujen" löytyminen eli joko se on oman alan/uran ja elämänsuunnan löytyminen, perheenperustaminen tms. asia mikä sitten määrittää elämää seuraaviksi 28-30 vuodeksi eteenpäin... Katso missä karttasi Huoneessa Paluun transiitti on menossa ja tiedät millä elämän alueella tapahtuu.

Koska sinulla on Saturnus Vaa'assa löytänet parhaiten tietoa siitä syntymäkartan tulkinnan kautta.

Tr. Saturnus Vaa'assa on yleismaailmallinen trendi, joka kertoo että arvot ja eettiset asiat ovat huomion kohteena, Saturnus edustaa järjestystä ja rakenteita ja Vaakaan liitetään tasapainottelu, neuvottelut, vuorovaikutus, talous jne.

tallennettu

Ikuinen Trikki
Kohtuuastroilija
**

aur vaaka, kuu kauris, asc leijona

Profiili
« Vastaus #2 : 05.01.2011 12:58:19 »

Terpsukkarallaa!

Voiko tuo Saturnus tehdä paluut parikin kertaa? Tarkistin, että muutama vuosi sitten minulla oli päällä noita Saturnuksen transiitteja, mutta nyt taas pukkaa niin että tuntuu:

saturnus aspect_con aurinko
 saturnus aspect_con pluto
 saturnus  aspect_sex neptunus

Eli kaksinkertaiset "kambäkit" ála Saturnus, onko se mahdollista?

Kolomenkympin riisi tuplana, kiitos?.... Minä kun olen jo kolomekakkonen...
tallennettu

"Totuus on poluton maa." -J.Krishnamurti
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: