Te jotka moisia otuksia tunnette (tai olette itse), kertokaahan havaintojanne.
Itse tunnen kolme tällaista miestä (kahdesta tiedän tarkan syntymäajan ja yhdestä on vahva epäily käytöksen jne perusteella), ja kaikilla on yhdistävänä tekijänä sellainen hienovarainen seksuaalinen vetovoima joka ainakin allekirjoittaneella saa sukat pyörimään jalassa - olenhan
. Riittää kun mies on saman huoneen toisella laidalla, niin olosta tulee levoton. Siinä katseessa vain on jotain mystistä ja viettelevää, hyvin Skorpionimaista.
Näiden miesten elämä on hyvin kahtia jaettu - ulkoinen olemus ja käytös on hyvin Leijonamaista: sosiaalista, huomionhakuista, aktiivista, vähän kuin kuningas hovinsa keskellä. Mutta kaikki nämä kolme Leijonaa ovat hyvin sisäänpäinkääntyneitä yksityisesti - vain harvat ovat esimerkiksi vierailleet heidän kodeissaan, ja yhtä harva tietää heistä oikeastaan yhtään mitään enempää kuin sen, mitä he ovat itse tuoneet ilmi. Jos näiden ihmisten elämää yrittää urkkia, he suuttuvat ja loukkaantuvat pahemman kerran.
Millaisia havaintoja muilla on? Ja etenkin - miten tällaisen tapauksen sydän valloitetaan, Leijonan vai Skorpionin keinoin?