Toivottavasti huomasit, että meillä on täällä Selvänäkö osastolla pysyvänä ketjuna
Faktapaketti Auroista, jossa on myös harjoituksia auran näkemiseen.
Minä itse en näe auroja sen värisinä mitä ne ovat, vaan aistin tietyt värit symbolisina. Aurassa näkemäni punainen ei välttämättä ole ollenkaan auran omaa väriä vaan symboliväri minulle tulkittavaksi.
Auran näkeminen fyysisesti ei siis ole lainkaan välttämätöntä
Auran voi myös opetella aistimaan, toisin sanoen vaistoamaan, sisäisellä kuudennella aistilla, joka meillä kaikilla on. Mielestäni aika harva selvänäkijä esimerkiksi näkee fyysisesti - he käyttävät Kolmatta Silmää auran tutkimiseen. Fyysisten silmien käyttäminen kuluttaa useimmiten enemmän energiaa ja on raskaampaa. Toisille taas on luonnollisempaa nähdä asiat fyysisesti.
Se mitä haluaa hyötyä sillä, että opettelee näkemään tai aistimaan aurat on ehkä tärkeintä. Siinä voi päättää harjoittaa selvänäköisyyttään tai opetella kuuntelemaan intuitiotaan tarkemmin, tai kenties tutustua tähän elämän näkymättömään puoleen aurojen kautta.
Kun kyky on hallussa sitä kannattaa käyttää. Sisäinen ääni eli vaisto varoittaa yleensä ihmisistä, paikoista ja tilanteista, joiden aura (=energia) ei ole hyvä. Oppiessaan vaistoamaan tai näkemään nämä energiat ihminen pystyy toimimaan paremmin ja välttämään tilanteita, ihmisiä ja paikkoja, joilla voi ja todennäköisesti on negatiivinen vaikutus häneen ennemmin tai myöhemmin. Silloin oppii myös tietämään kuka puhuu totta ja kuka ei, sekä näkemään sen kuka on oma itsensä ja kuka on piilottanut itsensä jonkin roolin taakse.
Energioiden aistiminen tai näkeminen laajentaa ymmärrystä maailmasta