Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Minullakin ammatti hukassa...voisko joku auttaa?  (Luettu 3990 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 23.01.2011 09:29:39 »

Näitä samanlaisia kyselyjä on varmaan pilvin pimein täällä, mutta alkaa oikeasti tökkimään tämä epätietoisuus.. Angry jos joku osais ehdottaa jotain niin vois piristää melkoisesti  smitten

Joka tulkinnassa neitsyt mc:n vuoksi (?) ammatiksi ehdotetaan hoitoalaa, mutta minä en kertakaikkiaan lämpene millekään kovin ihmisläheiselle työlle. Tuntuu että ärsyynnyn herkästi ihmisten typeryyteen ja sitten en haluais olla sen typeryyden kanssa tekemisissä, ainakaan työelämässä.  tickedoff

Asennevamma varmaankin, lieköhän tuo korjattavissa  idiot2

kone ei jostain syystä anna nyt liittää karttaa niin linkitän muualta:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=39796.0
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 23.01.2011 16:33:34 »

Ehdotuksia.

-merkonomi, ekonomi tai muu taloustieteen ala
-biokemisti, laborantti, matemaatikko tms.
-taiteilija. Leijonana voit viihtyä estradeillakin, mutta sinulla saattaa olla muiden kuvioiden perusteella hyvät käden taidot -> esim. tekstiilisuunnittelija, koru- tai kelloseppä tai muuta vastaavaa.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 24.01.2011 15:14:37 »

Ei oo totta  2funny kiitos ehdotuksista, ja otan vastaan lisää; ensinnäkin, mulla on jo merkonomin paperit. Noh, luulin että tykkäisin olla jossain kaupassa töissä mutta en oo aikoihin saanu alalta töitä vaikka oon hakenu,eikä osa-aika/määräaikasuus enää houkuttele  Embarrassed

Toisekseen, tuo taiteellisuus on vainonnu mua säännöllisesti vuoskaudet...jotain innostusta ois mutta kynnys on korkea. Meidän suvussa ei ole taiteilijoita, eikä ole lähipiirissäkään. Vanhempani pikemminkin halveksivat taiteilijoita, eivät kai ole heidän mielestään yhtä hyviä ihmisiä kuin duunarit  Angry Joten vähän ihmetyttää olla yksin tämän asian kanssa....

Mietintä siis jatkuu. Kiitos.
tallennettu
indiima
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 24.01.2011 15:44:01 »

Jalokivigalleriaan myyjäksi.

Maatalouslomittaja, terraarion hoitaja.

Akvarellimaalari, postikorttibisness. Käsillä tekeminen, aistillisuuden arvostaminen. Burleskitaiteilija  Tongue

Rikas mies ja kiva puutarha.

Kirjastonhoitaja - antikvariaatti.

Elämäntehtäviä nämä eivät ole, vaan ammateita, joista voi tienata elantonsa.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 24.01.2011 18:46:20 »

Toisekseen, tuo taiteellisuus on vainonnu mua säännöllisesti vuoskaudet...jotain innostusta ois mutta kynnys on korkea. Meidän suvussa ei ole taiteilijoita, eikä ole lähipiirissäkään. Vanhempani pikemminkin halveksivat taiteilijoita, eivät kai ole heidän mielestään yhtä hyviä ihmisiä kuin duunarit  Angry Joten vähän ihmetyttää olla yksin tämän asian kanssa....

Minunkin äitini halveksii kaikkea henkisyydeltä haiskahtavaa ja olen ainoa lähipiirini astrologi, mutta harrastan sitä silti. Enkä ole edes kaapissa ja äireekin tietää näistä minun puuhistani. Jos asiaan on tarpeeksi intohimoa, muiden mielipiteet eivät paljon menoa hidasta.

Merkonomi löytyi sitten helposti kartalta. Vahinko, että ne hommat taitavat olla jo menneen talven lumia.  buck2

tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: