Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kodin energian puhdistaminen?  (Luettu 5820 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
coon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 11.01.2011 19:20:41 »

Olen muuttamassa uuteen asuntoon ja joku pitäisi (ja itse asiassa pitää  Wink ) minua aivan höpönä kun muutan kyseiseen asuntoon: Se on vanha, lattiat vinossa, muutamia keittiön kaappeja, ääneet kuuluu naapurista, suihku on vain alakerrassa (asunnon ulkopuolella) ja lattiat taisi olla erilaiset jokaisessa huoneessa. Kuitenkin minusta se asunto huusi minua vuokraamaan sen ja jotenkin tunnen hilpeyttä tulevasta kodistani. Se on todellakin erilainen, mutta hyvällä tavalla. Saan ainakin muokata siitä juuri sellaisen kuin haluan. Kuitenkin se oli siis lämmin, siistissä kunnossa ja rapussa on vain 3 muuta asuntoa.

Kuitenkin minusta tuntuu että asunto kaipaisi energian puhdistusta tms. koska se on vanha ja siellä on varmasti moni asunut ja jättänyt muistonsa sinne. Miten pystyn puhdistuksen tekemään? Tarvitsenko apua siihen?
tallennettu
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 11.01.2011 20:24:27 »

Hyvä kysymys,sama pitäisi tehdä meidänkin talolle( rakennettu 1976)
Me ollaan asuttu tässä jo yli 13 vuotta,ennen muuttoa täydellinen remontti koko taloon mutta
silti energian puhdistus olisi varmaankin paikallaan :Smiley
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Mustikka46
Vieras
« Vastaus #2 : 11.01.2011 20:34:36 »

Tuolla toisaalla foorumilla oli samanmoinen aihe ja siellä heitin ajatuksen: siivouksella on itse hyvä aloittaa. Kaapit, seinät, ovet ja lattia pinnat...omalla mielitietyllä pesuaineella... tuoksulla tai ilman. Kynttilöitä tahi suitsukkeita voipi poltella.
Joskus muinoin olen itse saanut semmoisen neuvon: tiukuja, rumpua tai muuta vastaavaa soitteleepi huoneiston nurkissa. angel

Kyllä ne energiat sitten tunnistaa, onko tarpeellista suurempaan puhdistukseen. Kuinka syvällä mahtaapi olla virtaukset?

Nehän voi olla myös positiivisia energoita, jotka talossa/ huoneistossa vallitsee.

Ja ottaa sen Rakkaudellisen asenteen käyttöön ja lempeällä mielellä puhdisteleepi.  smitten

tallennettu
Soile
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 11.01.2011 20:46:07 »

Mie aika-ajoin teen energiasiivouksen ja etenkin jos on muutettu jonnekin uuteen paikkaan. Myös hankituille autoille olen tehnyt, auto kun on melkein ystävä Smiley  Mielestäni taisi olla jossain joku fengshui-teemalla oleva aihe, jossa on hyvät ohjeet. Käytännössä juuri niin, että perusteellinen siivous ja kaikki turha roina pois tai kierrätykseen ja kunnon tuuletus. Sitten kellolla helisyttelyä nurkissa ja pitkin huonetta, meditatiivista musiikkia, käsien taputtelua ja merisuolat nurkkiin ja paikkoihin, joissa ei energia kierrä. Ennen muuttoa voi laitta seinänvieruistoillekin ja komeroiden pohjalle jne. Seuraavana päivänä imuroidaan huolellisesti pois. Ja todella, oma asenne näitä tehdessä pyhittävä ja maadoittunut. Autossa olen laittanut siivouksen jälkeen merisuolaa vaikuttamaan takakontiin ja jalkotiloihin ja seuraavana päivänä imuroinut pois. Hyvä ja mieto hajuste autoon ovat erilaiset luomuteet, niitä löytyykin vaikka mitä laatua. Pussi vaan kiikkumaan sopivaan kohtaan  Smiley
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #4 : 13.01.2011 20:52:40 »

Mun asunto on väliaikaisesti vuokrattu kalustettuna ystävältä. Energiat ovat lämpimät ja sensuellit ja kämppä pitää mut kummallisessa ihastuneessa olotilassa. Välillä nenähän tulvii vieno, hyvän hajuinen tuoksu ihan erikoisista paikoista. Vaikka istuis sohvalla kattomas televisiota ja sellainen vaan tulee nenään. Ei ole naisvieraiden hajuvesistäkään peräisin, niin kuin nyt tyynyyn ja peittoon voisi jäädä. Siivooja käy kerran viikossa pesemäs ja putsaamas paikat ja vaihtamas lakanat.
En malttais mitään suoloja nurkkiin viskellä. Polttaminen kämpässä on kielletty, niin ei viiti suitsukkeitakaan käryyttää, ettei jää haisemaan pintoihin.
tallennettu
coon
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 13.01.2011 21:38:05 »

Tuo suolan käyttö on kyllä minulle ihan uusi tuttavuus ja pakkohan sitä on kokeilla siivouksen jälkeen  smitten
Odotankin jo innolla uuden kodin avaimia, että pääsen sinne siivoamaan ja touhuamaan kaikessa rauhassa.
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: