Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Paikka työelämässä  (Luettu 9374 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
m.magia
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 29.03.2011 19:30:56 »

Jee testejä, minä ainakin teen näitä mielelläni! Tämmöisiä tuloksia tuli:

Sija    Osuma%         Nimi
1.    73.03       Kokki
2.    70.30       Eläintenhoitaja
3.    70.00       Kelloseppä
4.    69.73       Laborantti
5.    67.21       Kielenkääntäjä

Hmm, ensimmäisenä kokki. Nojaa, on sekin käynyt joskus mielessä, mutta en koe olevani kovinkaan kaksinen ruoanlaittaja. Loput on ihan hyviä vaihtoehtoja (itseasiassa noista löytyy kaksi lapsuuden haaveammattia  Cheesy).
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
SanctAstra
Astroholisti

Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib

Profiili
« Vastaus #16 : 02.04.2011 16:06:32 »

Sija        Osuma%            Nimi
1.            85.93         Fysioterapeutti (naprapaatiksi joskus hain opiskelemaan, nivelet ei kestä)
2.            81.90         Mainostoimiston projektikoordinaattori (luovuuteni ei kulje virka-aikojen   
                               mukaan)
3.            81.61         Viittomakielen tulkki (tulee kroonisia hermopinteitä, työasennot staattisia)
4.            80.81         Eläintenhoitaja (olen jo harkinnut)
5.            79.38         Matkaopas (ei kiitos)

Luulenpa, että tuleva ammattini antaa minulle laajemmat mahdollisuudet toimia, kuin esim. fyssarin ammatti. Voin siis toimia niin sairaanhoidollisella puolella kuin sosiaalisellakin puolella.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 02.04.2011 16:44:47 »

Sija    Osuma%         Nimi
1.    82.07       Kirjailija
2.    70.31       Kielenkääntäjä
3.    69.16       Sarjakuvapiirtäjä
4.    67.01       Sisustussuunnittelija
5.    66.56       Copywriter

No en ole kirjailija, mutta olen työskennellyt paljon toimittajana ja media-alalla yleensäkin Smiley Kirjoittaminen kuuluu satunnaisesti harrastuksiin.
Teen mielelläni käännöksiä vapaa-ajallani, myös tänne Astrolle (isompi projekti tässä meneillään, ehkä saan sen tämän vuoden aikana tehtyä!)
Sarjakuvapiirtäjä on aika lähellä ammattiani, joka on kuva-artesaani Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: