Hei, olen Härdelia, 25-vuotias henkisten asioiden amatööri. Olen aina tuntenut olevani jotenkin "joukkoon kuulumaton", kokenut aistivani voimakkaasti muiden ihmisten tuntemukset tai aikomukset ja jopa kokenut fyysistä pahoinvointia joidenkin ihmisten lähettyvillä. Minua vaivaa myös usein tunne siitä, etten ole yksin, vaan lähettyvilläni liikkuu paljon "ylimääräistä". Kokemuksia on monenlaisia, rajattomasti. Olen aikaisemmin liittänyt nämä ilmiöt lääkäreiden "sairauksilleni" keksimille nimityksille (joita ovat mm. masennus, yleinen ahdistuneisuus, paniikkihäiriö, persoonan kehittymättömyys, eristäytyneisyys...), mutta viime aikoina on tuntunut, että uutta tietoa ja selittämätöntä inspiraatiota on vyörynyt sisälleni ovista ja ikkunoista. Olen löytänyt kirjoja, jotka käsittelevät meditaatiota, auroja, astrologiaa, luonnonhenkiä... ja vaikka aiemmin olen pitänyt näitä asioita jonkinsortin hölynpölynä, joka ikinen sana näissä kirjoissa käy järkeen. Pääni tulvii uusista ideoista, inspiraatiosta ja ilosta, joka tuntuu kumpuavan ei-mistään. Olen tehnyt havainnon, etten olekaan kummallisuutta pursuva, epäsosiaalinen friikki, vaan kaltaisiani "energioiden aistijoita" on muitakin. En tiedä, onko energioiden aistiminen oppikirjanmukainen nimitys kokemuksilleni, mutta se tuntuu oikealta.
Pidän reiluna, että kerron näitä asioita itsestäni, sillä tulen vakoilemaan kirjoituksianne hyvinkin läheltä. Auttakaa te minua, amatööriä. Tiedonjanoni on kyltymätön!