Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: (Kokeneempien) mielipiteitä kaipaan tästä...  (Luettu 6776 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 10.01.2011 17:24:29 »

Kirjoitin tämän jo toiseen keskusteluun, mutta asia alkoi mietityttämään minua entistä enemmän, joten päätin aloittaa ihan oman keskustelun tästä aiheesta... Joten kertokaahan mielipiteitänne Smiley

Eilen illalla nukkumaanmennessä tapahtui outo juttu... Olin vaipumassa uneen, ja en sitten tiedä, oliko se unta vai ei, mitä näin, mutta ainakin olin yhtä tietoinen kaikesta kuin valveilla ollessani..siis vaikea selittää...tavallaan olin hereillä, mutten kuitenkaan ollut. No, se mitä näin, oli jotenkin aika outoa... Kaikki, mitä näin, oli selkeää, värit ja kaikki. Olin yhtäkkiä jonkun asunnon ikkunan takana ja katselin ikkunasta sisälle, siellä nuori mies istui keittiön pöydän ääressä yksin, oli selin ikkunaan päin, ilmeisesti söi/luki jotakin... en tunnistanut miestä tai asuntoa ja tuo "näky" kesti vain hetken, kunnes palasin nopeasti takaisin "tähän maailmaan"... jotenkin en pystynyt olemaan siellä kauempaa, vain tuon hetken, vaikka jokin osa minusta yritti olla kauemman aikaa ja nähdä enemmän... En ole koskaan aikaisemmin kokenut mitään vastaavaa. Ehkä olen vain tulossa hulluksi Cheesy  ?
Mutta yö oli ja mies valvoi ja keittiön seinä ei ollut mitenkään tavallinen, se oli värikäs, maalattu jotenkin omaperäisesti. En tiedä todellakaan, mitä tuo kaikki tarkoitti jne....
Sekavasti varmaan selitetty... mutta outoa oli!
...ihan kuin olisin tavallaan ollut kahdessa paikassa yhtä aikaa, jollain tapaa, sellainen tunne oli...tiesin, että olen sängyssäni ja uneen vaipumassa, osittain hereillä (?), mutta silti olin jossain muualla.....

tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 10.01.2011 18:46:01 »

mulla on ollu samanlainen tapaus, tosin olin kyllä hereillä, tietoisesti menin kaverin luo, josny menemisestä voi puhua. soitin tämän jälkeen ja kysyin että olikkos keittämässä vettä keittokomerossa, se levy päällä, semmonen muki, nämä vaatteet..
löi luurin korvaan , soitti toki takas , kysy että misä mä oon kun en ollukka ikkunan takana..
mun ajatus olis jonkillainen ruumiistairtaantuminen. mitäs viisaammat sanoo?
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 10.01.2011 19:04:42 »

Selviä out-of-body -experincejä. Smiley Saattaa tapahtua juuri kun on menossa nukkumaan tai meditoidessa (joka muistuttaa unen ja valveilla olon välitilaa).
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.2011 20:24:05 »

Kyllä vaivaa mieltä, että mikä se paikka oikeen oli ja se tyyppi... Shocked
Olis edes ollut kasvot muhun päin... Cheesy
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 11.01.2011 13:24:27 »

Vähän mua on kyllä aina pelottanu kaikki tollaset jutut, vaikka aina oon kehdannut melkeen kadehtia ihmisiä, joilla kaikenlaisia "kykyjä" on... Varjopuolensa varmasti siinäkin, että jos vaikka omaa selvänäkökyvyn...
Viime aikoina on tullut aktiivisesti ahmittua kaikkea henkistä kirjallisuutta, tiedonjano on ollut kova!! Liekö sillä merkitystä tuohon kokemukseen/sen muistamiseen...en tiedä...
tallennettu
Vedenhelmi
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 11.01.2011 21:01:31 »

Vähän mua on kyllä aina pelottanu kaikki tollaset jutut, vaikka aina oon kehdannut melkeen kadehtia ihmisiä, joilla kaikenlaisia "kykyjä" on... Varjopuolensa varmasti siinäkin, että jos vaikka omaa selvänäkökyvyn...
Viime aikoina on tullut aktiivisesti ahmittua kaikkea henkistä kirjallisuutta, tiedonjano on ollut kova!! Liekö sillä merkitystä tuohon kokemukseen/sen muistamiseen...en tiedä...

Tässäpä sinulle konkreettinen syy miksi tuo kyky on sinulla vielä niin arvaamaton. Pelkäät sitä, joten painat sitä koko ajan alaspäin tajuntaasi. Ja mitä syvemmällä se on, sitä arvaamattomampi se on.

Hienoa, että alat viimein kohdata kykyäsi silmästä silmään ja opiskelet, siitä se lähtee! Positiivinen asenne lahjaan auttaa aina eteenpäin. Pelko pois! Smiley

*A*

Kiitos sanoistasi Aminthir  smitten
tallennettu
Yasira
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #6 : 05.02.2011 10:12:29 »

Ajattelin tähän viestien jatkoksi kirjoittaa oman viestini...

Eli, nyt "herätessäni" kaikkeen näihin lukemattomiin asioihin ympärillämme, mieleeni on palannut tiettyjä asioita lapsuudesta/nuoruudesta, jotka sittemmin ovat hävinnyt kasvaessani aikuiseksi.

Muistan useasti "katsoneeni" itseäni sivusta, siis tullut sellainen tunne että minua on kaksin kappalein. Tunne tuli aina välillä ihan yhtäkkiä, ja sai aikaan sellaisen ovelan olon. Ajattelin aina tässä yhteydessä että olenpa pöhkö, paras olla kelailematta asiaa ettei päässä napsahda  Huh Varsinkin koulussa psykologiaa opiskellessani asia vain enemmän ja enemmän tuntui jakomielitaudilta, ja vähän tuli tyhmä olo tämänkin takia.
Aina välillä olen myös tuntenut sellaista läsnäolon tunnetta, sellaista selittämätöntä... Siis sellaista, kun vaistoaa että joku on lähellä.

Olen säikähtänyt noita lapsuudessa/nuoruudessa tapahtuneita tunteita paljon, ja olen jo lapsuudestani ollut kamalan säikky näihin asioihin, ja olen edelleen. Sisälläni on kuitenkin suuri halu kehittää itseäni ja ajaa tätä pelkoa pois. Olen siis kautta aikojen ollut kauhea sätkynukke, ja minua pitää melkein varoittaa etukäteen jos meinaa tupsahtaa selän taakse vaikkapa tietokoneella ollessani. En keksi mitään varsinaista syytä, miksi näin säikky olen. Voisiko se liittyä jotenkin näihin vaistoamisiin tai muuhun?

Kaikki nuo erikoiset tunteet ovat vaimentuneet ajan myötä, ja lopullisesti ne hävisivät muuttaessani toiselle paikkakunnalle kaupungista maaseudulle. Ehkä osittain siitä syystä, etten asu enää yksin, joten ei tule "tunnusteltua" niin paljon ympärillä tapahtuvaa.
Mietiskelin vain, että liittyyköhän nuo tuntemukseni mihinkään, ja jos liittyy niin mihinköhän ne voisivat liittyä?

Jotenkin sisälläni on sellainen lämmin tunne mummistani, joka kuoli ollessani noin 4-5-vuotias. En muista hänestä paljoakaan, mutta viime aikoina hänen kuvansa on piirtynyt mieleeni ja jotenkin sellainen tunne että hän on koko ajan läsnä - mutta ei pelottavalla tavalla. Mieheni isä menehtyi pari viikkoa sitten ihan yllättäen, ja sen myötä halu luoda yhteyttä henkimaailmaan on kasvanut. Voisiko nämä tekijät liittyä toisiinsa?

Mulla olisi ihan valtavasti kaikkia kysymyksiä esitettävänä!. Tällaiset asiat kiehtovat minua ihan kauheasti, on tosi hienoa että täällä on ihmisillä aivan valtavasti kykyjä ja halua jakaa sitä suurta tiedonmäärää tällaisille untuvikoille
Anteeksi kamalan pitkä viesti, mutta ajattelin kartoittaa tilannetta vähän laajemmin niin ehkä joku saa paremmin selkoa smitten
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 05.02.2011 15:58:40 »

Eilen illalla tuli,--voimala,--ohjelma joka käsitteli  ed. kerrottuja "henkimaailman" kokemuksia,

kannattaa katsoa,--tulee varmaan uusintana.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: