Nyt oli aivan pakko kirjoittaa tänne, jos joku osaa hiukan kansssani analysoida tätä viime öistä unta, joka oli todella lyhyt ja ytimekäs
Heräsin uneeni yöllä 3 jälkeen.
Unessa joku ohjasi minua katsomaan sivusta tyttöä (jonka luulisin olleeni minä itse lapsena). Unessa tyttö nousi portaat ja sen jälkeen katsoi parvekkeen kaiteen yli (tyttö oli jotenkin sekavan oloinen, melkein kuin olisi halunnut oksentaa kaiteen yli). Tämän jälkeen välähti 7.3 klo.13 ja heräsin tuo päivämäärä päällimmäisenä mielessä. Kellon aika ei välttämättä mielestäni tarkoita kellon aikaa vaan jotain muuta. Päivämäärästä olen kuitenkin jokseenkin varma,että se oli oikeastikin päivämäärä.
Numerot eivät ole minulla oikein hallussa symboleina, joten osaako joku hiukan auttaa?
Aamulla tuntui, että tuo oli jokin varoitus jollaisia olen saanut silloin tällöin ja nyt olen päättänyt alkaa näitä kirjaamaan ylös, että näen millaisia asioita minulle annetaan unissani.
Jännityksellä odotan nyt tuota päivämäärää, mutta antaisiko nuo muut eli tyttö ja numero 13 vinkkiä odotanko jotain pahaa vaaraa vai hyvää tuolle päivälle?