Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tulkintaa?  (Luettu 5515 kertaa)
0 jäsentä ja 10 vierasta katselee tätä aihetta.
Saija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« : 05.01.2011 21:48:55 »

Hei ihmiset. Nyt on tilanne, että katselin tuota syntymäkarttaani, ja mielestäni näyttäisi siltä, että aurinkomerkki on kalat, mutta muuten tuolta ei näyttäisi kalaa paljon löytyvän?
Osaisiko joku wiisas tulkita tuota? Tai viitsisikö? Tongue
Yritin tuota kyllä itsekin, mutta olen aika  uglystupid2
Help siis. Tai ainakin vinkkejä, miten lähteä ratkomaan tuota... Smiley



tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #1 : 06.01.2011 09:08:22 »

Kyllä, aurinkomerkkisi on kaloissa. No mitä muuta sitten haluaisit tietää? Voin tietysti tehdä sinulle "yleistulkkauksen"  Smiley

Kalat on hyvin symppis merkki. Herkkä, taiteellinen, vähän sellainen unohtelija ja hajamielinen, mutta sehän ei kalaa itseään välttämättä haittaa.

Aurinkosi on huoneessa 3. eli elämäsi perusteemana voisi olla sosiaalisuus. Sinulle on tärkeää olla yhteydessä ihmisiin. Kuusi on skorpionissa, eli tunteesi ovat hyvin syviä ja ehdottomia, ja tuota sosiaalisuutta voi rajoittaa juuri skorpparin syvällinen ajattelutapa, jossa tyhjänpäiväiset ihmisshteet eivät ole kovin kestäviä.

Samoin nousevamerkkisi eli asc on skorppioni. Se kuvastaa ensivaikutelmaasi ja ulkoista olemustasi. Tykkäätkö mustasta tai tummista väreistä? Cheesy skorpioni voi olla hieman mystisen näköinen, vähän kuin papit mustissa puvuissaan. Tai nahkatakkiin seksikkääseen pitsiin pukeutuva femme-fatale.

Laskeva merkkisi on härässä, joka on skorpparia vastapäätä. Tämä tarkoittaa, että kaikista eläinradan merkeistä härkä voi vaikuttaa vieraalle persoonallisuudelle. Kun skorppari on syvällinen, pohtii maailmankaikkeuden järjestystä ja on irti materiasta, härkä haistelee, maistelee, puuhailee käsillään ja nauttii aistillisesti elämästään. Mutta meidän tulisikin oppia toisiltamme asioita, ja skorpparin haasteena onkin tulla lähemmäs maanpintaa.

MC eli keskitaivas, kuvaa elämäntehtävää, ja sinulla se on vaa'assa. Vaaka on minulle hieman mystinen merkki, mutta voisit pitää jostain visuaalisesta tekemisestä, esimerkiksi suunnitella vaatekokonaisuuksia, tehdä kampauksia, maalata, suunnitella kaikkea kaunista. Tai sitten koet olevasi porukasta se, joka yrittää sovitella ihmisten erimielisyyksiä. Vaaka on diplomaatti, joka joskus unohtaa omat mielipiteensä.

Olisko tässä jotain ensi alkuun?  Smiley
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #2 : 06.01.2011 09:11:52 »

Ja sen verran vielä, että minultakaan ei löydy leijonaa kartalta paljonkaan, vaikka se aurinkomerkkini onkin. Aurinkomerkki on elämäsi perusidentiteetti ja elinvoima. Muilla elämän alueilla toiset merkit vaikuttavat toimintatapaasi, kiinnostuksiisi jne.  Smiley
tallennettu
Saija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #3 : 06.01.2011 12:56:17 »

 Smiley Kiitoksia mutukka!
Jännä homma, että nuorempana tunsin itseni enemmän kalaksi, mutta nykyään skorpparin piirteet on vahvemmin esillä!  Tai ei kai se vissiin niin kamalan jännää ole, tuolla taisi olla nousumerkeistä oma ketjukin.. Cheesy
Muutama härkä on läheisissä ystävissä, ja tosiaan kaikkia juttuja ei sieltä ymmärrä..mutta hyvin tullaan juttuun kuitenkin Smiley
Tässä kovaa vauhtia yritän opetella tuota karttaa tulkitsemaan...*harjoittelee*  Tongue
tallennettu
Saija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6



Profiili
« Vastaus #4 : 06.01.2011 13:50:58 »

Hei, noista aspekteista vielä? Miten noita kannattaisi lähteä tulkitsemaan? Minulla esim. (jos nyt olen oikein osannut ymmärtää)  aurinko aspect_squ askendentti tai  aurinko aspect_squ kuu

 merkurius aspect_squ askendentti tai  merkurius aspect_squ kuu
Olenko edes oikeilla jäljillä? Smiley Miten lähtisin tulkitsemaan?  Täällä kahlaan näitä keskusteluja läpi innoissaan kuin pikkumuksu, mutta en tule hullua hurskaammaksi.. Grin
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #5 : 06.01.2011 16:47:15 »

Olen vähän alkutekijöissä näien aspektien kautta, mutta...http://www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/astrologia/aspektit.htm vähän hankala sivusto, mutta tuossa on selitetty pääaspektit. Nuo neliöt tarkoittavat haastetta. Nuo kuun ja auringon aspektit ovat hiukka vaikeita tulkita, mutta tulisi mieleen että ne tarkoittaisivat tyypillisiä itsetunto-ongelmia, epävarmuutta. Aurinko edustaa minää ja kuu tunteita.

www.kuutarha.fi on aika hyvä sivusto. Sieltä olen oppinut paljon. ja kannattaa tsekata foorumin astrospecial-osio. Siellä on paljon kerättyä infoa.
tallennettu
martzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #6 : 12.01.2011 17:47:54 »

Hei,

Tein myös iteselleni tuon syntymäkartan ja pikakatselmuksena kun sen luin, niin jotain yhtäläisyyksiä sieltä löytyikin.. Esim, itse olen Härkä aurinkomerkiltäni, kuumerkkini Skorpioni olikin tiedossa, mutta nousumerkkini Vaaka olikin suuri yllätys.. tunnistan itseni aika hyvin siittä... Sekin on totta kun siinä sanottiin että olen usen ns. törmäyskurssilla Oinaisiin.. joo, siskoni on oinas, ja hänen kanssa emme ole koskaan tulleet kunnolla juttuun..  Smiley
Tahtoisin että joku ihana ihminen kertoisi tästä syntymäkartastani selkokielellä asioita mitä tulee esiin... kuten tässä ketjussa ensimmäiselle kerrottu tulkinta...

tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« Vastaus #7 : 12.01.2011 19:43:16 »

Martzi: Sinulla on varmaan kunnianhimoa, sillä MC:si on leijonassa. Leijona tahtoo olla esillä ja saada ihailua. Ehkä tykkäät esiintymisestä ja tehdä työnjälkesi niin hyvin, että toiset ihailevat juuri sinua  Cool

Minähuoneesi on 7. Koetko olevasi tyttöystävä/vaimoainesta?  Wink 7. huone edustaa seuraavaa: avioliitto ja muut parisuhteet, kumppanuudet ja läheisimmät ystävät, toiveet ja odotukset elämänkumppania kohtaan, tasapaino ja suosio, mutta myös epäsopu, avoimet yhteenotot ja viholliset.
Olet härkämäisen aistikas ja itsepäinen suhteissasi? Ja vink. vink... mars on kaksosissa, ja se kertoo omasta toimintatavastasi, kiihkosta, ja hieman kumppanimaustasi. Ehkä kumppanissasi tulisi olla ripaus kaksosmaista vilkkautta ja kommunikointia?  :Smiley

Tulkkaan lisää,jos ehdin. Nyt on valitettavasti jouduttava  buck2

tallennettu
apache
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 180



Profiili
« Vastaus #8 : 13.01.2011 21:26:26 »

Martzi - sanoisin, että olet jäyhää "perushärkää" vilkkaampi ja sosiaalisempi, varmaan myös flirttailevampi  Wink En myös ihmettele mikäli sulla olisi paljon säpinää romantiikan alalla, venus-mars -yhtymä suorastaan huutaa actionia tällä alalla ja yhdistettynä nousu-vaakaan ja aurinkoon 7.huoneessa yksinoleminen ei välttämättä ole sun juttu  Wink Näillä karttakuvioilla voisi olettaa, että tunnet olevasi kunnolla elossa silloin kun romanttista kipinää iskee...Tuskinpa viihdyt kenenkään tylsän juntin kanssa, vaan sun ihannekumppanissa pitää olla jotain jännittävää ja mielellään myös sana hallussa. Sitoutuminen saattaa olla haasteellista.

Uskoisin, että ihmiset saa susta aika elinvoimaisen kuvan. Auringon ja kuun merkkien puolesta sanoisin, että tunteesi ovat voimakkaat ja saatat joskus olla mustavalkoinen asioiden, etenkin tunneperäisten, suhteen. Tiedät mitä tahdot ja tarpeen mukaan löytyy temperamenttia ja merkurius-oinaana sanot mielipiteesi aika kärkkäästi mennen yleensä suoraan asioiden ytimeen.Et välttämättä ole kovin kärsivällinen itseäsi hitaampien suhteen.
tallennettu

puhuessas mua katselet, oltais kuin metsäneläimet, öisin tuijoteltais hiljaa taivaalle

Life is a process of becoming, a combination of states we have to go through. Where people fail is that they wish to elect a state and remain in it. This is a kind of death.
Morpho Helena
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 63



Profiili
« Vastaus #9 : 14.01.2011 11:17:41 »

Aurinkomerkkihän on vain yksi osa karttaa. Tosin aika tärkeä osa sitä.

Itse olen tavannut aika paljon ihmisiä, jotka eivät ole tunnistaneet itseään aurinkomerkin määritelmistä. Kun on katsottu karttaa tarkemmin, joku muu merkki on painottunut enemmän. Esimerkiksi Aurinko-Kala onkin ollut hyvin neitsytmäinen. Tästä mielestäni johtuu esimerkiksi hänen sisäiset ristiriitansa, joita hän ei välttämättä edes tunnista. Vaikeus päästä kosketuksiin oman itsensä kanssa.

Sanon ihmisille aina, että jos lukevat horoskooppeja, niin kannattaa lukea Aurinkomerkin horsokoopin lisäksi Kuu- ja Nousumerkin horoskoopit  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies
 kuu jousimies
 askendentti rapu
martzi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 5



Profiili
« Vastaus #10 : 14.01.2011 16:10:59 »

 Cheesy aivan mahtavalta tuntuu lukea selkokielellä mitä nämä kaikki tarkoittavat.. Tunnistan itseni ihan tarkallee noista kaikista mitä on tullut eteen. Esim tunnustaudun enemmänki tunne kuin järki ihmiseksi ... siis aivan nappiin meni kaikki. Iso kiitos !
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: