Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitäs tämä uni tarkoittais?  (Luettu 5272 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« : 13.01.2011 21:38:06 »

Uni oli melkoisen todentuntuinen,oli ihan paha herätä siitä.
Mutta siis minulla oli hengenahdistusta,tunsin kuinka happi oli ihan lopussa. Minua pelotti kun näin niin sanotun hengen leijailevan ympärilläni,hän oli hyvin puoleensa vetävän näköinen miespuolinen henkilö,kun happi oli niin lopuillaan että hengitykseni oli pysähtyä, tämä tuli ja suuteli minua ja henki rupesi heti juoksemaan paremmin ja en pelännyt enään yhtään.
Mutta samalla olin tietoinen että olin siirtynyt henkimaailmaan. Ja tällöin soi herätyskello ja uni katkesi siihen. Mitäs tykkäätte ,mitä tarkoitti tämä uni...?
Otan kaikki tulkinnat vastaan, mitä vaan löytyy smitten
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1 : 13.01.2011 21:46:41 »

Mulle tuli mieleen enteilevä uni, että löydät parisielusi/sielunkumppanisi kautta itsesi ja alat voida paremmin ja pelot hälvenee kun samalla löydät henkisen tiesi/kasvat henkisesti.. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
tari73
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 285



Profiili
« Vastaus #2 : 14.01.2011 09:44:43 »

Ai oikeasti ahdisti henkeä vai unessa?

Minust tuo oli kyllä joku pelko, oot niin avautumassa (?) henkimaailmalle, mut elä pelkää, se mies pitää siust huolta  Smiley
Unessa siis ahdisti henkeä,ei oikeasti Smiley

Kiitos molemmille tulkinnoista smitten Molemmissa tuntuis olevan ihan asiaakin.

Mutta siis lisää näkökantojakin otan vastaan vielä smitten
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #3 : 14.01.2011 14:29:57 »

Viime yön unessani
joukko ihmisiä oli kerääntynyt yhteen. He istuskelivat semmoisen pyöreän ruokapöydän ääressä. Useat niistä ihmisistä oli minulle tuttuja ja oli joitain tuntemattomiakin, osa kuolleita osa eläviä ja oli sitten yksi semmoinen oikeassa perinteisessä noidan puvussa oleva henkilö. Hän oli ilmeisesti nainen. Hänellä oli musta kaapu ja  suippo musta lierillinen hattu ja pitkä kapea alaspäin kaartuva nenä ja nenän viressä ikäänkuin toinen nenä muistuttaen vähän kalkkunan  helttaa tai mika se nokan poikki riippuva juttu niillä on.

Selitykseksi oletan sitä että olen nyt viime aikoina lukenut itselleni tuolla hevosmiehen ketjussa olevaa  puhdistus lausetta. Se unen sakki joutaisi kyllä siivoutua pois. Eivät olleet mitenkään mukavia tyyppejä.

Unet kertovat henkilön henkisestä tilasta. Unet ovat itsellään parantavia. Ne laittavat kohtaamaan ihmisen itsensä symbolien kautta, jos psyyke ja ego ei vielä kestä, jos kestää, niin sitten suoraan.
tallennettu
Pikkukisu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 48


Profiili
« Vastaus #4 : 16.01.2011 00:23:31 »

T.K-73 uneen liittyen..Voi olla ihan tuulesta temmattua, mutta jotenkin tulkitsisin tämän niin, että elämässäsi on ollut vaihe, jossa et ole ollut ihan täysissä voimissasi (saattanut ilmetä esim. väsymyksenä, laskeneena itsetuntona, turhautumisena, kiukkuisuutena tiettyä ihmistä/asiaa kohtaan tms.) Ehkäpä olet kokenut tunteita, ettet voi kontrolloida jotain tiettyä elämän osa-aluetta, jokin menneisyydessä tapahtunut asia painaa mieltäsi tai muuten pelkäät jotakin.
Voisit tarkastella elämääsi ja ajatusmaailmaasi uudesta näkökulmasta, sillä näkisin itsetutkiskelun ja -tuntemuksen olevan lähtökohta ongelmasi ratkaisuun. Vaikka tällä hetkellä voi tuntua, että olet ikään kuin jumissa tai muuten hankalassa tilanteessa, on tiedossa positiivisia muutoksia ja henkisen kasvun tuomaa sisäistä rauhaa ja tyydytystä.
tallennettu
Unissa Kävelijä
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 316



Profiili
« Vastaus #5 : 16.01.2011 09:59:50 »

Uni oli melkoisen todentuntuinen,oli ihan paha herätä siitä.
Mutta siis minulla oli hengenahdistusta,tunsin kuinka happi oli ihan lopussa. Minua pelotti kun näin niin sanotun hengen leijailevan ympärilläni,hän oli hyvin puoleensa vetävän näköinen miespuolinen henkilö,kun happi oli niin lopuillaan että hengitykseni oli pysähtyä, tämä tuli ja suuteli minua ja henki rupesi heti juoksemaan paremmin ja en pelännyt enään yhtään.
Mutta samalla olin tietoinen että olin siirtynyt henkimaailmaan. Ja tällöin soi herätyskello ja uni katkesi siihen. Mitäs tykkäätte ,mitä tarkoitti tämä uni...?
Otan kaikki tulkinnat vastaan, mitä vaan löytyy smitten

Onko sulla taloudellisia tai ongelmia tai kamppailuja menossa elämässä? Pelkäät, ettet pärjää yksin ongelmiesi kanssa ja toivot suhteen kautta ratkaisua ongelmiisi?
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: