Varmasti vaikuttaa missä venus on sekä kartan kokonaisuus..
Mun elämä aurinko-kaloina on jatkuvaa virtaa.. Vastavirtaan, myötävirtaan, kunhan liikutaan! Ja muututaan. Elämän virta ei pysähdy.. Vaikka kotiin olen "pysähtynytkin", ei sisäinen virtani pysähdy koskaan elämässä.. Ja
pitää huolen että huolehdin henkisestä vapaudestani suhteessa.
Mulle on tärkeää että toinenkin osapuoli tutkii tätä elämää, kokeilee, elää ja menee. Myös itselleen eikä vain minulle tai meille tai lapsille. Tarvitsen välillä omaa tilaa, ja se on ihan ok.
Kaloille on erittäin tärkeää, ettei jokainen päivä tunnu samalta. Että on spontaaniutta, että voi aina muuttaa suunnitelmia :
, aloittaa eri juttuja, kokeilla kaikenlaista, työstää, muuttua, kulkea, tuntea elämän virta..
Tämä kalanainen löysi toisen samanmoisen, joka kaikessa pysyvyydessään ja perhe-elossamme (
4.huone ) kuitenkin kykenee ja haluaa itsekin jatkuvaa muutosta (tupla-
). Tämän muuttuvan veden parina on muuttuva tuli, joka oikein hyvin balansoi..
Ja kommunikointi on suuri vahvuus.. Hieno kuulla että olette saaneet juteltua ja tuotua ajatuksia ulos. Minulla siinä on ollut opettelemista, kun herkästi olen sisälle aiemmin kätkenyt ja huono itsetunto on "jo valmiiksi estänyt" minua elämästä sellaista elämää kuin haluan.. Voisiko sinullakin olla tällainen reppu-reaktio? Sekin vain on yksi kehitystehtävä, jonka parisuhde on auttanut minulla eheytymään. Kalalle tärkeintä on kuunnella itseään, intuitiotaan, ja mennä sen mukana. Ala kuunnella enemmän niitä sisäisiä viestejäsi, ja kokeile mahdollisimman usein toimia sen mukaan. Pikkuhiljaa huomaat, että asiat sujuvat kuin itsestään, kun luotat itseesi ja valintoihisi koko ajan enemmän..
Jos kalat ei kuuntele sisintään, konfliktien välttämisen toivossa, ei se pitkällä aikavälillä tuo kuin murhetta.. Musta ainakin tuli negatiivinen mäkättäjä. Ja kalojen maailma on jotenkin niin itse luotavissa (kalat on miksi hänet kasvattaa) että kaloilla on suuri voima nähdä ja kokea maailma JUST tasan niin kuin hän haluaa. Ja on lopetettava haluaminen ja aloitettava kokeminen; olla hetkessä läsnä ja nähdä positiiviset asiat. Silloin elämäkin on positiivista.
Tuo mun allekirjoituksessa oleva lause voisi olla kuvaus kaloista.. :